Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
Hernekeittoa purkissa, sekä lenkkimakkaraa. Muuta einestä en tiettävästi ole koskaan ostanut. Tykkään ruuanlaitosta joten teen kaiken alusta asti itse. Tänäänkin keittelin sieniä ja burgundin pata on valmistumassa huomiseksi.
Mamas ei ole eines, se on kuivaruoka.
Kokkikartanon nakkiperunasoselaatikko
Kauraboltsit on yks vakkariruoista, teen semmoista boltsipeltiä niistä.
Myös vihis on hyvää!! Ja porkkanaletut 😅
Grandiosan Chicken bbq pakastepizza 😋
Kokkikartano kanapasta.
Graham piirakka
Maksalaatikko, menee myös kylmänä:)
Atrian Balanssi tomaattinen linssikeitto on tosi hyvää, samaten Kokkikartanon mausteinen linssikeitto. En tiedä lasketaanko einekseksi vai puolivalmisteeksi, mutta Pirkalla on sellainen valmis borshkeitto-pussi pakasteessa, joka on huippu. Voi tuunata jollain proteiinilla jos haluaa, mutta on pelkiltäänkin hyvää. Kyseisen keiton aineksissa on hirveä pilkkominen, joten olen ollut tosi iloinen ko. tuotteesta.
Nyt ei muista merkkiä, mutta jollakin on kyllä tosi hyvää tomaattivuohenjuustokeittoa. Maistuu täyteläiseltä eikä siltä, että oltaisiin tyyliin käytetty halvinta mahdollista vuohenjuustoa.
Täytyy sanoa, että Herkun Lasagne-annos on oikeasti todella hyvä. En tosin osta usein, kun maksaa kaupassa 6 euroa.
Italia lautasella Ahvenpyörykät ja pinaattirisotto, toisena Yrttikanaa kasvispastalla.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Herkun Lasagne-annos on oikeasti todella hyvä. En tosin osta usein, kun maksaa kaupassa 6 euroa.
Samoin Herkun Karamellikanaa riisillä.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen lasagne (tulikuumaksi lämmitettynä, mikrotuksen jälkeen annan vetäytyä kunnolla), päälle Felixin ketsuppia ja kylkeen Forssan italiansalaatti. Nam nam. Syön todella usein.
Pitikin lukea tämä. Alkoi heti tehdä mieli lasagnea.
Saarioisten spegettilihavuoka, xtran paneroidut kalaleikkeet, hernekeitto, nuudelit, Mr cheng´s panang curry tölkissä
Purkkihernekeitto on oikeasti parempaa kuin itse tehty, vaikka itsekin teen. Jotenkin tökötimpää.
Vihis (kasvis"liha"piirakka) ei ehkä ole muuta piirakkaa kummempaa, mutta se oli ikään kuin sukupolvikokemus pari vuotta sitten kun se löi läpi, tulen siitä aina iloiseksi. Ja sitä voi tuunata mihin asti tahansa. Usein en osta, mutta huvituksena ostan, ikäänkuin samanlaista kuin perjantaina kaljan ottaminen -on jotain "nyt alkaa oma aika" tunnelmaa siinä, että höllää lautasmallista ja salaatista, ja vähän irrottelee -ja nyt perheellisenä se kalja ei enää oikein käy...
Perheestä puheen ollen, lapsi syö äärettömän mielellään Lidlin kasvispuikkoja, ja vaikka terveellisiä eivät ole, niin joissain tilanteessa rauha on tärkeintä, joten saa niitä, ketsupilla. Myös mielenterveys on terveyttä.
Halpismerkin pakastepizza. Enää en viitsi lämmittää uunia yhden lätyn takia.
Lähikaupasta saan aamulla kuumat riisi- ja perunapiirakat kaupassa paistettuina. Aivan huippuhyviä. Ei oo mitään sössömössö einespiirakoita. Olen etuoikeutettu. Tietysti itse kotona tehdyt ja paistetut parhaimpia ruisjauhoista,leivotut
Saarioisten maksalaatikko rusinoilla. Syödään kylmänä suoraan rasiasta
Vierailija kirjoitti:
Italia lautasella Ahvenpyörykät ja pinaattirisotto, toisena Yrttikanaa kasvispastalla.
Hyi helvetti, siinä on mainoksen uhrit. "Sain italiasta tämän reseptin" totaaliseen paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Atrian Balanssi tomaattinen linssikeitto on tosi hyvää, samaten Kokkikartanon mausteinen linssikeitto. En tiedä lasketaanko einekseksi vai puolivalmisteeksi, mutta Pirkalla on sellainen valmis borshkeitto-pussi pakasteessa, joka on huippu. Voi tuunata jollain proteiinilla jos haluaa, mutta on pelkiltäänkin hyvää. Kyseisen keiton aineksissa on hirveä pilkkominen, joten olen ollut tosi iloinen ko. tuotteesta.
Eineksen merkitys on valmisruoka, puolivalmiste.
Kokkikartanon täyteläinen lohikeitto, tosi hyvää.