Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Useimmiten näissä tapauksissa on ongelmana, että etsii itseään ulkonäöllisesti tasokkaampaa kumppania. Jos oikeasti haluat seuraa, niin suosittelen laskemaan rimaa ulkonäön osalta ja katselemaan vanhempia naisia : )
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?
Myös minä osaisin heti tehdä kenelle tahansa suurin piirtein ihmiseltä näyttävälle miehelle, joka ei täysin ole syrjäytynyt normaalista elämästä, houkuttelevan profiilin. Mutta mitä hyötyä siitä sille miehelle olisi? En minä voisi mennä treffeille hänen puolestaan. Jos voisin, niin osaisin hoitaa nekin todennäköisesti kotiin, mutta eipä se nainen olisi minua, naista etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.
Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.
Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.
Ok. Eli laittakaa, miehet, paidattomia kuvia. Itse en ole koskaan vastannut saati ottanut yhteyttä profiiliin, jossa on ollut paidaton mies, mutta tottakai palstamies tietää paremmin kuin minä, mikä naisia kiinnostaa. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?
Myös minä osaisin heti tehdä kenelle tahansa suurin piirtein ihmiseltä näyttävälle miehelle, joka ei täysin ole syrjäytynyt normaalista elämästä, houkuttelevan profiilin. Mutta mitä hyötyä siitä sille miehelle olisi? En minä voisi mennä treffeille hänen puolestaan. Jos voisin, niin osaisin hoitaa nekin todennäköisesti kotiin, mutta eipä se nainen olisi minua, naista etsimässä.
Ihan oikeasti, tee tästä bisnes! Jos sinulla on noin selkeää tietoa, miten selvitä miehenä tekstipelistä naisen kanssa ja päästä treffeiltäkin vielä jatkoon, niin olet oikeasti muutamassa kuukaudessa multimiljonääri. Voit pitää kalliita luentoja ja kursseja ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.
Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.
Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.
Ok. Eli laittakaa, miehet, paidattomia kuvia. Itse en ole koskaan vastannut saati ottanut yhteyttä profiiliin, jossa on ollut paidaton mies, mutta tottakai palstamies tietää paremmin kuin minä, mikä naisia kiinnostaa. Problem solved.
Kuka tahansa mies ei luonnollisesti voi laittaa paidattomia kuvia, vaan ainoastaan ne, jotka ovat palomieskalenterin tasoa. Vai luuletko, että naiset ostaisivat joukolla noita kalentereja, jos niissä ei näkyisi ultimaattisen suuria lihaksia nuorilla univormuun pukeutuneilla miehillä? No ei varmaan ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten näissä tapauksissa on ongelmana, että etsii itseään ulkonäöllisesti tasokkaampaa kumppania. Jos oikeasti haluat seuraa, niin suosittelen laskemaan rimaa ulkonäön osalta ja katselemaan vanhempia naisia : )
Naiset pitävät sitä myös paljon hyväksyttävämpänä, kun etsii itseään 10-20 vuotta vanhempaa naista. Mahtaako johtua siitä, kun vanhat naiset etsivät itse Tinderissä nuorempaa miesseuraa, niin se on naisten mielestä hyväksyttyä toimintaa näin päin, mutta miehen puolelta tuo olisi ällöttävää pervoilua. Kuten moni muukin asia seksuaalisuudessa: miesten seksuaalisuus ällöttää ja naisten seksuaalisuus on viatonta, voimaannuttavaa ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Käytin äsken koiran lyhyellä ulkolenkillä täkäläisessä joenrannassa. Siellä oli nuori pari halaamassa. Nainen oli kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, tumma, hieman slaavilaispiirteinen. 20+, en osaa arvioida oliko 21 vai 24 mutta ei missään tapauksessa vielä lähempänä kolmeakymmentä.
Mies oli 23-25, hänelläkin vielä hieman nuoruuden pehmeyttä piirteissä, päivettynyt, vaaleatukkainen, pitkähkö, sellainen jonka voisi kuvitella surffilaudalle aaltoihin kavereiden kanssa.
Ei liittynyt mitenkään aiheeseen, tulipa vain palstan miehet mieleen. Olen aivan varma, että kumpikaan tuosta pariskunnasta ei ole koskaan ikinä milloinkaan kuullutkaan tästä palstasta. Olen aivan varma, että tuo nuori mies ei sanoittaisi elämäänsä niin, että hänellä on pääsy nuoriin kauniisiin naisiin.
"Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi"? Kyllä, nainen oli kaunis. En minä häntä silti ihmisenä arvota yhtään sen enempää. Kenellä on ihan oikeasti mahdollisuuksia hänen kaltaisiinsa naisiin? Ilmeisesti ihan suomalaisella pellavapäällä.
Ja se pellavapää ajoi muuten sen verran vanhalla Peugeotilla, että ei taatusti ole iskenyt naista varakkuudellaan :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa jutella tosielämässä naisille.
Lisäksi sulla on epärealistinen kuva siitä, että naisilla olisi hirveästi menekkiä, ei ole. Ne naiset ovat ihan yhtä yksinäisiä kuin sinäkin. Ongelma tänä digiaikana on, että ihmiset ovat yksinäisiä tahoillaan. Naiset eivät käy millään ihme määrällä treffejä, hyvä jos tavallinen nainen pääsee treffeille kerran vuodessa.
N
Keskimääräisellä naisella, ja keskimääräistä vähemmän suositullakin naisella, on aina miehiä lähistöllä, jotka olisivat heti valmiita tämän naisen kanssa treffeille. Ei seksi- sellaisille, vaan ihan perinteisille treffeille. Valitettavasti nämä miehet eivät vain kelpaa näille naisille.
En ymmärrä miksi naiset yrittävät kiistää sen, että käytännössä jokaisella naisella on sekä reaalielämässä että varsinkin deittiäppeissä ja somessa mahdollisuus saada ihan ok mies treffeille vielä samana iltana, ja lähteä tutustumaan. Tämä vaihtoehto ei vain kiinnosta naisia, koska naiset haluavat parempia miehiä kuin mitä saavat.
Nykyään kun kävelee Cittarissa ilta-aikaan, näkee yllättävän paljon nuoria pariskuntia, joissa komea, pitkä, ylimielisen menestyjän näköinen nuori mies kävelee taviksen ellei jopa ruman naisen kanssa. Näissä on kyse siitä, että nainen on vaatimalla vaatinut itselleen suositumman miehen kuin olisi ns. orgaanisesti eli kuten ennen someaikaa, jossain livenä tutustumalla saanut. Annan näille pariskunnille 15 % selviämistodennäköisyyden; ennemmin tai myöhemmin komea menestyjämies vaihtaa naista.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseään paljon nuorempien naisten haluaminen on turn off. Tulee mieleen liiallinen nirsous ja se ettei tunnista millaista kumppania kaipaa.
No eikö tuossa nyt juuri tunnistettu millaista kaipaa? Mitä nirsoa on laittaa 10 vuoden ikähaarukka, verrattuna siihen, että laittaa 3v haarukan?
Miksi se 20v ei saisi kelvata, vaan hänet pitäisi ikänsä vuoksi dumbata heti pois? "Sori, sä oot 26 ja mulla on 27 ikäraja, et kelpaa". Ihan älyttömiä tällaiset ikärajat, kun jokainen ihminen on yksilö.
Oma äitini meni isäni kanssa naimisiin 19 vuotiaana, ja heillä oli 9v ikäeroa, ja koko ikänsä naimisissa olivat.
Jos saisin euron jokaisesta kerrasta, kun olen kirjoittanut, että ei pelkästään saa vaan suorastaan PITÄÄ hakea ilmoituksessaan sellaista kumppania, jota oikeasti haluaa, niin olisin varmaan ansainnut kohta yhden kuukausipalkkani verran. Mutta väännetään nyt vielä rautalangasta:
Laittakaa ihan jokainen juuri sellaiset kriteerit, jotka vastaavat sitä ihmistä, jonka kanssa haluatte oikeasti päästä treffeille, päästä tutustumaan, saada parisuhde. Älkää tyytykö yhtään vähempään. En itsekään olisi tyytynyt.
Mutta älkää myöskään kysykö neuvoja, miksi ei tule matcheja tai syitä, miksi olette sinkkuja, jos kerran ette halua kuulla, kuinka me naiset ajattelemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Käytin äsken koiran lyhyellä ulkolenkillä täkäläisessä joenrannassa. Siellä oli nuori pari halaamassa. Nainen oli kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, tumma, hieman slaavilaispiirteinen. 20+, en osaa arvioida oliko 21 vai 24 mutta ei missään tapauksessa vielä lähempänä kolmeakymmentä.
Mies oli 23-25, hänelläkin vielä hieman nuoruuden pehmeyttä piirteissä, päivettynyt, vaaleatukkainen, pitkähkö, sellainen jonka voisi kuvitella surffilaudalle aaltoihin kavereiden kanssa.
Ei liittynyt mitenkään aiheeseen, tulipa vain palstan miehet mieleen. Olen aivan varma, että kumpikaan tuosta pariskunnasta ei ole koskaan ikinä milloinkaan kuullutkaan tästä palstasta. Olen aivan varma, että tuo nuori mies ei sanoittaisi elämäänsä niin, että hänellä on pääsy nuoriin kauniisiin naisiin.
"Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi"? Kyllä, nainen oli kaunis. En minä häntä silti ihmisenä arvota yhtään sen enempää. Kenellä on ihan oikeasti mahdollisuuksia hänen kaltaisiinsa naisiin? Ilmeisesti ihan suomalaisella pellavapäällä.
Ja se pellavapää ajoi muuten sen verran vanhalla Peugeotilla, että ei taatusti ole iskenyt naista varakkuudellaan :-DDD
No mikä tämän viestin sanoma oli? Että sinun tulee olla 23-25-vuotias maksimissaan, jotta sinulla on pääsy 21-vuotiaaseen kauniiseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseään paljon nuorempien naisten haluaminen on turn off. Tulee mieleen liiallinen nirsous ja se ettei tunnista millaista kumppania kaipaa.
No eikö tuossa nyt juuri tunnistettu millaista kaipaa? Mitä nirsoa on laittaa 10 vuoden ikähaarukka, verrattuna siihen, että laittaa 3v haarukan?
Miksi se 20v ei saisi kelvata, vaan hänet pitäisi ikänsä vuoksi dumbata heti pois? "Sori, sä oot 26 ja mulla on 27 ikäraja, et kelpaa". Ihan älyttömiä tällaiset ikärajat, kun jokainen ihminen on yksilö.
Oma äitini meni isäni kanssa naimisiin 19 vuotiaana, ja heillä oli 9v ikäeroa, ja koko ikänsä naimisissa olivat.
Jos saisin euron jokaisesta kerrasta, kun olen kirjoittanut, että ei pelkästään saa vaan suorastaan PITÄÄ hakea ilmoituksessaan sellaista kumppania, jota oikeasti haluaa, niin olisin varmaan ansainnut kohta yhden kuukausipalkkani verran. Mutta väännetään nyt vielä rautalangasta:
Laittakaa ihan jokainen juuri sellaiset kriteerit, jotka vastaavat sitä ihmistä, jonka kanssa haluatte oikeasti päästä treffeille, päästä tutustumaan, saada parisuhde. Älkää tyytykö yhtään vähempään. En itsekään olisi tyytynyt.
Mutta älkää myöskään kysykö neuvoja, miksi ei tule matcheja tai syitä, miksi olette sinkkuja, jos kerran ette halua kuulla, kuinka me naiset ajattelemme.
Mutta kun te naiset ette osaa kertoa mitään muuta kuin, että: "ikä on ainoa kriteeri, kaikki aukeaa, kun hakee oman ikäistään kumppania" Tämä ei pidä paikkaansa. 35-vuotias nainen on paljon hankalampi saada sänkyyn, kuin 20-vuotias pienessä kännissä baarissa oleva bimbo. Ja minulle henkilökohtaisesti on ihan sama, kenet nämä nuoret naiset haluavat sitoutuneeseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissahan se vika on.. Et edes kirjoita naismaisesti, jonka huomaa vastaavista kirjoituksista
Pitäiskö naismaisesti sit kirjoittaa vai ei? En ymmärtänyt. Olen luonteeltani sellainen vanhanaikainen ja konservatiivinen äijä. Välillä käynyt kristillisissä tapahtumissakin josko konservatiivien puolelta löytyisi perinteisiä arvoja kunnioittava vaimo.
Tuntuu ettei nykypäivän maailmassa minulle ole yksinkertaisesti mitään paikkaa. Ei ulkonäöllä, pituudella, rahalla ym ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos ei vaan löydy omaa ekologista lokeroa, niin sitä ei löydy. Olisinpa lukiossa ja ammattikorkeassa tiennyt, että silloin olivat viimeiset mahdollisuudet tutustua orgaanisesti omanikäisiin naisiin jotka eivät ole vielä menneet naimisiin.
Tässähän se syy sinkkuuteen tulikin. Oot konservatiivinen menneiden aikojen pieru. Ulkonäkö, pituus ja raha ei merkitse mitään kun on tyhjää täynnä. Ja tottakai olet 50-60v naisten mielestä kuin nuori Tom Cruise.
Tom Cruise täytti muuten viime kuussa 60v että siitä voi miettiä että viehättyykö parikymppinen nainen.
En viitsi laittaa Whatsappia siskoni tyttärille, 17 ja 20 v, pitäisivät outona. Heidät tuntien uskallan kuitenkin vastata, että eivät todennäköisesti ole hetkeäkään Cruisesta haaveilleet. Nuorempi seukkaa ikäisensä pojan kanssa (tosin vähän FWB-pohjalta, kun ei enää luota tähän) ja vanhemmalla on 21-vuotias "avokki" (eivät asu virallisesti yhdessä mutta majailevat toisen opiskelija-asunnossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tämän viestin sanoma oli? Että sinun tulee olla 23-25-vuotias maksimissaan, jotta sinulla on pääsy 21-vuotiaaseen kauniiseen naiseen?
KYLLÄ. Ellet ole Tom Cruise ja nainen golddigger. Eikä mennyt kuin 20 sivua tämän itsestäänselvyyden tajuamiseen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat seurustella miesten kanssa. Naiset saavat seurustella naisten kanssa. Sukupuolta saa, ja pitää vaihtaa. Polyamoriset ryhmäsuhteet ovat vain moderneja.
Mutta luoja varjelkoon, jos 28-vuotias kokematon heteromies haluaa löytää samassa elämäntilanteessa olevan naisen avioliittoa varten ja jututtaa 20-vuotiaita naisia.
Tässä menee suvaitsevaisuuden raja. No, tärkeintä kai on että jossain se raja menee.. ettei ihan sairaaksi ja luonnottomaksi tämä yhteiskunta mene.
Sinä et vaan halua ymmärtää.
Sinä saat naisten puolesta ihan vapaasti tavoitella vaikka 30 v nuorempia. Kukaan ei estä. Sinun vain täytyy käsittää, että se on pitkä miinus naisten silmissä, ja se heikentää mahdollisuuksiasi tavata ketään naista. Eli siitä vaan, ryhdy limaiseksi setämieheksi. Älä vaan sen jälkeen tule tänne palstalle valittamaan naisille, kuinka naiset eivät halua sinua. Itsehän olet sen silloin aikaansaanut. Katsos nuoret naiset pitävät 10 v vanhempia miehiä oksettavina. Ja jokainen nainen on ollut aikanaan nuori. He muistavat sen tunteen lopun ikäänsä ja vieroksuvat miehiä, jotka yrittävät iskeä huomattavasti nuorempia, koska muistavat sen, miten inhottavalta se niistä nuorista naisista tuntuu. Mutta siitä vaan, tee se silti. Ammu itseäsi oikein molempiin jalkoihin ja valita sitten, kun käveleminen on vaikeaa.Miten minä voisin ikinä ymmärtää mitä tarkoitat, kun mielestäni 10 vuotta nuoremman kanssa seurustelu ei ole mitenkään kuvottavaa. Täysin normaalia se on. Minun isovanhemmillani oli 12 vuotta ikäeroa ja he olivat yhdessä elämänsä loppuun asti.
Minä itse kammoksun LGBT-kulttuuria, Pride-paraateja ym. ja ne ovat täysin luonnonvastaista toimintaa, koska ne eivät johda terveeseen avioliittoon ja lisääntymiseen. Sano nyt vielä että sinusta se on täysin normaalia niin voidaan todeta että ollaan eri planeetoilta ajatusmaailmoiden kanssa.Jos haluat seurustella itsesi kanssa, niin voit ajatella, että vain sillä on merkitystä, mitä itse ajattelet.
Jos haluat seurustella naisten kanssa, sillä on merkitystä, mitä naiset ajattelevat. Silloin voit heittää vesilintuq sillä, mitä mieltä sinä olet suuresta ikäerosta, jos kerran fakta on, että se on naisille iso turn off.
Onko sinulla jotain kehitysviivästymää tai jälkeenjääneisyyttä tai persoonallisuushöiriötä, kun tämän ymmärtäminen on sinulle noin vaikeaa? Kuulostat poikkeuksellisen fiksoituneelta siihen, mitä mieltä SINÄ ITSE olet, vaikka yrität tavata naisia. Sinun pitäisi kiinnostua siitä, mitä mieltä ne NAISET ovat.
Tämä oli harvinaisen hyvin väännetty rautalangasta.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa. Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille. Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa.
Olet silti vanha 20-vuotiaan naisen silmissä. Itse en vilkaissutkaan kolmekymppisiä silloin, enkä kyllä nytkään hakisi yli 35-vuotiasta näin 31-vuotiaana, mikäli nyt tulisi ero miesystävän (23v) kanssa.
Jos hakisit ikäistäsi (25-35-vuotiasta) naista, voisi sinulla käydä parempi tuuri.Oletko jotenkin henkisesti epäkypsä kun seurustelet poikasen kanssa vaikka itse olet rummoiässä?
Hyvä kysymys.
Olen ihan kaunis ja fiksu nainen ja miesystäväni on komea ja fiksu mies. Tutustuimme harrastuksen parissa ja olimme pitkään parhaita ystäviä. Mies oli tavatessamme parisuhteessa ikäisensä naisen kanssa, mutta jätti hänet jossain vaiheessa ja tunnusti tunteensa mua kohtaan.
Hyvät sulle, toivottavasti kukaan nainen ei itke jos miehetkin haluaa 10 vuotta itseään nuorempia naisia.
Entäs kun olen 56V ja naisystäväni 38V, vanhemmalla iällä ei ikäero ole niin tärkeää. Olen sanonut, että kun tulen liian vanhaksi hänen silmissään, lähde lipettiin. Toistaiseksi on ollut ihan kivaa.
Olen N50, ja mun M56 on ihan maksimi ikäero meidän molempien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ. Ellet ole Tom Cruise ja nainen golddigger. Eikä mennyt kuin 20 sivua tämän itsestäänselvyyden tajuamiseen....
Mä sain 30 vuotiaana 20 vuotiaan hoikan ja isorintainen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa. Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille. Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa.
Olet silti vanha 20-vuotiaan naisen silmissä. Itse en vilkaissutkaan kolmekymppisiä silloin, enkä kyllä nytkään hakisi yli 35-vuotiasta näin 31-vuotiaana, mikäli nyt tulisi ero miesystävän (23v) kanssa.
Jos hakisit ikäistäsi (25-35-vuotiasta) naista, voisi sinulla käydä parempi tuuri.Oletko jotenkin henkisesti epäkypsä kun seurustelet poikasen kanssa vaikka itse olet rummoiässä?
Hyvä kysymys.
Olen ihan kaunis ja fiksu nainen ja miesystäväni on komea ja fiksu mies. Tutustuimme harrastuksen parissa ja olimme pitkään parhaita ystäviä. Mies oli tavatessamme parisuhteessa ikäisensä naisen kanssa, mutta jätti hänet jossain vaiheessa ja tunnusti tunteensa mua kohtaan.
Hyvät sulle, toivottavasti kukaan nainen ei itke jos miehetkin haluaa 10 vuotta itseään nuorempia naisia.
Ketään tuskin haittaa, jos joku tahtoo itseään kymmenen vuotta nuorempia naisia, mutta katu fakta on, että harva nainen on kiinnostunut huomattavasti itseään vanhemmista miehistä. Itsekin katselin lähinnä ikäisiäni miehiä, mutta miesystäväni kolahti kovaa.
Joku 5-10 vuotta on ihan normaali ikäero, ei sitä edes ajattele. Itsekin seurustelin vielä kolmekymppisenä tytön kanssa joka oli muistaakseni 23 tai 24v.
Lähde? Tilastot eivät nimittäin tuota tue.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taisi mennä lähinnä rähinäksi, sääli ap:lle ja niille, jotka kaipaisivat apua naisen löytämisessä. Laitan tähän lyhyesti pari lähdettä, joista voi olla teille hyötyä:
- Mark Mansonin kirja Models:
https://www.pdfdrive.com/models-a-comprehensive-guide-to-attracting-wom…
Kirjasta pitäisi löytyä hyödyllisiä vinkkejä niille, joilla on vaikeuksia naisen/naisten saamisen kanssa. Mansonilla on myös blogi, josta löytyy hyödyllisiä artikkeleita.
-Derek Cajunin kirja:
https://www.amazon.com/Gentlemans-Guide-Online-Dating-Succesful/dp/3941…
Tuosta saa eväitä tuloksekkaaseen nettideittailuun. Kirja on lähinnä pokausopas, mutta noita vinkkejä voi soveltaa myös parisuhteen löytämiseen.
En ole mikään guru, mutta olen neuvonut nettideittailussa suht kokeneitakin naistenmiehiä (he ovat itse kysyneet neuvoa) ja olen päässyt netistä treffeille suht menestyksekkäästi useamman vuoden ajan. Olen myös löytänyt parisuhteita netistä, vähän seksiseuraakin.
M33
Mutta iltasi vietät meidän rummojen kanssa tänäänkin.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 30 vuotiaana 20 vuotiaan hoikan ja isorintainen naisen.
Joo joo, siksihän sinä asut täällä, kun kotona odottaa 20 v hoikka isotissi. Ja lehmät lentää.
"Jo poikana päätin, mä oon Sinkkumies.
Vaikka moni saa puuronsa, helpommalla"