Minkä ikäistä kumppania etsisit, jos olisit nyt sinkku?
Onko totta, että miehet etsivät suhteellisesti nuorempaa puolisoa kuin naiset? Otetaan siitä selvää tässä keskustelussa.
Jos sinä olisit nyt sinkku, joka etsii kumppania deittipalvelusta ns. tositarkoituksella (tavoitteena löytää vakituinen parisuhde, ei yhden yön juttu), minkä ikäisen kumppanin pyrkisit löytämään vakituiseen parisuhteeseen?
Paras tapa muotoilla vastaus olisi tällainen:
M 40 v: mieluiten N 30-35 v. mutta harvinaisen helmen osuessa kohdalle sopii myös 25-30 v. tai 35-40 v.
(Tällainen vastaus tarkoittaisi, että olet 40-vuotias mies, ja haluaisit löytää ensisijaisesti 30-35 v. naisen, mutta erityisen viehättävä tapaus saisi olla myös 25-30 v. tai 35-40 v.)
Kommentit (62)
n. 50 tai vähä yi
olen 42 nainen, mutta en sinkku
Noin 35-55v miestä etsisin. M41v.
25-35v, olen itse 36v nainen. Pidän nuoremmista.
N. 45-55 vuotiasta, ehkä kuitenkin lähempänä 50 v ikää.
Olen itse N47 (tapailemani mies on 52v)
N39 olen ja pidän nuoremmista joten 28-40 olisi miehen mieluinen ikähaarukka.
Nainen 49 vuotta, kumppanille (miespuoliselle) ikähaarukka 42-56 eli seitsemän vuotta molempiin suuntiin.
M54, en etsi, mutta optimi olisi N30-45, ihan poikkeustapauksessa venytetään tuonne 52 asti.
N29. Etsin 30-40. Nuorempi mies ei miellytä. Toisaalta miehellä ei saisi olla lapsiakaan. Voisi olla jonkin verran yli 40 myös, mutta siinä ikäluokassa on jo harvemmin lapsettomia ja vapaita miehiä.
22-25 v
M 43
Saa sitä haaveilla, moni lottoaa, vaikka päävoiton todennäköisyys on 0,00001%
M 51 v. kirjoitti:
M 51 v: mieluiten N 45-55 v. mutta harvinaisen helmen osuessa kohdalle sopii myös 40-45 v.
Olen aina seurustellut ikäisteni naisten kanssa. Uskon, että minulla on heidän kanssaan enemmän yhteistä kuin paljon nuoremman tai vanhemman. Eikä sillä, etteikö nuoria naisia ole mukavaa katsella.
Mitä yhteistä teillä on?
n34
N59: vain alle 60-vuotiaita. Ei kuitenkaan alle 45-vuotiaita. Eli 46-59.
N31: 28-38v ihanteellisin. 26-vuotiasta nuoremmilla harvemmin ehkä sitoutuminen mielessä ja varmaan pitävät mun ikäistä ihan vanhana. Jos olis tosi helmi tyyppi, nuorekas ja kiva, niin ehkä johonkin 44v asti voisin "venyä". Eli jopa 26-44 v.Yleensä vaan olen tullut parhaiten toimeen aika saman ikäisten kanssa, joten hirmu isosta ikäerosta en välittäisi suuntaan tai toiseen.
33-46
m42