Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että koita saada joku naispuolinen (25-35v) henkilö katsomaan läpi profiilisi, sekä teksti että kuvat. Yleensä miesten kuvat ovat ihan kamalia. Isoin ongelma on, ettei esim. silmiä tai katsetta näy niissä, eli ei saa käsitystä ihmisestä. Tai ns. masentunut katse - ei tietenkään houkuta tapaamaan. Tai paidattomat kuvat, joka osoittaa vain sen että on pinnallinen urpo. Eli olisi hyvä, että joku naispuolinen (vaikka työkaveri!) katsoisi läpi kuvasi ja auttaisi. Yksikin huono kuva voi pilata koko homman, koska vaihtoehtoja on liikaa.
Toinen ongelma on yleensä tylsä teksti. Jos mitään persoonallisuutta/huumorintajua tms. ei tule läpi tekstistä, ei ole syytä ottaa yhteyttä. Itseä kiinnostaa vaatimattomillakin kuvilla varustettu hauska teksti. Hauskuus on sitten makuasia.
Ongelma tuossa on se, ettei naisilla ole välttämättä hajuakaan, mikä toista naista miellyttää. Jokainen nainen tietää ne universaalit piirteet, mitkä miehessä miellyttää, mutta jostain syystä ne pitää joka kerta yrittää miesten kuullen kiertää. Paidattomat kuvat toimivat erinomaisesti, jos kuvat on otettu oikeassa yhteydessä (urheilusuoritus) ja paidan alla on todella jotain, mitä näyttää. Itseasiassa tuossa tapauksessa paidattomat kuvat ovat must, joka ikään kuin avaa niitä kauniimpia naisia varsinkin Tinderissä, jossa muutoin moni mies tunnistaa tilanteen, että juuri ne kiinnostavat naiset kiertävät profiilisi mystisesti, vaikka muutoin mätsejä tulisikin. Samaa mieltä olen tuosta katseesta, ettei kuviin ole panostettu. Sen takia asialle pitäisikin laittaa ammattivalokuvaaja, joka on hyvä olla nainen.
Ok. Eli laittakaa, miehet, paidattomia kuvia. Itse en ole koskaan vastannut saati ottanut yhteyttä profiiliin, jossa on ollut paidaton mies, mutta tottakai palstamies tietää paremmin kuin minä, mikä naisia kiinnostaa. Problem solved.
Yleensä kun olen tehnyt päinvastoin kuin palstalla on neuvottu naisten toimesta, on flaksi parantunut huomattavasti. Se ilmeisesti myös karsii palstan naiset tehokkaasti, joten winwin, myös palstan naisille, ettemme ole keskenään tekemisissä?
No sittenhän tiedätte, miten jatkossa teette. Kun luette palstalta naisten kirjoittamia neuvoja, teette vain kaiken käänteisesti. Jos kerran se toimii, niin eikös se ole sitten ihan hyvä juttu?
Miksi nämä kyselee, kun kerran itse on ihan guruja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa jutella tosielämässä naisille.
Lisäksi sulla on epärealistinen kuva siitä, että naisilla olisi hirveästi menekkiä, ei ole. Ne naiset ovat ihan yhtä yksinäisiä kuin sinäkin. Ongelma tänä digiaikana on, että ihmiset ovat yksinäisiä tahoillaan. Naiset eivät käy millään ihme määrällä treffejä, hyvä jos tavallinen nainen pääsee treffeille kerran vuodessa.
NKeskimääräisellä naisella, ja keskimääräistä vähemmän suositullakin naisella, on aina miehiä lähistöllä, jotka olisivat heti valmiita tämän naisen kanssa treffeille. Ei seksi- sellaisille, vaan ihan perinteisille treffeille. Valitettavasti nämä miehet eivät vain kelpaa näille naisille.
En ymmärrä miksi naiset yrittävät kiistää sen, että käytännössä jokaisella naisella on sekä reaalielämässä että varsinkin deittiäppeissä ja somessa mahdollisuus saada ihan ok mies treffeille vielä samana iltana, ja lähteä tutustumaan. Tämä vaihtoehto ei vain kiinnosta naisia, koska naiset haluavat parempia miehiä kuin mitä saavat.
Nykyään kun kävelee Cittarissa ilta-aikaan, näkee yllättävän paljon nuoria pariskuntia, joissa komea, pitkä, ylimielisen menestyjän näköinen nuori mies kävelee taviksen ellei jopa ruman naisen kanssa. Näissä on kyse siitä, että nainen on vaatimalla vaatinut itselleen suositumman miehen kuin olisi ns. orgaanisesti eli kuten ennen someaikaa, jossain livenä tutustumalla saanut. Annan näille pariskunnille 15 % selviämistodennäköisyyden; ennemmin tai myöhemmin komea menestyjämies vaihtaa naista.
M39
Mikä on miesten osuus tilanteesta, jossa ruma tavisnainen voi vaatimalla vaatien saada itselleen tasoaan paremman naisen? Keneltä tämä mies vaaditaan, ja jos mieheltä itseltään, mikä on hänen osuutensa seurustelupäätöksen osalta?
Ja jos kerran jokaisen naisen ympärillä on useita treffeille halukkaita miehiä, niin lähinnä tämä kuulostaa siltä, että miehet ovat halukkaita treffeille kenen tahansa naisen kanssa. Mikäli miehet koette tämän tilanteen ongelmaksi, osaatteko sanoa, kuka voisi tehdä asialle jotain? Annan vinkin: minä naisena en ainakaan pysty vaikuttamaan siihen, kuinka moni mies on halukas menemään treffeille minkäkin naisen kanssa.
Kertokaa myös, mistä nämä treffeistä kiinnostuneet miehet löytyvät? Olen tässä itse ollut nyt vuoden sinkkuna, ja periataatteessa voisin alkaa deittailla. Mistä ja miten löydän ne ympärilläni pyörivät treffeille haluavat miehet, vai pitääkö vain kysellä randomista kaikilta jotka tunnen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap!
En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun viestejä, joten en tiedä mitä kaikkea olet kertonut itsestäsi. Tiedän, että tuo on todellisuus monelle miehen, olen kuullut aivan samaa ikäisiltäsi miehiltä. Itse olen 26-vuotias nainen ja pääsen treffeille, kun haluan. Koen olevani keskiverron näköinen. Miesten ja naisten tilanne on Tinderissä niin eri. Tiedän kuitenkin, mistä moni nainen tykkää (lähes jokainen, koska kyse on perusjutuista). Olen nähnyt Tinderissä monta oikeasti komeaa miestä, joilla nämä perusjutut ei ole syystä tai toisesta kunnossa, profiilia ei vaan osata rakentaa siitä näkökulmasta mistä naiset sitä katsovat. Voin auttaa sinua jos tahdot. Haluisitko laittaa vaikka sähköpostia? En tiedä miksi haluan auttaa, varmaan koska se on näille miehille vaikea sanoa suoraan, sinulle voisin koska täällä sitä kysyit. Näin voisin auttaa edes yhtä miestä. Mille kuulostaisi?
Myös minä osaisin heti tehdä kenelle tahansa suurin piirtein ihmiseltä näyttävälle miehelle, joka ei täysin ole syrjäytynyt normaalista elämästä, houkuttelevan profiilin. Mutta mitä hyötyä siitä sille miehelle olisi? En minä voisi mennä treffeille hänen puolestaan. Jos voisin, niin osaisin hoitaa nekin todennäköisesti kotiin, mutta eipä se nainen olisi minua, naista etsimässä.
Ihan oikeasti, tee tästä bisnes! Jos sinulla on noin selkeää tietoa, miten selvitä miehenä tekstipelistä naisen kanssa ja päästä treffeiltäkin vielä jatkoon, niin olet oikeasti muutamassa kuukaudessa multimiljonääri. Voit pitää kalliita luentoja ja kursseja ympäri maailman.
Yritin juuri kertoa, etten minä voi mennä sinne treffeille sen miehen puolesta. Hyvän profiilitekstin voisin taatusti kirjoittaa mutta treffeille en voisi mennä paikkaamaan sitä miestä.
Ei tarvitsekaan mennä. Alat tekemään miehille Tinder-profiileja, jotka toimivat varmasti. Miesten ongelma on yleensä juuri se deiteille pääseminen, missä ilmeisesti sinä voisit hyvin auttaa lukuisia miehiä ympäri maailman. Takaan, että rikastut, jos todella tiedät, mitä teet.
Ei ole ongelma pelkkä deiteille pääsy, vaan se mitä miehestä siellä deitillä paljastuisi. Ei ne livepakit tunnu yhtään paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan."
No niin, siinähän se tuli, ei tarvitse enempää pohtia. Aina kun olen deittisovelluksissa kiinnostunut miehen profiilista, niin kyseinen ehdokas etsii itseään reilusti nuorempaa naista. Itse olen 32, eli vaikka olisin kiinnostunut aloittajan profiilista, ajattelisin että turha ottaa yhteyttä, kun en iän puolesta kelpaa kuitenkaan.
Eli jos et oikeasti ymmärrä sitä, että haet 20 vuotiasta, mutta et ulota ikähaarukkaa edes 35 asti, niin matchit jää vähiin. Totaalinen turn-off. Kaikista huvittavimpia on 40-vuotiaat miehet jotka rajaa hakunsa 18-35 vuotiaisiin ja sitten itkevät kun eivät saa matchejä.
Ei tinderissä näe toisen ikähaarukkaa?
Mutta eikös siinä käy niin, että jos 32-vuotias mies etsii vaikka 20-30-vuotiaita, ei Tinder edes näytä hänelle 30+ naisten profiileita - ja samaan aikaan, jos 20-vuotias hakee vaikka 17-25-vuotiaita, ei hänkään näe sen 32-vuotiaan profiilia. Voi hyvinkin olla, että tuo korkeintaan 30-vuotiaita etsivä näkee hyvin pienen määrän hakutoiveidensa mukaisia henkilöitä, koska voisi kuvitella, että mitä nuoremmaksi mennään, sitä pienemmällä ikäerolla seuraa etsitään. Jopa 25-vuotias voi rajata hakunsa 30-vuotiaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei kiellä hakemasta nuorempaa. Minkä ihmeen takia käyttäydyt kuin joku ventovieras nainen voisi sanella sinulle, mitä saat tai et saa tehdä? Tuo kommentoija kirjoitti, että nuorempia ei kannata hakea. Ei että et saa hakea. Hän, kuten minäkin, tietää naisena, mitä ajattelisi miehestä, jolla on haussa reilusti itseään nuorempi nainen. Mutta on varmasti naisia, keitä se ei haittaa.
Te miehet voitte puolestaan täysin vapaasti päättää, että ette ota yhteyttä naiseen, joka hakee itseään nuorempaa. Sitäkään ei kukaan kiellä. Aika moni nainen on kuitenkin mitä ilmeisimmin huomannut, että kannattaa hakea.
Mistä lähtien 5-10 vuoden ikäero AIKUISTEN kesken on ollut joku hiton tabu? Tätä minä vaan en tässä touhussa käsitä.
Puhut kuin mies olisi pahakin setämies jos seurustelee 10 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa.
Luulin rakkauden olevan rajatonta, mutta näköjään rakkaus voikin tapahtua vain jos on synnytty samalla sekunnilla..Ei ole tabu eikä paha asia. Olen kuitenkin ollut 20-vuotias ja tiedän, kuinka silloin suhtauduin kolmekymppisiin. En olisi voinut kuvitellakaan ihastuvani niin paljon itseäni vanhempaan (vielä vähemmän pikkupoikaan kolmekymppisen ruumiissa).
Ap saa ilman muuta jatkaa hakuaan, tässä nyt vain yritettiin auttaa häntä ymmärtämään, miksi käteen luultavasti jää tyhjä arpa.
No voitko kertoa meille miehille, mikä se sallittu ikäero ja raja on? Mitä tässä kannattaisi lähteä tavoittelemaan ja minkä näköistä naista?
Johan täällä on monesti kerrottu, että kannattaa tavoitella +- 3 v, tai jopa vain 2 v omasta iöstä poikkeavia naisia. Jos olet 39 v, niin laita rajaus 28-32 v.
Siihen tuli kirjoitusvirhe.
Eli jos olet 30 v, laita rajaukseksi 28-32 v.En ole ikinä noudattanut neuvoasi ja olen löytänyt netistä parisuhteen kahdesti, ensimmäinen nainen oli minua neljä vuotta nuorempi, toinen viisi vuotta nuorempi.
M33
Itse olen etsinyt naista +-10v haarukalla, silti minusta kiinnostuneimmat naiset ovat olleet minua lähes 5v nuorempia. Ja kokoajan nuorenee nuo naiset. Olinkohan minä jotain 22v kun ekan vakavan tapasin tyttöystäväni tapasin, oli 18v. Sitten 25v tapasin toisen vakavan tyttöystävän, juuri täyttänyt 18v. Nyt 33v ikäisenä tapasin 25v naisen, katsotaan mihin johtaa. Muut ehdokkaat ovat olleet 18v, 21v, 22v, 28v, 29v, 33v, 36v, 38v ja 43v, mutta tämä taitaa olla minulle se paras vaihtoehto iän ja luonteen puolesta. Ja kuulun näihin oikeasti statuksen puolesta nollatyyppeihin, 95% naisista ei edes vastaa parin ekan viestin jälkeen. Mutta kroppa on kunnossa ja juttukin sujuu, hiusraja tosin pakenee hiukan, mutta se nyt on sitä tehnyt jo 25v iästä asti, hitaasti mutta varmasti.
Eli sinulla on, tai on äskettäin ollut 10 sinuun ihastunutta naista (ehdokasta), mutta käytät iltasi mammojen kanssa vauvapalstalla? Vai lasketko ehdokkaiksi kaikki, joiden kanssa on tullut match tai vaihdettu viesti? Siitä on yleensä tosi pitkä matka parisuhteeseen, kuten vielä ensitapaamisestakin.
Jos joskus kyllästyn puolisooni, niin mistä voin vaatimalla vaatia erittäin komean ja suositun miehen?
Ja miksi se suosittu mies haluaisi olla juuri minun kanssani, jos kerran hän on nimenomaan suosittu eli hänellä on valinnanvaraa ja hän saisi koska tahansa paremmankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tapaamiset tapahtuvat arjessa. Tiedän pari tapausta jossa naismyyjää pyydetty ulos, naista pyydetty ulos kirjastossa, kontaktoitu instassa, jne. yms.
nimenomaan arjessa tapahtuu ja kaveri ja ystäväpiireistä ne parhaat kumppanit löytyy. Itse tapasin ex naisen tinderin kautta mutta muuten kaikki tinderit yms on tehneet ihmiset vaan entistä nirsommiksi ja entistä enemmän ihmisten hyväksikäyttöä hetken huvina kun voi pyörähtää seuraavaan korttiin
Tästähän on myös tehty tutkimuksia, että vain pieni osa tindermatcheistä johtaa treffeihin ja vielä pienempi osa treffeistä suhteisiin . Mikäli tinderin kautta on suhde saatu niin se loppuu muutamassa vuodessa. Kumpikin osapuoli tietää ,että vaihtamalla paranee kun tulee pienimpiäkään vaikeuksia.
Paraneeko? Ainakin itselläni oli suuria vaikeuksia löytää Tinderistä edes yhtä hyvää miestä, siitä huolimatta että matcheja oli paljon. Jos yksikin olisi löytynyt, olisin kyllä pitänyt siitä kiinni. Mutta eipä löytynyt.
Ehkä miehillä on sitten toinen juttu, että hyviä naisia löytää Tinderistä vaikka kuinka paljon ja kynnys lopettaa suhde pienenkin vaikuden seurauksena on matalampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tapaamiset tapahtuvat arjessa. Tiedän pari tapausta jossa naismyyjää pyydetty ulos, naista pyydetty ulos kirjastossa, kontaktoitu instassa, jne. yms.
nimenomaan arjessa tapahtuu ja kaveri ja ystäväpiireistä ne parhaat kumppanit löytyy. Itse tapasin ex naisen tinderin kautta mutta muuten kaikki tinderit yms on tehneet ihmiset vaan entistä nirsommiksi ja entistä enemmän ihmisten hyväksikäyttöä hetken huvina kun voi pyörähtää seuraavaan korttiin
Tästähän on myös tehty tutkimuksia, että vain pieni osa tindermatcheistä johtaa treffeihin ja vielä pienempi osa treffeistä suhteisiin . Mikäli tinderin kautta on suhde saatu niin se loppuu muutamassa vuodessa. Kumpikin osapuoli tietää ,että vaihtamalla paranee kun tulee pienimpiäkään vaikeuksia.
Paraneeko? Ainakin itselläni oli suuria vaikeuksia löytää Tinderistä edes yhtä hyvää miestä, siitä huolimatta että matcheja oli paljon. Jos yksikin olisi löytynyt, olisin kyllä pitänyt siitä kiinni. Mutta eipä löytynyt.
Ehkä miehillä on sitten toinen juttu, että hyviä naisia löytää Tinderistä vaikka kuinka paljon ja kynnys lopettaa suhde pienenkin vaikuden seurauksena on matalampi.
Veikkaan että naisten taso on parempi. Ovat henkisesti kypsempiä, käsitelleet traumat ja aktiivisesti pyrkivät elämään parhaimpana versiona itsestään.
Aika epätoivoista on selata näitä miehiä nelikymppisenä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehillä on sitten toinen juttu, että hyviä naisia löytää Tinderistä vaikka kuinka paljon ja kynnys lopettaa suhde pienenkin vaikuden seurauksena on matalampi.Veikkaan että naisten taso on parempi. Ovat henkisesti kypsempiä, käsitelleet traumat ja aktiivisesti pyrkivät elämään parhaimpana versiona itsestään.
Aika epätoivoista on selata näitä miehiä nelikymppisenä naisena.
miehillä ja naisilla on eri kriteerit sille mitä hyvä taso tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten kanssa on turha kiistellä. Monella heistä on ihan synnynnäisiä neurologisia ongelmia ja osa taas on syrjäytynyt kasvatuksen tuloksena. Hölmöintä tässä on, että kaikesta syytetään naisia. Miehiä on enemmän kuin naisia eli parit eivät mene tasan. Vielä 1950-luvun Suomessa lapsikuolleisuus oli aika korkea eli todennäköisesti huonoilla geeneillä karsiuduttiin pois geenipoolista jo lapsina. Osa miehistä sai vaimon ja sitä vaimoa sitten pahoinpideltiin, solvattiin ja alistettiin. Eli viha kohdistui yhteen naiseen. Nyt sama viha kohdistetaan kaikkiin naisiin netissä. Katsokaa norjalainen dokumentti Areenassa.
Minkä niminen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten kanssa on turha kiistellä. Monella heistä on ihan synnynnäisiä neurologisia ongelmia ja osa taas on syrjäytynyt kasvatuksen tuloksena. Hölmöintä tässä on, että kaikesta syytetään naisia. Miehiä on enemmän kuin naisia eli parit eivät mene tasan. Vielä 1950-luvun Suomessa lapsikuolleisuus oli aika korkea eli todennäköisesti huonoilla geeneillä karsiuduttiin pois geenipoolista jo lapsina. Osa miehistä sai vaimon ja sitä vaimoa sitten pahoinpideltiin, solvattiin ja alistettiin. Eli viha kohdistui yhteen naiseen. Nyt sama viha kohdistetaan kaikkiin naisiin netissä. Katsokaa norjalainen dokumentti Areenassa.
Minkä niminen? :)
Veikkaan, että tämä: https://areena.yle.fi/1-62152647
Pitääpä katsoa.
Itse tälleen pian 26v miehenä saan ihan hyvin 20-24 vuotiaiden naisten kanssa matcheja. Se on kiinni profiilitekstistä ja kuvista
Vierailija kirjoitti:
Itse tälleen pian 26v miehenä saan ihan hyvin 20-24 vuotiaiden naisten kanssa matcheja. Se on kiinni profiilitekstistä ja kuvista
Joopa joo. Äläpäs valehtele, papparainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa jutella tosielämässä naisille.
Lisäksi sulla on epärealistinen kuva siitä, että naisilla olisi hirveästi menekkiä, ei ole. Ne naiset ovat ihan yhtä yksinäisiä kuin sinäkin. Ongelma tänä digiaikana on, että ihmiset ovat yksinäisiä tahoillaan. Naiset eivät käy millään ihme määrällä treffejä, hyvä jos tavallinen nainen pääsee treffeille kerran vuodessa.
NKeskimääräisellä naisella, ja keskimääräistä vähemmän suositullakin naisella, on aina miehiä lähistöllä, jotka olisivat heti valmiita tämän naisen kanssa treffeille. Ei seksi- sellaisille, vaan ihan perinteisille treffeille. Valitettavasti nämä miehet eivät vain kelpaa näille naisille.
En ymmärrä miksi naiset yrittävät kiistää sen, että käytännössä jokaisella naisella on sekä reaalielämässä että varsinkin deittiäppeissä ja somessa mahdollisuus saada ihan ok mies treffeille vielä samana iltana, ja lähteä tutustumaan. Tämä vaihtoehto ei vain kiinnosta naisia, koska naiset haluavat parempia miehiä kuin mitä saavat.
Nykyään kun kävelee Cittarissa ilta-aikaan, näkee yllättävän paljon nuoria pariskuntia, joissa komea, pitkä, ylimielisen menestyjän näköinen nuori mies kävelee taviksen ellei jopa ruman naisen kanssa. Näissä on kyse siitä, että nainen on vaatimalla vaatinut itselleen suositumman miehen kuin olisi ns. orgaanisesti eli kuten ennen someaikaa, jossain livenä tutustumalla saanut. Annan näille pariskunnille 15 % selviämistodennäköisyyden; ennemmin tai myöhemmin komea menestyjämies vaihtaa naista.
M39
Tuli taas suoraan sanottuna täyslaidallinen sitä itseään. Mitähän tarvetta se palvelee, kun mies valehtelee itselleen ja naisille, että kaikkien naisten ympärillä pyörii salakiinnostuneita kunnollisia miehiä valmiina ihan vanhanaikaisesti sellaisille treffeille, joiden ei tarvitse päättyä sänkypuuhiin? Tuleeko siitä jotenkin puhtoisempi olo tai huojentaako se mieltä, kun sitten voi taas syyttää naisia kaikesta? Kyllähän aidosti kiinnostuneen miehen tunnistaa. Sellainen osaa ihan itse pyytää niille treffeille ja osoittaa luotettavuutensa käyttäytymällä luotettavasti. Kun lähimenneisyydessä sinkkuunnuin, oli lähistöllä tai kauempanakin ainoastaan yksi sellainen - juu, nykyinen seurustelukumppani.
Kyllä se sun juna on jo menny nuorten naisten osalta. Kattele sitä 30+ ikäluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Laita ikärajaukseksi +- 3 v omasta iästäsi. Nuorempia ei kannata hakea, siitä tulee vaan miehestä välitön ääliökuva. Tilastollisesti lähes kaikki pariskunnat ovat samanikäisiä.
Mun ystävä meni juuri naimisiin 12 vuotta nuoremman naisen kanssa. Poikkeuksellista varmasti, mutta ääliöksi nimittäminen on mautonta.
Toiseksi itse olen käynyt treffeillä 9 ja 11 vuotta nuoremman kanssa tänä vuonna. Itse olen avoimesti tutustunut ja en ole ihmetellyt ikää enempää. Tässä 30-40 vuoden iässä meitä on monenlaisia ja ikäerosta riippumatta saattaa klikata.
(Olen käynyt treffeillä 6 vuotta vanhemman naisen kanssa)
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ikärajaukseksi +- 3 v omasta iästäsi. Nuorempia ei kannata hakea, siitä tulee vaan miehestä välitön ääliökuva. Tilastollisesti lähes kaikki pariskunnat ovat samanikäisiä.
Mun ystävä meni juuri naimisiin 12 vuotta nuoremman naisen kanssa. Poikkeuksellista varmasti, mutta ääliöksi nimittäminen on mautonta.
Toiseksi itse olen käynyt treffeillä 9 ja 11 vuotta nuoremman kanssa tänä vuonna. Itse olen avoimesti tutustunut ja en ole ihmetellyt ikää enempää. Tässä 30-40 vuoden iässä meitä on monenlaisia ja ikäerosta riippumatta saattaa klikata.
(Olen käynyt treffeillä 6 vuotta vanhemman naisen kanssa)
M39
Miksi iästä pitää tehdä niin iso numero? Miksi treffipalveluissa edes on ikärajoitin, mutta ei esimerkiksi pituus- tai painorajoitinta? Laitoin omaksi ikähaarukakseni 20-40, koska koko siltä aluelta on löytynyt kiinnostavaa seuraa. Enemmän vaikuttaa ihmisen neurologia ja se, missä hän on kasvanut ja mitä hän on tehnyt.
Käy terapiassa. Ei ole normaalia fiksoitua yhteen asiaan ja perustaa koko olemisensa ja tekemisensä sen puutteelle.