Mitä mielikuvia MINÄ herätän teissä?
-vaalea, hoikka
-harrastan liikuntaa aktiivisesti eli joka päivä.
-ei lapsia.
-naimissa 11v. nuoremman miehen kanssa.
-asunut ulkomailla vuosia ja puhun useita eri kieliä.
-peruskoulun päästätodistus.
-järjestäaktivisti.
-asun vuokralla.
-ovolaktovegetaristi.
-olen kiinnostunut historiasta, uskonnoista ja eri kulttuureista.
Kommentit (55)
Kertoo kyllä joko toivottomasta tyhmyydestä tai -laiskuudesta.
olen tehnyt töitä koko ikäni. Laiska en ole. Toimin lisäksi ammatissa missä pitäs olla vähintään YO. Nykyisin tänne ei kyllä peruskoulu todistuksella enää pääsekään..
ei tyhmä eikä todellakaan laiska. ennemminkin uuttera muihin verrattuna.
taidat tuntea vaan tietynlaista porukkaa kun tollasta ihmettelet
Siinä menee kyllä arvelut väärin että minulla ois ollut pitkä ja alistava suhde. Olen nimeomaan viihtynyt sinkkuna suurimman osan elämästäni, enkä ole aiemmin edes seurustellut vakituisesti. Elämäni oli senverran liikkuvaa ja minua kiinnosti muut kuin perheenperustamis asiat. Eikä minun vilkkaalla ja itsenäisellä luonteellani todellaakaan elettäs alistavassa suhteessa, ehei!!!
-ap.
Heiluttelet vaaleanpunaista merkkilaukkuasi jossa saa mielellään olla vähän karvaa/höyheniä ja huutelet pimpelipom. Hihität ja kikatat, mutta yrität näyttää välillä niin viisaaltakin. Jokainen saa sitten itse päätellä onko ilme silmissäsi viisautta vai tyhjyyttä. Olet varmasti iloinen ja eläväinen. Luulet että olet valinnut partnerisi hyvin paljon ulkonäöllisin kriteerein ja statustakin löydyttävä. Voisin ajatella että olet jonkinasteinen kiipijä.
Olet myös trenditietoinen. En kyllä näe sinulla niitä lenkkareita jalassa kuin lenkillä, muuten pukeudut pitkiin nahkasaappaisiin. Uskon että käyt jonkin verran kauneushoitolassa koska ulkonäkö sinulle tärkeää. Kynnet on aina lakattu jne, mutta luultavasti aika hillityillä väreillä koska sinussa on tyyliä.
Luulen itsetuntosi olevan aika heikko, luulen myös ettet sitä itse tajua vaan luulet olevasi varustettu hyvällä itsetunnolla. Kaveripiirisi on laaja ja teidän menoanne kiva katsella, olette villejä ja kauniita.
Miehenne kanssa herkuttelette terveellisillä asioilla kuten porkkanapiirakat.
Eikä tosiaan tarvinnu mennä tän arvion oikeen, oli vaan ajanvietettä...kipeenä nääs
Mutta osuit osaksi, oikeaan osaksi et.
Ulkonäkö on minulle tärkeä ja käyn tottakai kosmetologillakin joskus. Mutta villi, vaikkakin puhelias, en todellakaan ole. Minulla on tiukat elämänarvot ja onpa minua sanottu vanhanaikaiseksikin, yleensä miehet sanoo. En ole elänyt villiä nuoruutta jos sillä tarkoitetaan alkoholin käyttöä taikka useita seksisuhteita. En hyväksy sellasta.
Johtuu kasvauksestani. Arvaappa millanen se oli?
Mutta ihminen on kokonaisuus ja henkisestä kehityksestä ja hyvinvoinnista huolehtimen on myös tärkeää minulle. Viitaan harrastuksiini joita tossa alussa luettelinkin.
Minä pukeudun kyllä sporttisesti edelleenkin siis ja harrastan aerobiciä ja pyöräilyä, en juokse. Mutta lenkkari minulla on lähes aina jalassa.
se tässä nyt tuli ekana mieleen..ja nyt saa nauraa, seuraavaksi tulee mieleen että olet suomenruotsalainen.
69..oli vissiin numeroni
t ei kukaan aiemmin kirjoittaneista
mitenkä suomenruotsalaisuus vois tähän liittyä? mistä tässä tulee sellanen mieleen?
-ap.
No suomenruotsalaisuus olis voinu liittyy niin , et ovat aika hyvinkasvatettuja ja uskon sinun olevan hyvinkasvatettu. Siksi siis tuli mieleen uskonto ja suomenruotsalaisuus.
Kivoja assosiaatioita...
mutta se säästi minut monelta murheelta myöhemmällä iällä..
-ap.
siis oman hyvinvointini takia. Minulla on työelämää edessä vielä vuosikymmeniä ja samaten mieheni ei juo eikä polta.
-ap.