Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?

Vierailija
15.08.2022 |

Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.

https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…

Oma mies tekee myös tuota.

Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.

Kommentit (496)

Vierailija
101/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö itsekin alkaa kuvaamaan oman miehen menoa. Sitä voitaisiin sitten yhdessä katsoa illalla telkkarista. Mies saattaisi ehkä tajuta kuinka "kivaa" hänen kanssaan liikkua.

Hyvä idea! Ehkä menis tajuntaan miten urpoa tuollainen etukeno on🤣

Vierailija
102/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee näitä muita maahantulleita kulkevan siten, että naiset kulkevat kymmenen metriä edellä ja miehet perässä. Varmaan sillä lailla voi sitten pitää naista silmällä, ettei käyttäydy kulttuurilleen asiattomasti.

Mutta eiköhän tuo ole normaalia käytöstä tuo miesten edelläkulkeminen ilman mitään kulttuurillista kytköstä. Miehet ovat keskimäärin naistaan pidempiä ja siten askelmitta pidempi. Mutta nykyään pitää woketella kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näkee näitä muita maahantulleita kulkevan siten, että naiset kulkevat kymmenen metriä edellä ja miehet perässä. Varmaan sillä lailla voi sitten pitää naista silmällä, ettei käyttäydy kulttuurilleen asiattomasti.

Mutta eiköhän tuo ole normaalia käytöstä tuo miesten edelläkulkeminen ilman mitään kulttuurillista kytköstä. Miehet ovat keskimäärin naistaan pidempiä ja siten askelmitta pidempi. Mutta nykyään pitää woketella kaikesta.

Vai että woketella. Opettele ottamaan se naisesi huomioon, kun ihmeen kaupalla sinulla vielä on sellainen.

Vierailija
104/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies. Kävelen aina rouvani rinnalla, paitsi portaissa päästän kohteliaasti "naiset ensin". Siten voin tuijottaa persettä ja lantion keinuntaa portaita noustessa. Rouvakin tietää tämän, eikä pane pahakseen.

Vierailija
105/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naisen mennä edellä, koska haluan katsella edes jonkun naisen persettä kun muiden naisten perseiden tuijottelu on kielletty!

Vierailija
106/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä asia on niin suuri, että menee seksihalut moneksi päiväksi jos yhteinen kävely kuluu kaukoputkella toista tiiraillessa. On jotenkin uskomattoman tylyä käytöstä, ikäänkuin olisi juuri ollut valtava riita ja toisella on menossa mielenosoitus.

Vierailija
107/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä nämä urhot käyttäytyvät samalla tavalla. Jokaisen pitää päästä autojonon ensimmäiseksi. Siinä sitten jokainen vuorollaan ohittaa pyrkiessään kärkeen.

Vierailija
108/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimt liiku tie toisla puolela parvina

Vierailija
109/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin jäänne ja naisten alistamista.

Vierailija
110/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä ongelma suhteessamme, ja inhoan tätä tapaa. Ollaan keskusteltu loputtomiin mutta ei mikään muutu. Olen tehnyt katoamistemppuja mutta ei ole ollut merkitystä. Ehkä kokeilen tuota kuvaamista seuraavaksi.

Vierailija
111/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä ongelma suhteessamme, ja inhoan tätä tapaa. Ollaan keskusteltu loputtomiin mutta ei mikään muutu. Olen tehnyt katoamistemppuja mutta ei ole ollut merkitystä. Ehkä kokeilen tuota kuvaamista seuraavaksi.

Onko miehesi jotenkin vähäjärkinen? Tekeekö tätä muidenkin kanssa? Jos molempiin vastaus on ei, voisiko olla että tekee tätä aivan tahallaan.

Vierailija
112/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni yhteisillä sauvakävelylenkeillä omaa kovaa vauhtiansa, minä pingoin perässä pyörtymisen rajoilla. Välillä hän kääntyi hetkeksi päivittelemään että onpa mulla huono kunto. No, ei varmasti ollut, oltiinhan jo vuosia sauvakävelyä (tai -juoksua) yhdessä harrastettu.

Miehellä oli muutenkin tapana ihmetellä kuinka omituinen ja huono kaikessa olin, joten kyllästyin viimein siihen.

Vierailija
113/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä asia on niin suuri, että menee seksihalut moneksi päiväksi jos yhteinen kävely kuluu kaukoputkella toista tiiraillessa. On jotenkin uskomattoman tylyä käytöstä, ikäänkuin olisi juuri ollut valtava riita ja toisella on menossa mielenosoitus.

Tämä kannattaisi miehille mainita. Heillehän ainoa kiinnostava suhteen ongelma on se, jos seksihalut katoavat ja muu on tuulen ulinaa korvissa.

Vierailija
114/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs osaa sovittaa askelmittansa, tyhmä ei. Seli seli-sedät juuri usein tyhmiä, urpoja.

Vierailija
115/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaveri yritti kävelyllä jatkuvasti edelle. Tarkoitus oli kuitenkin siinä kävellessä jutella, ja hän meni aina edelle mutisemaan asiansa. Äänensä on vieläpä melko hiljainen. Ensin kyselin, että ai mitä sanoit. Kyllästyin siihen, ja aloin vain heittämään käden sivulle aina, jos hän yritti sentinkin minun edelle. Ja selitin tietenkin, että en kuule, jos hän menee edelle puhumaan. Vähitellen hän oppi mukauttamaan askeleensa minun askeleisiin ja kävelemään samaan tahtiin, niin ei vahingossa joudu edelle.

Ärsyttävää oli kuitenkin tuollainen itsestäänselvyys opettaa, että ei jutellessa voida kumpikin kävellä eri vauhdilla.

Vierailija
116/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidemmän pitää saada mennä edellä? Pelkääkö hän ettei näe se lyhyemmän rinnalta tarpeeksi kauas?

Nopeudesta ei voi olla kyse. Ihan samaa vauhtia he kumpikin etenevät jos toinen on koko ajan 5 metriä edellä.

Pitkillä jaloilla on toki helppo varmistaa ettei se lyhyempi saa kurottua välimatkaa umpeen. Senkun harppoo vaan vähän nopeammin jos toinen yrittää juosta välimatkan umpeen.

Vierailija
117/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi jotenkin vähäjärkinen? Tekeekö tätä muidenkin kanssa? Jos molempiin vastaus on ei, voisiko olla että tekee tätä aivan tahallaan.

En tiedä, tätä olen itsekin ihmetellyt. Hän tuntuu unohtavan keskustellut asiat samantien. Vakuuttelee kyllä kiinnittävänsä jatkossa asiaan huomiota, mutta sanat ja teot eivät kohtaa. Usein toki kääntää asian minun syykseni.

Vierailija
118/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs osaa sovittaa askelmittansa, tyhmä ei. Seli seli-sedät juuri usein tyhmiä, urpoja.

Tämä! Miten nämä urposedät kävelee vanhan isänsä seurassa? Entäs tukilaitteen kanssa kävelevän vammaisen kanssa? Kaverinsa kanssa? 🤔 2 metriä edellä!?

Vierailija
119/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tätä olen itsekin ihmetellyt. Hän tuntuu unohtavan keskustellut asiat samantien. Vakuuttelee kyllä kiinnittävänsä jatkossa asiaan huomiota, mutta sanat ja teot eivät kohtaa. Usein toki kääntää asian minun syykseni.

Hän ei siis halua muuttaa tapojaan. Jatkaa tuota, jos käytöksestä ei tule hänelle tuntuvia seurauksia jatkossa, puhuminen ei tule auttamaan.

Vierailija
120/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä asenneongelma, minä minä ja mun vapaus mennä kuten huvittaa! En kattelis tuollaista itsekästä menoa. Siinähän menis yksin, niin minäkin paremmassa seurassa😉