Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?
Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…
Oma mies tekee myös tuota.
Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.
Kommentit (496)
Meillä toisin päin. Mies jää aina jonnekin päivittämään somea tai jotain. Ja minä huomaan siellä kaupan ovella, ettei herraa näy missään.
Ei, se kävelee kuin gorilla, raajat levällään, perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin noloa kävellä joka paikassa kuin olisi hirveä riitä päällä. :D Kaikkeen te suostutte.
EIkö se oo nolompaa,( jos nyt nolostelijatyyppi on), että kauheasti kyttää toisten menemistä :D
Ei kai kenenkään menemisiä erityisesti tarvitse kytätä. Ympäristöä havainnoidaan yleensä aika automaattisesti.
Joutuu sitä kuitenkin vähän pidempään olla seurannut, jos tiedät että 5 metriä toistaan kulkevat, ylipäätään ovat pariskunta, eivätkä satunnaiset peräkkäin kulkevat ihmiset.
Mistä minä sen tietäisin?
Häpeäisin itse silmät päästäni jos joutuisin harppomaan karkuun yrittävän miehen perässä ja huutelemaan keskusteluyritykset metrien päähän.
No älä häpeä. Olet oletettavasti aikuinen ihminen, joten mitä väliä mitä joku random-ohikulkija sinusta miettisi. Tai kai meillä jotka täällä palstalla käymme omia tuntoja tulkuttumassa on kuitenkin jotenkin tärkeä asia koittaa saada muut ajattelemaan niinkuin itse ajattelee . Miksipä muuten tänne jaksaisimme kirjoitella.
Ei sinun tarvitse ajatella kuten minä, mutta jos minun mieheni yrittäisi lampsia karkuun kun olemme yhdessä kävelemässä, kävelisin jatkossa kävelyni jonkun ihan muun kanssa. Harpo sinä perässä jos se on sinulle ok.
Joo, näin teen silloin, kun se on ok. SIlloin , kun ei ole, huomautan miehelleni, että hei huomaatko, nyt taas teet tuota . t. se 22 vuotta yhdessä
Ei koskaan. Päinvastoin, jos ei kuljeta rinnakkain, kävelee mies perässä. On vaan hitaampi kun taas itse tykkään kulkea reippaasti enkä raahustaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä kävelen aina miehen edellä. Olen nopea ja hän on hidas. En silti ole miehekäs, jos joku sitä epäilee.
Minäkin olen miestäni huomattavasti nopeampi kävelijä, vaikka hän on itseäni huomattavasti paremmassa fyysisessä kunnossa. Hänen kävelynsä on sellaista välimerellisen leppoisaa paarostamista, kun itse taas etenen rivakasti paikasta a paikkaan b.
Kyllä me silti kävelemme aina vierekkäin. Suhteutan automaattisesti oman tahtini miehen tahtiin, ja hän myös nopeuttaa hieman askellustaan. Tämä siis käy ihan ilman mitään keskusteluja tai suunnitelmia, normaaleja ihmisiä kun ollaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee monta metriä jäljessä. Ei kykene irrottamaan katsettaan kännykästä edes kävellessään, joten raahustaa perässä.
Tuo on kyllä tosi kamalaa, että joillakin on kännykkä jatkuvasti kädessä kiinni. Mulla menisi hermot tuollaiseen.
Meillä mies tekee tuota vähän väliä. Nyt on alkanut vanhin poikakin tekemään samaa. Olen kummallekin monta kertaa huomauttanut, että eivätkö tajua kuinka moukkamaisen kuvan antavat itsestään.
Toinen todella moukkamainen tapa erityisesti vanhemmilla miehillä on istua pers kiinni auton penkissä, kun vaimot menevät kauppaan. Edes siinä vaiheessa se takapuoli ei nouse, kun vaimo lähestyy kauppakasseja raahaten autoa. Oma mies on tehnyt samaa. Nykyään ei enää kehtaa, kun on alkanut itsekin kiinnittämään huomiota miltä se näyttää.
Ja todellakin, kyse ei ole siitä, että mies muuttaisi käytöstapojaan minut huomioidakseen. Ainoastaan se, että näyttää MUIDEN silmissä nololta, on saanut hänet muuttamaan edes hieman tapojaan...
Löytäispä ripeän miehen eikä mitään löntystelijää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee monta metriä jäljessä. Ei kykene irrottamaan katsettaan kännykästä edes kävellessään, joten raahustaa perässä.
Tuo on kyllä tosi kamalaa, että joillakin on kännykkä jatkuvasti kädessä kiinni. Mulla menisi hermot tuollaiseen.
Ei juurikaan liikuta enää missään yhdessä. Iso syy on tuo perässä raahustaminen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tekee tuota vähän väliä. Nyt on alkanut vanhin poikakin tekemään samaa. Olen kummallekin monta kertaa huomauttanut, että eivätkö tajua kuinka moukkamaisen kuvan antavat itsestään.
Toinen todella moukkamainen tapa erityisesti vanhemmilla miehillä on istua pers kiinni auton penkissä, kun vaimot menevät kauppaan. Edes siinä vaiheessa se takapuoli ei nouse, kun vaimo lähestyy kauppakasseja raahaten autoa. Oma mies on tehnyt samaa. Nykyään ei enää kehtaa, kun on alkanut itsekin kiinnittämään huomiota miltä se näyttää.
Ja todellakin, kyse ei ole siitä, että mies muuttaisi käytöstapojaan minut huomioidakseen. Ainoastaan se, että näyttää MUIDEN silmissä nololta, on saanut hänet muuttamaan edes hieman tapojaan...
Mä oon niin moukka, etten edes lähde sinne kauppaan, kun vihaan siellä käymistä vaan lähetän mieheni sinne .
No ei kyllä kävele. Teini meillä teki sitä jossain vaiheessa, kun oli niin noloa kävellä vanhempien seurassa, mutta sen vielä jotenkin pystyn ymmärtämään. En osaa kuvitella, että olisin alun perinkään alkanut seurustella miehen kanssa, joka toimisi noin.
En ikinä kehtaisi liikkua tuollaisen moukan kanssa, joka kävelee minusta edellä!
Näyttää hemmetin typerältä, ihan kuin juoksisin sen perässä...
Joskus on ollut joku kaveri, joka kävelee hitaammin kuin minä, mutta silloin pitää hidastaa tahtia, tai ehdottaa, että käveltäisikö hieman nopeammin, jos on kiire.
Mun mies kävelee aina edellä. Tottunut jo asiaan. No yleensä koskee kauppakäyntejä.
Ei jaksa kävellä niin hiljaa kun minä laahustan.
Herrasmiehet eivät kävele naisesta edellä. Siitä tunnistaa aika hyvin. Sinänsä pikku juttu, tai sitten ei.
Joo, mies menee sina muutaman metrin edellä. Kaupassa tekee sitten aina katoamistempun ostoskärryn kanssa. Olen tähän syytä kysellyt, ei kuulemma halua jäädä muoden eteen jumittaan. Mun pitäis kuulemma otta oma ostoskori tai kärry jos en käsissä halua kantaa ostoksia. 😳
Ei minun mieheni. Kävelemme usein käsi kädessä, siinä on vaikea kävellä monta metriä edellä. Ja aina, kaikista ovista, mies päästää minut ensin. Vaikka ovi olisi kaksi metriä leveä.
Teini lähti kävelemään kun ei jaksanut odottaa bussia. Veteli kilsan edellä mua. Kyllästyin ja menin pysäkille.
Eipä tuo ihmetellyt asiaa yhtään että missä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä kävelen aina miehen edellä. Olen nopea ja hän on hidas. En silti ole miehekäs, jos joku sitä epäilee.
Minäkin olen miestäni huomattavasti nopeampi kävelijä, vaikka hän on itseäni huomattavasti paremmassa fyysisessä kunnossa. Hänen kävelynsä on sellaista välimerellisen leppoisaa paarostamista, kun itse taas etenen rivakasti paikasta a paikkaan b.
Kyllä me silti kävelemme aina vierekkäin. Suhteutan automaattisesti oman tahtini miehen tahtiin, ja hän myös nopeuttaa hieman askellustaan. Tämä siis käy ihan ilman mitään keskusteluja tai suunnitelmia, normaaleja ihmisiä kun ollaan molemmat.
Meillä sama, muuten mutta olen näissä asioissa temperamentiltani niin kärsimätön, että miehen hidastelua en osaisi kuvailla noin nätisti. Itselleni se vaikuttaa siltä että mies töllöttelee suu auki ympärilleen, ymmärtämättä silti yhtään missä on tai mihin pitää kääntyä tai ketä/mitä väistää. Yritän kävellä samaan tahtiin yhdessä, mutta samalla se raivostuttaa. Ja nopeudestani huolimatta minä olen se joka ihastelee ja havainnoi ympäristöään, mies sen sijaan on lähes kirjaimellisesti perässä vedettävä. Eli vaikea sanoa kumpi meistä on se rasittavampi. Samantahtisen ja samalla lailla ympäristöään huomioivan ihmisen kanssa sen sijaan on oikein miellyttävää kävellä.
Ei sinun tarvitse ajatella kuten minä, mutta jos minun mieheni yrittäisi lampsia karkuun kun olemme yhdessä kävelemässä, kävelisin jatkossa kävelyni jonkun ihan muun kanssa. Harpo sinä perässä jos se on sinulle ok.