Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?

Vierailija
15.08.2022 |

Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.

https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…

Oma mies tekee myös tuota.

Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.

Kommentit (496)

Vierailija
21/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin noloa kävellä joka paikassa kuin olisi hirveä riitä päällä. :D Kaikkeen te suostutte.

EIkö se oo nolompaa,( jos nyt nolostelijatyyppi on), että kauheasti kyttää toisten menemistä :D

Ei kai kenenkään menemisiä erityisesti tarvitse kytätä. Ympäristöä havainnoidaan yleensä aika automaattisesti.

Joutuu sitä kuitenkin vähän pidempään olla seurannut, jos tiedät että 5 metriä toistaan kulkevat, ylipäätään ovat pariskunta, eivätkä satunnaiset peräkkäin kulkevat ihmiset. 

Mistä minä sen tietäisin?

Häpeäisin itse silmät päästäni jos joutuisin harppomaan karkuun yrittävän miehen perässä ja huutelemaan keskusteluyritykset metrien päähän.

Vierailija
22/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole romani, joten meillä ei nainen ole alemmassa asemassa mieheen nähden. Ihan vierekkäin kävelemme. Usein käsi kädessäkin. 

Tuskin nuokaan 100 000 naista, jotka ovat kommentoineet tutuksi jutun tuohon Tiktokiin, kaikki romaneja ovat. 

No onhan sitä mm. mûslim kulttuurissakin tyypillistä, että naisen katsotaan olevan miestä alempana. Siitähän tuo edellä kävely kielii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehille periluonnollista, varmaan ollut aikojen alusta alkaen.

Mies menee edellä, jotta eteentulevat 'vaarat' kohdistuisivat ensin häneen, eikä perässä tulevaan perheeseen. Se on siis miessukupuolen luonnollista suojeluvaistoa.

Mies, joka jää perään kulkemaan, ei ole ottanut miehen roolia tai on arka.

Älkää siis naiset valittako tästä. 

Vierailija
24/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuttua. Korreloi kyllä muutoin miehen empatiakyvyn ja mahdollisen itsekkyyden kanssa...

Onneksi sinä olet täydellinen.

Vierailija
25/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuttua. Korreloi kyllä muutoin miehen empatiakyvyn ja mahdollisen itsekkyyden kanssa...

Onneksi sinä olet täydellinen.

Ei tarvitse olla täydellinen osatakseen huomioida muita ihmisiä.

t. eri

Vierailija
26/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksua kävellä peräkkäin, silloin ei tuki tietä.

Vierailija
27/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole romani, joten meillä ei nainen ole alemmassa asemassa mieheen nähden. Ihan vierekkäin kävelemme. Usein käsi kädessäkin. 

Tuskin nuokaan 100 000 naista, jotka ovat kommentoineet tutuksi jutun tuohon Tiktokiin, kaikki romaneja ovat. 

No onhan sitä mm. mûslim kulttuurissakin tyypillistä, että naisen katsotaan olevan miestä alempana. Siitähän tuo edellä kävely kielii. 

Siksi se niin raskasti vituttaakin.

Vierailija
28/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta teinipoika tekee noin. Ihan tarkoituksella siis, kun on tyhmää kävellä äidin kanssa ja kulemma äiti on nolo ja hidas.

Joillain aikuisilla miehillä on ehkä teinin tasolle jäänyt ajatusmaailma. Suhtautuvat ehkä muutenkin vaimoon kuten äitiinsä.

Vierailija
29/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miehille periluonnollista, varmaan ollut aikojen alusta alkaen.

Mies menee edellä, jotta eteentulevat 'vaarat' kohdistuisivat ensin häneen, eikä perässä tulevaan perheeseen. Se on siis miessukupuolen luonnollista suojeluvaistoa.

Mies, joka jää perään kulkemaan, ei ole ottanut miehen roolia tai on arka.

Älkää siis naiset valittako tästä. 

Onneksi olen valinnut miehen, joka kehittynyt pois luolamiesasteelta ja osaa käyttää aivojaan monipuolisemmin kuin sen ajan miehet. 

Vierailija
30/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut miehen, joka pitää sinua alisteisessa asemassa?

Vierailija
31/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana tuleva määrää välimatkan.

Vierailija
32/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin noloa kävellä joka paikassa kuin olisi hirveä riitä päällä. :D Kaikkeen te suostutte.

EIkö se oo nolompaa,( jos nyt nolostelijatyyppi on), että kauheasti kyttää toisten menemistä :D

Ei kai kenenkään menemisiä erityisesti tarvitse kytätä. Ympäristöä havainnoidaan yleensä aika automaattisesti.

Joutuu sitä kuitenkin vähän pidempään olla seurannut, jos tiedät että 5 metriä toistaan kulkevat, ylipäätään ovat pariskunta, eivätkä satunnaiset peräkkäin kulkevat ihmiset. 

Mistä minä sen tietäisin?

Häpeäisin itse silmät päästäni jos joutuisin harppomaan karkuun yrittävän miehen perässä ja huutelemaan keskusteluyritykset metrien päähän.

No älä häpeä. Olet oletettavasti aikuinen ihminen, joten mitä väliä mitä joku random-ohikulkija sinusta miettisi. Tai kai meillä jotka täällä palstalla käymme omia tuntoja tulkuttumassa on kuitenkin jotenkin tärkeä asia koittaa saada muut ajattelemaan niinkuin itse ajattelee . Miksipä muuten tänne jaksaisimme kirjoitella. 

Vierailija
33/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut miehen, joka pitää sinua alisteisessa asemassa?

Heh  

Vierailija
34/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metrin verran. Polkee myös pyörällä metrin edellä. Jos vaivihkaa nostan nopeutta, niin mieskin nostaa. Jossain vaiheessa poljimme monta sataa metriä puuskuttaen ja hiki lentäen, kun mies kysyi että miksi minä poljen niin lujaa, hänen on vaikea pysyä perässä. Vaikka polki siis edellä metrin verran koko ajan.

Mun mies polki aina 100m edellä vaikka monta kertaa sanoin että en kerta kaikkiaan pääse kovempaa. Tuhahteli vaan ja ilmeisesti ihmetteli itsekseen miten olen niin huonossa kunnossa. Kunnes sitten kerran jostain syystä lainasi minun pyörääni. Oli ihan silmät pyöreänä siitä miten paljon raskaampi minun pyörälläni on polkea kuin hänen 1000€ kalliimmalla yksilöllään. Sen jälkeen onkin ihan kiltisti odotellut.

Vierailija
35/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On fiksua kävellä peräkkäin, silloin ei tuki tietä.

Tämä juuri, rinnakkain käveleviä pariskuntia on vaikea ymmärtää, eivät osaa mennä peräkkäin vaikka millainen tilanne tulisi eteen.

Vierailija
36/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä meillä vaan korreloi. 

T: mies metrin edellä

Vierailija
37/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kävele ja loukkaantuisin jos tekisi tuota systemaattisesti. Eihän tuossa voi edes jutella tai katsella yhdessä mitään?

mä en viitisi loukkaantua, koska aina, kun mainitsen asiasta hän kyllä jää kulkemaan kanssani. 

Ja mä oon vähän sellainen ajatushaahuilija itsekin, että usein menee pitkä aika ennen kuin taas edes huomaan hänen menemistään. Kun on jo 22 vuotta yhdessä oltu , ei ihan koko aikaa tarvitse keskustella vaikka toki pidänkin sitä yhtenä avainasiana suhteessa. 

No me toki vasta 15v. Ihmiset nyt loukkaantuu eri asioista, mutta itse kyllä loukkaannnun jos seura ei kelpaa. Voisimme reissata ja kierrellä myös erikseen jos ei ole keskenään puhuttavaa. Jos lomareissulla halutaan paikasta a paikkaan b, niin yleensä siinä matkallakin on katseltavaa ja ihmeteltävää.

Kuten joku tuolla edellä kertoi, lähtisin luultavasti vaeltamaan omia menojani jos joutuisin hiihtämään puolisoni perässä ja huutelemaan jos on asiaa.

Vierailija
38/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee monta metriä jäljessä. Ei kykene irrottamaan katsettaan kännykästä edes kävellessään, joten raahustaa perässä.

Vierailija
39/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saan huomauttaa miehelle, että voisiko hän kävellä hitaammin, mutta aika harvoin. Toisaalta jos on jossakin tungosta, niin minä menen aina edellä tietä raivaamassa. Mies on vähän ujo, eikä kehtaa samalla tavalla työntyä ihmisten sekaan ja tarvittaessa pyydellä ihmisiä väistämään.

Sitten kun ollaan lasten kanssa liikkeellä, niin mies ei millään osaa sopeuttaa vauhtiaan lasten tahtiin. Esikoinen on nyt 8 v ja miehen mielestä hänen pitäisi jo kävellä aikuisten vauhtia... Mielestäni se on liikaa vaadittu, 8-vuotiaalla on kuitenkin niin paljon lyhyempi askel kuin aikuisella.

Vierailija
40/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kävelen aina miehen edellä. Olen nopea ja hän on hidas. En silti ole miehekäs, jos joku sitä epäilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi