Mitä mieltä tällaisesta taulusta?
Ajattelin tällaista sohvan yläpuolelle pitkänmalliseen olohuoneeseen, jossa kaikuu nyt häiritsevästi. Luultavasti tilaisin yhden isomman vaakatasossa tai sitten kaksi neliön mallista.
https://www.finnishartshop.fi/product/2076/canvas-taulu--akustiikkataul…
Kommentit (11)
Tuohan näyttää yllättävän kivalta. 👌🏼
Mallikuvassa en tykkää, että se neliönmuotoinen on sivultaan pienempi kuin pitkänomainen. Täytyy olla sama korkeus.
Vierailija kirjoitti:
taidehan pitää aina hankkia niin, että ostaa sellaisen mistä itse tykkää. Itse en tuollaista taulua huolisi, mutta tuskin sinäkään huolisit tauluja mitä minun seinällä on.
Ei tuo ole taidetta vaan sisustusesine.
Se valitaan nimenomaan muuta sisustusta täydentämään.
Taideteos valitaan sen itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
taidehan pitää aina hankkia niin, että ostaa sellaisen mistä itse tykkää. Itse en tuollaista taulua huolisi, mutta tuskin sinäkään huolisit tauluja mitä minun seinällä on.
Taulujen valinta on ainoita asioita, jotka tuottavat itselleni sisustuksessa ongelmia. Ei meinaa löytyä mieluista ja sopivaa mistään, jotakin olisi kuitenkin kiva olla seinillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taideteos valitaan sen itsensä takia.
aijaa, minä näen tuon taiteena, eikö tuo ole joku abskratti taideteos kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan näyttää yllättävän kivalta. 👌🏼
Mallikuvassa en tykkää, että se neliönmuotoinen on sivultaan pienempi kuin pitkänomainen. Täytyy olla sama korkeus.
Näitä oli paljon eri koko vaihtoehtoja, ehkä tuossa kuvassa haluttiin tuoda se esille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taulujen valinta on ainoita asioita, jotka tuottavat itselleni sisustuksessa ongelmia. Ei meinaa löytyä mieluista ja sopivaa mistään, jotakin olisi kuitenkin kiva olla seinillä.
Ap
Itse pidän öljyväri metsä maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApItse pidän öljyväri metsä maisemista.
Öljyväritaulut on kyllä kivoja, pidän niiden elävästä pinnasta. Luontokohteet sen sijaan ei puhuttele minua, ellei siinä sitten olisi jotain muuta sisältöä tai twistiä mukana.
Ap
Esim. koossa 70*100 ja kaksi 70*70 kokoista taulua maksaa yht. 550€.
Jos tuo oikeasti vähentää kaikumista, ei paha.
Voisin itsekin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taideteos valitaan sen itsensä takia.aijaa, minä näen tuon taiteena, eikö tuo ole joku abskratti taideteos kuitenkin?
'abskratti' 🤭