Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.
Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.
Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.
Ok. Eli laittakaa, miehet, paidattomia kuvia. Itse en ole koskaan vastannut saati ottanut yhteyttä profiiliin, jossa on ollut paidaton mies, mutta tottakai palstamies tietää paremmin kuin minä, mikä naisia kiinnostaa. Problem solved.
Kuka tahansa mies ei luonnollisesti voi laittaa paidattomia kuvia, vaan ainoastaan ne, jotka ovat palomieskalenterin tasoa. Vai luuletko, että naiset ostaisivat joukolla noita kalentereja, jos niissä ei näkyisi ultimaattisen suuria lihaksia nuorilla univormuun pukeutuneilla miehillä? No ei varmaan ostaisi.
En henkilökohtaisesti tunne yhtäkään naista, joka ostaisi palomieskalenterin. En väitä, etteikö heitä olisi, ei kai niitä muuten tehtäisi. Väitän kuitenkin, että ne esimerkiksi hoiva-alan työntekijät, jotka noita kalentereita ostavat, ovat itse parisuhteessa ihan tavallisten logistiikka-alan työntekijöiden kanssa, ja nuo kalenterit ovat samanlaista kollektiivista huumoria kuin esimerkiksi mies-stripparit.
Itselleni tulee Suomen Ladun kalenteri ja lisäksi ostan eläinsuojeluun liittyvän kalenterin vuosittain. Puolisolle lahjaksi Puolangan pessimistien kalenterin, koska se on hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Käytin äsken koiran lyhyellä ulkolenkillä täkäläisessä joenrannassa. Siellä oli nuori pari halaamassa. Nainen oli kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, tumma, hieman slaavilaispiirteinen. 20+, en osaa arvioida oliko 21 vai 24 mutta ei missään tapauksessa vielä lähempänä kolmeakymmentä.
Mies oli 23-25, hänelläkin vielä hieman nuoruuden pehmeyttä piirteissä, päivettynyt, vaaleatukkainen, pitkähkö, sellainen jonka voisi kuvitella surffilaudalle aaltoihin kavereiden kanssa.
Ei liittynyt mitenkään aiheeseen, tulipa vain palstan miehet mieleen. Olen aivan varma, että kumpikaan tuosta pariskunnasta ei ole koskaan ikinä milloinkaan kuullutkaan tästä palstasta. Olen aivan varma, että tuo nuori mies ei sanoittaisi elämäänsä niin, että hänellä on pääsy nuoriin kauniisiin naisiin.
"Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi"? Kyllä, nainen oli kaunis. En minä häntä silti ihmisenä arvota yhtään sen enempää. Kenellä on ihan oikeasti mahdollisuuksia hänen kaltaisiinsa naisiin? Ilmeisesti ihan suomalaisella pellavapäällä.
Ja se pellavapää ajoi muuten sen verran vanhalla Peugeotilla, että ei taatusti ole iskenyt naista varakkuudellaan :-DDD
No mikä tämän viestin sanoma oli? Että sinun tulee olla 23-25-vuotias maksimissaan, jotta sinulla on pääsy 21-vuotiaaseen kauniiseen naiseen?
Kyllä se sanoma oli, että jos haluat olla vielä tänä kesänä halailemassa ulkona rakastettusi kanssa, niin ei kannattaisi käyttää enää yhtäkään iltaa tällä palstalla vaan tehdä asialle jotain.
Mutta tuleehan niitä uusia kesiä. Antaa tämän mennä hukkaan, 10 kuukauden kuluttua on taas kesä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Käytin äsken koiran lyhyellä ulkolenkillä täkäläisessä joenrannassa. Siellä oli nuori pari halaamassa. Nainen oli kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, tumma, hieman slaavilaispiirteinen. 20+, en osaa arvioida oliko 21 vai 24 mutta ei missään tapauksessa vielä lähempänä kolmeakymmentä.
Mies oli 23-25, hänelläkin vielä hieman nuoruuden pehmeyttä piirteissä, päivettynyt, vaaleatukkainen, pitkähkö, sellainen jonka voisi kuvitella surffilaudalle aaltoihin kavereiden kanssa.
Ei liittynyt mitenkään aiheeseen, tulipa vain palstan miehet mieleen. Olen aivan varma, että kumpikaan tuosta pariskunnasta ei ole koskaan ikinä milloinkaan kuullutkaan tästä palstasta. Olen aivan varma, että tuo nuori mies ei sanoittaisi elämäänsä niin, että hänellä on pääsy nuoriin kauniisiin naisiin.
"Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi"? Kyllä, nainen oli kaunis. En minä häntä silti ihmisenä arvota yhtään sen enempää. Kenellä on ihan oikeasti mahdollisuuksia hänen kaltaisiinsa naisiin? Ilmeisesti ihan suomalaisella pellavapäällä.
Ja se pellavapää ajoi muuten sen verran vanhalla Peugeotilla, että ei taatusti ole iskenyt naista varakkuudellaan :-DDD
No mikä tämän viestin sanoma oli? Että sinun tulee olla 23-25-vuotias maksimissaan, jotta sinulla on pääsy 21-vuotiaaseen kauniiseen naiseen?
KYLLÄ. Ellet ole Tom Cruise ja nainen golddigger. Eikä mennyt kuin 20 sivua tämän itsestäänselvyyden tajuamiseen....
Mä sain 30 vuotiaana 20 vuotiaan hoikan ja isorintainen naisen.
Mutta tänään olet täällä meidän mammojen kanssa?
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?
Myös minä osaisin heti tehdä kenelle tahansa suurin piirtein ihmiseltä näyttävälle miehelle, joka ei täysin ole syrjäytynyt normaalista elämästä, houkuttelevan profiilin. Mutta mitä hyötyä siitä sille miehelle olisi? En minä voisi mennä treffeille hänen puolestaan. Jos voisin, niin osaisin hoitaa nekin todennäköisesti kotiin, mutta eipä se nainen olisi minua, naista etsimässä.
Ihan oikeasti, tee tästä bisnes! Jos sinulla on noin selkeää tietoa, miten selvitä miehenä tekstipelistä naisen kanssa ja päästä treffeiltäkin vielä jatkoon, niin olet oikeasti muutamassa kuukaudessa multimiljonääri. Voit pitää kalliita luentoja ja kursseja ympäri maailman.
Yritin juuri kertoa, etten minä voi mennä sinne treffeille sen miehen puolesta. Hyvän profiilitekstin voisin taatusti kirjoittaa mutta treffeille en voisi mennä paikkaamaan sitä miestä.
Niinpä. Ei näitä pidä auttaa huijaamaan naisia. Ihan hyvä että jo ikäkriteereistä näkee, että vasemmalle, säästyy kaikilla aikaa kun ei tule turhia treffejä.
Olkoon ihan rauhassa täällä kyselemässä, kun kerran vastaukset ei kelpaa. Ihmettelen miksi edes kysyä, kun on itse sellainen guru, joka kaiken tietää. Tosin se tieto ei näy vievän treffeille muusta puhumattakaan, mutta se onkin sitä miehistä loogista ajattelua se :D
Oikeasti noin suurta henkisen puolen vikaa ei voi korjata kun näillä on, eli ihan sama mitä tekevät, lopputulos on tämä nykyinen, nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.
Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.
Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.
Sinä et vaan halua ymmärtää.
Sinä saat naisten puolesta ihan vapaasti tavoitella vaikka 30 v nuorempia. Kukaan ei estä. Sinun vain täytyy käsittää, että se on pitkä miinus naisten silmissä, ja se heikentää mahdollisuuksiasi tavata ketään naista. Eli siitä vaan, ryhdy limaiseksi setämieheksi. Älä vaan sen jälkeen tule tänne palstalle valittamaan naisille, kuinka naiset eivät halua sinua. Itsehän olet sen silloin aikaansaanut. Katsos nuoret naiset pitävät 10 v vanhempia miehiä oksettavina. Ja jokainen nainen on ollut aikanaan nuori. He muistavat sen tunteen lopun ikäänsä ja vieroksuvat miehiä, jotka yrittävät iskeä huomattavasti nuorempia, koska muistavat sen, miten inhottavalta se niistä nuorista naisista tuntuu. Mutta siitä vaan, tee se silti. Ammu itseäsi oikein molempiin jalkoihin ja valita sitten, kun käveleminen on vaikeaa.Minä harrastin 28-vuotiaana ainakin kahdesti seksiä kahden eri naisen, 19 ja 21-vuotiaan naisen kanssa. En muista tunteneeni oloa setämieheksi.
Tää ikärasismi miehiä kohtaan on täysin feministien 2020-luvulla luoma ilmiö. Kysy keneltä tahansa 60-vuotiaalta niin 5-10 vuotta on täysin normaali ja jopa suotava ikäero. Samanikäiset ihmiset eivät välttämättä tule mitenkään toimeen keskenään, koska ikä ei ole se mikä ratkaisee vaan se onko henkisesti samalla tasolla. Naiset kehittyvät henkisesti nopeammin mistä syystä miehen pitäisi aina olla vanhempi. Tämän tietää tyhmäkin mutta feministi ei.
Ei se yli kolmekymppisille mikään ihme olekaan, jos onkin 10 vuotta vanhempi kumppani, kun kumpikin on jo nähnyt vähän elämää. Mutta parikymppiselle märkäkorvalle se on valtava kuilu. Sitä tässä yritetään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?
Myös minä osaisin heti tehdä kenelle tahansa suurin piirtein ihmiseltä näyttävälle miehelle, joka ei täysin ole syrjäytynyt normaalista elämästä, houkuttelevan profiilin. Mutta mitä hyötyä siitä sille miehelle olisi? En minä voisi mennä treffeille hänen puolestaan. Jos voisin, niin osaisin hoitaa nekin todennäköisesti kotiin, mutta eipä se nainen olisi minua, naista etsimässä.
Ihan oikeasti, tee tästä bisnes! Jos sinulla on noin selkeää tietoa, miten selvitä miehenä tekstipelistä naisen kanssa ja päästä treffeiltäkin vielä jatkoon, niin olet oikeasti muutamassa kuukaudessa multimiljonääri. Voit pitää kalliita luentoja ja kursseja ympäri maailman.
Yritin juuri kertoa, etten minä voi mennä sinne treffeille sen miehen puolesta. Hyvän profiilitekstin voisin taatusti kirjoittaa mutta treffeille en voisi mennä paikkaamaan sitä miestä.
Ei tarvitsekaan mennä. Alat tekemään miehille Tinder-profiileja, jotka toimivat varmasti. Miesten ongelma on yleensä juuri se deiteille pääseminen, missä ilmeisesti sinä voisit hyvin auttaa lukuisia miehiä ympäri maailman. Takaan, että rikastut, jos todella tiedät, mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
Niinpä. Ei näitä pidä auttaa huijaamaan naisia. Ihan hyvä että jo ikäkriteereistä näkee, että vasemmalle, säästyy kaikilla aikaa kun ei tule turhia treffejä.
Olkoon ihan rauhassa täällä kyselemässä, kun kerran vastaukset ei kelpaa. Ihmettelen miksi edes kysyä, kun on itse sellainen guru, joka kaiken tietää. Tosin se tieto ei näy vievän treffeille muusta puhumattakaan, mutta se onkin sitä miehistä loogista ajattelua se :D
Oikeasti noin suurta henkisen puolen vikaa ei voi korjata kun näillä on, eli ihan sama mitä tekevät, lopputulos on tämä nykyinen, nolla.
Eli vastaat tuon naisen puolesta, ettei hänellä ole todellisuudessa mitään hajuakaan, mikä naisiin vetoaa. Ja kerro minulle, mistä Tinderissä näkee toisen ikäkriteerit? Itselläni on aina ollut paljon vanhemmat naiset kiikarissa, mutta en minä ole nähnyt muuta kuin sen, että heillä on paljon nuoremmat miehet hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkuti vinkuti. Joko ap ilmoittauduit kansalaisopiston espanjan kurssille (esìm.). Se on täynnä oikeita naisia.
Vai hakkaatko edelleen Tinderiä, jossa on epätoivoisimmat miehet ja muutama sekopää nainen, noin 100:1.
Taas näitä kansalaisopisto/harrastushulluja. Mitään parinvalintakoneita nuo eivät ole. Suurin osa vanhoja naimisissa olevia naisia, jotka ovat matkustamassa Lanzarotelle.
Sen tulevan anopin kautta voi tutustua tyttäreenkin. Jos olisin aidosti hieman ns. epätoivoinen, niin kääntäisin kyllä kaikki kivet. Oppisin espanjaakin samalla. Ties vaikka seuraavalla reissulla lykästäisi siellä jos ei kurssilla sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.
Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.
Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.
Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.
Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla..Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).
Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.
No voitko kertoa meille miehille, mikä se sallittu ikäero ja raja on? Mitä tässä kannattaisi lähteä tavoittelemaan ja minkä näköistä naista?
Johan täällä on monesti kerrottu, että kannattaa tavoitella +- 3 v, tai jopa vain 2 v omasta iöstä poikkeavia naisia. Jos olet 39 v, niin laita rajaus 28-32 v.
Siihen tuli kirjoitusvirhe.
Eli jos olet 30 v, laita rajaukseksi 28-32 v.En ole ikinä noudattanut neuvoasi ja olen löytänyt netistä parisuhteen kahdesti, ensimmäinen nainen oli minua neljä vuotta nuorempi, toinen viisi vuotta nuorempi.
M33
Itse olen etsinyt naista +-10v haarukalla, silti minusta kiinnostuneimmat naiset ovat olleet minua lähes 5v nuorempia. Ja kokoajan nuorenee nuo naiset. Olinkohan minä jotain 22v kun ekan vakavan tapasin tyttöystäväni tapasin, oli 18v. Sitten 25v tapasin toisen vakavan tyttöystävän, juuri täyttänyt 18v. Nyt 33v ikäisenä tapasin 25v naisen, katsotaan mihin johtaa. Muut ehdokkaat ovat olleet 18v, 21v, 22v, 28v, 29v, 33v, 36v, 38v ja 43v, mutta tämä taitaa olla minulle se paras vaihtoehto iän ja luonteen puolesta. Ja kuulun näihin oikeasti statuksen puolesta nollatyyppeihin, 95% naisista ei edes vastaa parin ekan viestin jälkeen. Mutta kroppa on kunnossa ja juttukin sujuu, hiusraja tosin pakenee hiukan, mutta se nyt on sitä tehnyt jo 25v iästä asti, hitaasti mutta varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.
Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.
Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.
Ok. Eli laittakaa, miehet, paidattomia kuvia. Itse en ole koskaan vastannut saati ottanut yhteyttä profiiliin, jossa on ollut paidaton mies, mutta tottakai palstamies tietää paremmin kuin minä, mikä naisia kiinnostaa. Problem solved.
Yleensä kun olen tehnyt päinvastoin kuin palstalla on neuvottu naisten toimesta, on flaksi parantunut huomattavasti. Se ilmeisesti myös karsii palstan naiset tehokkaasti, joten winwin, myös palstan naisille, ettemme ole keskenään tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.
Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.
Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.
Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.
Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla..Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).
Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.
No voitko kertoa meille miehille, mikä se sallittu ikäero ja raja on? Mitä tässä kannattaisi lähteä tavoittelemaan ja minkä näköistä naista?
Saatte hakea ihan mitä hyvänsä. Mutta suurella todennäköisyydellä parikymppiset eivät innosti 30 -vuotiaasta miehestä. On yritetty antaa neuvoja siitä, mitä kannattaa tehdä. Sama juttu, jos käytät talvella sandaaleja ja valitat että jalat palelevat. Kukaan ei kiellä käyttämästä, mutta kannattaisi ehkä käyttää talvikenkiä.
Mitä neuvoja sinä olet yrittänyt antaa? Olet antanut omat määritelmäsi jollekin ikärajalle, jota mies saa yrittää? Ja tietenkin niin vanhaa saa hakea, kuin haluaa, mutta ei nuorempaa, koska nuoret naiset ovat markkinoilla arvokkaampia.
Henkisesti 12-vuotias kysyy taas palstan naisilta (= "äidiltä"), minkä ikäistä saa yrittää?
eri
No sovitaan, että olen. En ymmärrä mitään ja olen 12-vuotias henkiseltä tasoltani. Minkä ikäistä naista 30-vuotiaan miehen kannattaa yrittää? Onko rationaalinen faktapohjainen ikäraja tuo +-2 vuotta? Mitä, jos tunnen useammankin parin, joiden ikäero on esimerkiksi neljä vuotta? Tai jopa kuusi vuotta? Katso! Osaan sentään kirjoittaa. Voit vastata vaikka sen perusteella.
Olen eri kuin lainaamasi, muta sanoisin että kolmekymppisen parinvalintahaarukka voisi olla alhaisimmillaan 25-vuotiaat ja siitä ylöspäin. Et kai nyt kolmekymppisenä muutenkaan haluaisi olla 20-vuotiaan lapsen kanssa, eihän se edes tunne itseään yhtään eikä tiedä mitä haluaa. Mitä yhteistä teillä edes olisi? Noin vähäisellä elämänkokemuksella muutama vuosikin tekee jo ihmeitä. Ja jos koet 30-vuotiaana olevasi samalla viivalla kaksikymppisen kanssa niin ehkä olisi syytä olla hieman huolissaan. Mieti vaikka millainen itse olit 20-vuotiaana ja nyt 30-vuotiaana, kehitystä on (toivottavasti) tapahtunut huimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
Ei tarvitsekaan mennä. Alat tekemään miehille Tinder-profiileja, jotka toimivat varmasti. Miesten ongelma on yleensä juuri se deiteille pääseminen, missä ilmeisesti sinä voisit hyvin auttaa lukuisia miehiä ympäri maailman. Takaan, että rikastut, jos todella tiedät, mitä teet.
Mitä ihan oikeasti kuvittelet esimerkiksi ap:n hyötyvän deiteille pääsemisestä?
Kuvitellaan, että minä hoidan viestittelyn hänen puolestaan; annan mielikuvan hauskasta, älykkäästä, sanavalmiista miehestä, jonka kanssa olisi hauska tavata ilman paineita. Jutellaan, nautitaan toistemme seurasta, katsotaan mihin se johtaa.
Treffeille menee mies, joka ei ole hauska, voi olla älykäs, mutta ei ole sanavalmis eikä todellakaan sellainen, jonka kanssa on hauska rupatella ilman paineita.
Oikeastiko ajattelet, että hän kuitenkin tekisi sellaisen vaikutuksen naiseen (millä ominaisuudellaan?), että tämä olisi ihan head over heels halukas tutustumaan paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan täällä on monesti kerrottu, että kannattaa tavoitella +- 3 v, tai jopa vain 2 v omasta iöstä poikkeavia naisia. Jos olet 39 v, niin laita rajaus 28-32 v.
Eli jos olet 30 v, laita rajaukseksi 28-32 v.En ole ikinä noudattanut neuvoasi ja olen löytänyt netistä parisuhteen kahdesti, ensimmäinen nainen oli minua neljä vuotta nuorempi, toinen viisi vuotta nuorempi.
M33
Itse olen etsinyt naista +-10v haarukalla, silti minusta kiinnostuneimmat naiset ovat olleet minua lähes 5v nuorempia. Ja kokoajan nuorenee nuo naiset. Olinkohan minä jotain 22v kun ekan vakavan tapasin tyttöystäväni tapasin, oli 18v. Sitten 25v tapasin toisen vakavan tyttöystävän, juuri täyttänyt 18v. Nyt 33v ikäisenä tapasin 25v naisen, katsotaan mihin johtaa. Muut ehdokkaat ovat olleet 18v, 21v, 22v, 28v, 29v, 33v, 36v, 38v ja 43v, mutta tämä taitaa olla minulle se paras vaihtoehto iän ja luonteen puolesta. Ja kuulun näihin oikeasti statuksen puolesta nollatyyppeihin, 95% naisista ei edes vastaa parin ekan viestin jälkeen. Mutta kroppa on kunnossa ja juttukin sujuu, hiusraja tosin pakenee hiukan, mutta se nyt on sitä tehnyt jo 25v iästä asti, hitaasti mutta varmasti.
Ja tämänkin illan vietät meidän palstamammojen kanssa, et sen 25-vuotiaan.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäisillä miehillä, jotka tuntevat heidät jo opiskelupiireistä tai joita he tapaavat opiskelijabileissä.
Kyllä. Siinä iässä ne pelkät lihakset ja vielä vanhemmalla miehellä on ihan evvk. Saumaa on siis samanikäisillä samassa elämänvaiheessa olevilla (=samoissa paikoissa opiskelevilla). Jotkut hiukset on ihan vitsi, kaikilla parikymppisillä on hiukset tallella.
Kyllä merkitsee. Ja et näköjään ymmärrä miehen hiustenlähdöstä mitään.
Jeps. Muutamalta ikätoverilta lähti ihan hujauksessa hiukset parikymppisenä. Itseasiassa olikohan jotain 20%:lla miehiä jo 20-vuotiaana jonkinlaista hiustenlähtöä, on vaan vielä niin vähäistä ettei näy. 35-vuotiaana hiustenlähtöä on jo enemmistöllä.
Mun opiskellessa ei kellään parikymppisellä miehellä ollut hiustenlähtöä. Ja niistä ne 20 v kaunottaret on kiinnostuita, itsensä ikäisistä tai paria vuotta vanhemmista. Ei mistään kolmikymppisistä.
Jälkimmäinenkin on vaan sun omaa mutua, seurustelin itse itseä pari vuotta nuoremman kanssa, ja heidän kaveriporukassa jossa kaikki olivat kutakuinkin saman ikäisiä ainakin pari seurustelu kolmekymppisten kanssa, seksisuhteita vanhempiin miehiin oli enemmänkin.
Maailmassa on muutakin kuin sinun rajoittunut kokemuksesi.
Jossakin maalla varmaan? Nyt oli puhe niistä kaikkein kauneimmista 18-23 vuotiaista, ne ei tasan ota mitään lapsellisia 30 v tyyppejä, joilla nolla seurustelukokemusta eikä tarjota oikein mitään muutakaan. Eikä siinä yhtään auta puntin nostelu, ei kelpaa kun olet liian vanha, vääristä piireistä ja vielä vanhanaikainen ajstuksilta. Ei ap noita naisia tapaa yhtään missään, niillä on omat piirit. Ei ole mitään mitä hän voi tehdä, ellei keksi aikakonetta ja pääse itsekin opiskelemaan arvostettuun paikkaan.
Tiedän, kun olen sellainen ollut. Jos meidän opiskelubileisiin olisi tunkenut joku 30 v neitsyt yrittämään, olisi naurettu se ulos, ja pyydetty järjestysmies heittämään ulos.
Itse olen 31-vuotias neitsyt ja käyn opiskelijabileissä, koska opiskelen tällä hetkellä yliopistossa. Ei minua ole ainakaan vielä ulos heitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
Kuvitellaan, että minä hoidan viestittelyn hänen puolestaan; annan mielikuvan hauskasta, älykkäästä, sanavalmiista miehestä, jonka kanssa olisi hauska tavata ilman paineita. Jutellaan, nautitaan toistemme seurasta, katsotaan mihin se johtaa.
Treffeille menee mies, joka ei ole hauska, voi olla älykäs, mutta ei ole sanavalmis eikä todellakaan sellainen, jonka kanssa on hauska rupatella ilman paineita.
Oikeastiko ajattelet, että hän kuitenkin tekisi sellaisen vaikutuksen naiseen (millä ominaisuudellaan?), että tämä olisi ihan head over heels halukas tutustumaan paremmin?
Mitä väliä, kun kyse on rahan teosta? Monella miehellä sakkaa juuri mätsien saaminen haluamistaan naisista ja treffeille pääsy. Lisäksi tuo nainen väitti tietävänsä, miten naisen saa treffeiltä helposti jatkoille. Eli todellinen graalin maljan löytäjä, jolla olisi miljoonatilaus joka puolella läntistä palloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Ja tämänkin illan vietät meidän palstamammojen kanssa, et sen 25-vuotiaan.
N59
Onhan tämä ihan kiva paikka avata mieltään anonyymisti silloin tällöin Kuulostat hiukka katkeralta. Tykkään välillä olla myös ihan keskenäni enkä kiehnätä toisen seurassa tunnissa toiseen, joten en ymmärrä miksi tämä paha, etten ole tällä hetkellä seurassaan?
Palstamiesten kanssa on turha kiistellä. Monella heistä on ihan synnynnäisiä neurologisia ongelmia ja osa taas on syrjäytynyt kasvatuksen tuloksena. Hölmöintä tässä on, että kaikesta syytetään naisia. Miehiä on enemmän kuin naisia eli parit eivät mene tasan. Vielä 1950-luvun Suomessa lapsikuolleisuus oli aika korkea eli todennäköisesti huonoilla geeneillä karsiuduttiin pois geenipoolista jo lapsina. Osa miehistä sai vaimon ja sitä vaimoa sitten pahoinpideltiin, solvattiin ja alistettiin. Eli viha kohdistui yhteen naiseen. Nyt sama viha kohdistetaan kaikkiin naisiin netissä. Katsokaa norjalainen dokumentti Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tapaamiset tapahtuvat arjessa. Tiedän pari tapausta jossa naismyyjää pyydetty ulos, naista pyydetty ulos kirjastossa, kontaktoitu instassa, jne. yms.
nimenomaan arjessa tapahtuu ja kaveri ja ystäväpiireistä ne parhaat kumppanit löytyy. Itse tapasin ex naisen tinderin kautta mutta muuten kaikki tinderit yms on tehneet ihmiset vaan entistä nirsommiksi ja entistä enemmän ihmisten hyväksikäyttöä hetken huvina kun voi pyörähtää seuraavaan korttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
Mitä väliä, kun kyse on rahan teosta? Monella miehellä sakkaa juuri mätsien saaminen haluamistaan naisista ja treffeille pääsy. Lisäksi tuo nainen väitti tietävänsä, miten naisen saa treffeiltä helposti jatkoille. Eli todellinen graalin maljan löytäjä, jolla olisi miljoonatilaus joka puolella läntistä palloa.
Mutta ongelmahan tässä on se, että mikäli mies oikeasti olisi sellainen kuin miltä tämä nainen saisi hänet näyttämään ja osaisi käyttäytyä treffeillä niin kuin tämä nainen sanoo niin hän pääsisi seurustelussa eteenpäin. Mutta koska tuo mies ei ole sitä mitä esittää vaan feikki niin tietenkään se ei siihen pysty. Ihmisten välisessä kanssakäymisessä pitää osata lukea sitä toista ja ymmärtää mitä kannattaa tehdä ja sanoa. Tätä ei pysty neuvomaan ,toki siihen kokemusten myötä pystyy oppimaan. Tämänkin miehen kannattaa opetella miten omana itsenään pystyy viehättävään muita. Feikkiys ja teeskentely kyllä paljastuu aika pian.