Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?

Vierailija
15.08.2022 |

Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.

https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…

Oma mies tekee myös tuota.

Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.

Kommentit (496)

Vierailija
461/496 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikestikko joku lähtee harppomaan edeltä ilman mitään kommunikointia syystä, yhtäkkiä vaan jättää toisen tiirailemaan perävaloja? Ja vieläpä se toinen on romanttinen kumppani?

Vierailija
462/496 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tahtia lönnitaan. Vois kyllä vaimokkeen takanakin kävellä ennemmin ku edessä, ainakin maisemat ois paremmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/496 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä rakastavien olisi hyvä kulkea ^_^ < 3

Vierailija
464/496 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on naikkosilla ongelmat. 

Kuka edes jaksaa koko ajan kävellä toisen vieressä. Siis miksi. 

Kyllä ne miekkosetkin ihmettelee, kun eukko on hävinnyt jonnekin eikä seuraa perässä.

Totta mooses! Minulla on (ikävä) tapa kurvata esim. Prismassa suoraan vaateosastolle, jolloin mies jatkaa suoraan ruokapuolelle. Siinä vaiheessa kadotan hänet näköpiiristä, josta voin syyttää vain itseäni.. ;)

Vierailija
465/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee myös pyörien selässä: sunnantailenkillä äijän on pakko polkea parikymmentä metriä edellä ja nainen (vanhemmalla ja huonommin rullaavalla fillarilla) sitkuttaa perässä. Miksei voi ajaa yhdessä jos on lähdetty yhdessä liikenteeseen????

Btw: Exäni tykkäsi juoksuttaa juuri tuolla lailla harppomalla muutaman metrin edessä.

Vierailija
466/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte kävelemään puolison kanssa kapealla metsäpolulla, kun jomman kumman on mentävä ensin?

Älä ole lapsellinen. Peräkanaa kävellään kun tilanne vaatii. Normaaliälyinen ihminen ei tarvitse näihin tilanteisiin mitään ohjekirjaa tai briiffausluentoa.

Olisi kiinnostavaa tietää se mitä joku jo aiemmin kysyi. Kävelevätkö nämä harppojamiehet metrikaupalla edellä kun siirtyvät paikasta toiseen jonkun muun kuin puolisonsa kanssa? Jos hajurako-Riston pomo ehdottaa yhteisen lounaan jälkeen että käppäilläänpäs yhdessä parin korttelin päähän printtiliikkeeseen, niin käveleekö Risto sinne edeltä vai onnistuuko kulkeminen samaa tahtia pomon kanssa?

Entä äidin? Isän? Veljen? Kummitytön?

Sivukaupalla kommentteja mutta kukaan harppoja ei ole vieläkään vastannut tähän.

Vierailija
467/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet oikeassa - Nalkutusta minä pakoilin. Vaikea tilanne kun nainen ei koskaan mielestään nalkuta eikä huuda vaan sanoo asiasta...

Lähellä ei voi olla ja sekin, totta, pöljä tilanne - menet etäisyyden päähän niin tämä se vaan korottaa ääntään eikä ymmärrä olla hiljaa.

Sellainen liitto voi olla miehelle kuin jojossa roikkuisi. Järkeä ei saa puhuttua - koska taho joka on aina väärässä ei voi puhua järkeviäkään.

Mutta se taisi ollakin niin että naisella oli uusi mies kuvioissa,, niin siksi.

- Myös mainittava että useissakin tapauksissa rinnakkain kävely ei ole käytännöllistä - on jatkuvasti väisteltävä vastaan tulijoita, joten kätevämpää kulkea jonossa.

Vierailija
468/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käytännöllisempää kulkea jonossa kuin rinnakkkain. Ja minä harpon edellä tarpeen mukaan oli mukana sitten lapsi vaimo tai muu kaveri. Osaan kävellä perässäkin. Tilanteen mukaan mentävä. Ei kaikkea voi almanakkaan etukäteen suunnitella.

Vierailija
469/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olet oikeassa - Nalkutusta minä pakoilin. Vaikea tilanne kun nainen ei koskaan mielestään nalkuta eikä huuda vaan sanoo asiasta...

Lähellä ei voi olla ja sekin, totta, pöljä tilanne - menet etäisyyden päähän niin tämä se vaan korottaa ääntään eikä ymmärrä olla hiljaa.

Sellainen liitto voi olla miehelle kuin jojossa roikkuisi. Järkeä ei saa puhuttua - koska taho joka on aina väärässä ei voi puhua järkeviäkään.

Mutta se taisi ollakin niin että naisella oli uusi mies kuvioissa,, niin siksi.

- Myös mainittava että useissakin tapauksissa rinnakkain kävely ei ole käytännöllistä - on jatkuvasti väisteltävä vastaan tulijoita, joten kätevämpää kulkea jonossa.

Ok. Ikävää, että on ollut huonoja ihmissuhteita. Kyllähän toi toisen pakeneminen siitä kertoo, että on mukavampaa kulkea omassa seurassa. Siksi se naisia (ja miehiä) loukkaakin, kun ei seura kelpaa.

Voi olla joskus kätevää mennä jonossa, mutta miksi aina mies 5-10 metriä edellä? Kätevämpää olisi mennä peräkkäin puhe-etäisyydellä.

Vierailija
470/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on iso käsilaukku. Minä kannoin miehenä rinkassa retkeilytavaroiden lisäksi turhat hepenet joita vaimo muka tarvitsi reissuun mukaan. Rinkan lisäksi välillä jopa lapset. Mutta kiitollisena saan kuulla vain kantaneeni aina rinkka täynnä viinaa. Minulla ei ole koskaan ollut rinkka täynnä viinaa. Tai että edes yhtä putelia. Naisella  taas se käsilaukku on sellaine oma intiimialue että sinne ei turhia laitella. No kerran olisin toivonut jos hän olisi voinut yhden banaanin pitää käsilaukussa koska ei ollut mitään muuta paikkaa jonne laitta ja se sentään oli ruoka vauvalle. Riita siinäkin tuli ja minä miehenä olin väärässä. Huom. Oikeudessa lasten "asiantuntijat" ovat aina näitä itsekkäitä narsisti naisia joiden pääasiallinen tehtävä on sortaa miestä.

Vierailija
471/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein käytännöllisempää kulkea jonossa kuin rinnakkkain. Ja minä harpon edellä tarpeen mukaan oli mukana sitten lapsi vaimo tai muu kaveri. Osaan kävellä perässäkin. Tilanteen mukaan mentävä. Ei kaikkea voi almanakkaan etukäteen suunnitella.

Monitaitoinen mies 😉

Vierailija
472/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole keskustelu käynnissä niin saatan ajatuksissani ottaa etumatkaa huomaamatta. Pyöräillessä menen edeltä koska pyöräilen enemmän ja rinnakkain tukkisimme tietä. Kaupassa huomaan välillä olevani edellä koska nainen on mitään sanomatta jäänyt tutkimaan jotain tuotetta hyllyssä vaikka tarkoitus oli mennä toiselle osastolle.

m42

Vierailija
473/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on iso käsilaukku. Minä kannoin miehenä rinkassa retkeilytavaroiden lisäksi turhat hepenet joita vaimo muka tarvitsi reissuun mukaan. Rinkan lisäksi välillä jopa lapset. Mutta kiitollisena saan kuulla vain kantaneeni aina rinkka täynnä viinaa. Minulla ei ole koskaan ollut rinkka täynnä viinaa. Tai että edes yhtä putelia. Naisella  taas se käsilaukku on sellaine oma intiimialue että sinne ei turhia laitella. No kerran olisin toivonut jos hän olisi voinut yhden banaanin pitää käsilaukussa koska ei ollut mitään muuta paikkaa jonne laitta ja se sentään oli ruoka vauvalle. Riita siinäkin tuli ja minä miehenä olin väärässä. Huom. Oikeudessa lasten "asiantuntijat" ovat aina näitä itsekkäitä narsisti naisia joiden pääasiallinen tehtävä on sortaa miestä.

Eli tarkoitat että harppominen on merkki siitä, että suhde on tulehtunut ja miestä ei lainkaan ymmärretä ja oteta huomioon?

Vierailija
474/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas ihmisillä isot ongelmat. Ette varmaan kestä juuri mitään oikeita vastoinkäymisiä suhteessanne, jos kerran miehen käveleminen jossain muualla kuin vierellänne aiheuttaa tuollaista marinaa.

Toisen kunnioittaminen ja huomioiminen ei ole suhteessa mikään pikkujuttu.

Mitä tällä on kunnioittamisen ja huomioimisen kanssa tekemistä?

Minä ihmettelen myös. Vapaan tyylin hiihtäjänä tietää miten oman vauhdin sovittaminen vaatii sitä, että koko ajan passailee omaa rytmiään. Ei ole vaikeaa ei, mutta pitää siihen koko ajan kiinnittää huomiota.

On ihmisiä ketkä enemmän harrastaa kaupungilla maleksimista ja näyteikkunoiden katselua ja niitä ketkä eivät harrasta sitä oikein koskaan. Kaikilla ei sellainen haahuilutahti tule ihan luonnostaan sitten kun kerran vuodessa patsastellaan jossain Teneriffan lomalla ostoskujilla.

Ookoo.

Onnistuuko sinulla esim ystävien tai sukulaisten luona kyläily?

Löydät oikean talon ja pystyt menemään sinne, vaikka tie viettäisi kätevästi naapuriin.

Sitten kun löydät oikeaan taloon, niin miten onnistuu samaan huoneeseen meneminen muiden kanssa. Jäätkö itsenäisesti sohvalle pönöttämään kun muut menevät keittiöön tai terassille. Kun se sohva sopii sun vapaan hiihtäjän vartalolle paremmin kuin keittiön ja terassin tuolit.

Entäpä joku haastavampi rasti. Kuten baarikierros kavereiden kanssa. Pitää osua oikein samaan pöytään kavereiden kanssa. Meneekö sekin 5 m ohi vai onnistuuko pöytään tähtääminen?

Pöh, näillä perässä hidasteleville naisillehan se näyttää olevan vaikeaa päästä toivottuun päämäärään jos toinen kävelee edellä. Alklavat leikkiä piilosta ja ties mitä, kuin kakarat.

-eri

Vierailija
475/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelee, jos ollaan kaupungilla tms. Ei ehkä noin kaukana, mutta kuitenkin. Ei kuulema kiinnosta katsella matkalla mitään, vaan mahdollisimman nopeasti paikasta a paikkaan b. Lenkkeillessä kävelee rinnalla tai perässä.

Tämähän se on useimmilla miehillä, ei jaksa haahuilla ja pälyillä turhia kun ollaan jonnekin menossa. Täällä sitten akat kehittävät kokonaisia draaman kaaria kunnoituksesta ja arvojärjestyksestä ja ties mistä. Hohhoijaa.

Vierailija
476/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte kävelemään puolison kanssa kapealla metsäpolulla, kun jomman kumman on mentävä ensin?

Älä ole lapsellinen. Peräkanaa kävellään kun tilanne vaatii. Normaaliälyinen ihminen ei tarvitse näihin tilanteisiin mitään ohjekirjaa tai briiffausluentoa.

Olisi kiinnostavaa tietää se mitä joku jo aiemmin kysyi. Kävelevätkö nämä harppojamiehet metrikaupalla edellä kun siirtyvät paikasta toiseen jonkun muun kuin puolisonsa kanssa? Jos hajurako-Riston pomo ehdottaa yhteisen lounaan jälkeen että käppäilläänpäs yhdessä parin korttelin päähän printtiliikkeeseen, niin käveleekö Risto sinne edeltä vai onnistuuko kulkeminen samaa tahtia pomon kanssa?

Entä äidin? Isän? Veljen? Kummitytön?

Sivukaupalla kommentteja mutta kukaan harppoja ei ole vieläkään vastannut tähän.

Muiden kanssa kävellään yhdessä samaa reipasta tahtia, vaimo on ainoa joka hidastelee.

Vierailija
477/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoitat että harppominen on merkki siitä, että suhde on tulehtunut ja miestä ei lainkaan ymmärretä ja oteta huomioon?

No tuossa rinkkamiehen tapauksessa kyllä. Muihin en kommentoinut

Vierailija
478/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin.

En jaksa odottaa hidasta miestäni.

Vierailija
479/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan metrin jäljessä. 

Perässä vedettävä beta. Jätä se hiiri!

Vierailija
480/496 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on miehen vika? Miksi ei tehdä juttua naisista jotka laahustavat 5 metriä miestä jäljessä?

Kenellä on oikeus määrätä mikä on se oikea vauhti?

Vauhtihan on molemmilla sama, jos välimatka pysyy viidessä metrissä. Jostain syystä mies vain valitsee kulkea erikseen.

Miksi oletetaan että valinnan tekee mies? Entä jos se onkin nainen joka valitsee kulkea erikseen ja jättäytyy 5 metriä miehen taakse?