Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
Herneproteiinituutti puolukkavoissa, sitruunaruohoquinoan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta kun moni on maininnut nuo pinaattiletut, niin oletteko huomanneet maussa muutosta tässä vuoden sisällä? Viime vuonna minulla oli hetken aikaa oikein himo Atrian pinaattilettuihin, mutta nyt kun ostin jokin aika sitten uudestaan, niin vaikuttivat paljon paksummilta ja jauhoisemmilta maultaan. Ovatko muut huomanneet vai sattuikohan minulle vain jokin vähän huonompi erä?
Huomattu on. Aivan hirveiksi muuttuneet
Saarioisten keitot, ostan usein töihin lounaaksi. Lihakeitto, jauhelihakeitto, kurpitsakeitto ja bataattikeitto. Hyvän makuisia kaikki.
Rainbow tacosalaatti on myös suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vihis.
Jonka sisällä pari bon soya nakkia keitettynä ja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän sinihomejuustolihapullat
Nää on kyllä niin hyviä,että melkein söis kaikki kerralla....ihan eri laatua,kuin halvimmat lihapullat ja maku,mmmm
Kivikylän tuotteita tulee syötyä. Tiskistä saa monia pakkaamattomana niin puuttuu se suojakaasun ja muovipaketin maku.
Pavut , valmista ruokaa.
Soijarouhe valmistuu 2 minuutissa maustaen.
Homejuusto. Lusikallinen aamulla pitää nälkää loitolla lounasaikaan.
Huom. Huuhtelua ruokajuomalla
Pinaatti-vuohenjuusto lasagne, herkkuap vaikkakin kallista. S kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Björk&co satay riisillä. Kerrankin einespaketissa on riisi hyvin keitettyä ja kuohkeaa, ja sataykastike autenttisen makuista. Olen ostanut useaan kertaan ja ostan jatkossakin.
Muuten en tykännyt saman merkin tuotteista yhtään. Tai ne kanadumplingit kyllä jotenkin menivät, mutta se wasabilohi oli ihan mautonta.
Misrä tätä saa
Mä olen ostanut ihan lähiprismasta. Kai niitä saa muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Björk&co satay riisillä. Kerrankin einespaketissa on riisi hyvin keitettyä ja kuohkeaa, ja sataykastike autenttisen makuista. Olen ostanut useaan kertaan ja ostan jatkossakin.
Muuten en tykännyt saman merkin tuotteista yhtään. Tai ne kanadumplingit kyllä jotenkin menivät, mutta se wasabilohi oli ihan mautonta.
Misrä tätä saa
Etsi vaikka googlella, hakutuloksista vaikka k-kauppojen sivulla jos löydät jostain niin sitten selaat tuote muissa kaupoissa ja pääset lähelle kotiasi olevan kaupan valikoimaan jossa tuotetta myydään.
Saa Prismoistakin, kuten tuolla ylempänä mainittiin. Varmaan myös muista S-ryhmän kaupoista.
Purkkihernekeitto, pyttipannupakaste, pinaattikeittopakaste, pinaatti- ja porkkanaletut.
Lidlin pakastepitsat ja erityisesti ilmafritillä tehtyinä.
Italia lautasella tomaattinen kalakeitto palermolaisittain on hyvää, ja ostan myös tomaattista papu-kasviskeittoa. Nämä ovat aika kevyitä, mutta näitä voi tuunata melkein millä vain.
Ja olen tosi tarkka kalasta, tämä on ainoa löytämäni eines jossa sen (uudelleen)lämmitys ei maistu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän tuotteita tulee syötyä. Tiskistä saa monia pakkaamattomana niin puuttuu se suojakaasun ja muovipaketin maku.
Tiedätkös missä ne tulevat kauppaan ? Aivan, vakuumimuovissa....