Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia MINÄ herätän teissä?

Vierailija
24.10.2006 |

-vaalea, hoikka

-harrastan liikuntaa aktiivisesti eli joka päivä.

-ei lapsia.

-naimissa 11v. nuoremman miehen kanssa.

-asunut ulkomailla vuosia ja puhun useita eri kieliä.

-peruskoulun päästätodistus.

-järjestäaktivisti.

-asun vuokralla.

-ovolaktovegetaristi.

-olen kiinnostunut historiasta, uskonnoista ja eri kulttuureista.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaista poliittista vakaumusta, järjestöaktivismi ei ole sama kuin kommunisti, sosialisti ja plaap plaap plaa. Jopa oikeistolainen voi ja onkin monesti järsestötoiminnassa mukana.

Suppean maalimakäsityksen omaavan mielestä kaikki osallistuvat ihmiset ovat vasemmistolaisia ellei peräti kommareita.

Vierailija
22/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamiesi faktojen perusteella.

Itse kysyt mielikuvia, ei kai ole ihme, että tuollaisten faktojen perusteella pitäisi olla meedio, että saisi täysin sun mielestä täsmäävän kuvan susta. Hohhoijaa, ei tämä voi kuulua sun työhösi.

Mars hommiin siitä! Mä oon saanut käsityksen, että olet ylimielisesti av-palstaan suhtautuva työnvieroksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin minkä osaat on pelkkää negatiivista.

Mutta ei se mitään, mua saa arvostella, siksihän tän ketjun tähän laitoinkin... tämä on piristävää sitäpaitti mitäs sinäkin numero 19 kotiäiti täällä kuppaat, eikö sun pitäs olla kattomassa lastesi perään?

-ap.

Vierailija
24/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä aloittaa ja pakoilen töitäni tällä palstalla.

Mun lapsi on eskarissa ja mun duuni alkaa vasta puolen päivän jälkeen.

Vierailija
25/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan hävettää sun puolestasi..

-ap.

Vierailija
26/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntatietoinen snobi

Vierailija
27/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei vakuuta virallisissa tilanteissa, kirjoittaa dokumentit kirjoitusvirheiden kera (päästätodistus, järjestäaktivisti)

- on ottanut nuoremman miehen, koska on itsekin nuorekas, ehkä joidenkin mielestä jopa liiankin

- ei tykkää lihan mausta, ja on sen vuoksi lakto-ovo-vege

- tykkää olla huomion keskipisteenä

- kertoo kaikille, että ei välttämättä halua koskaan lasta, mutta salaa toivoisi tulevansa raskaaksi vielä joskus

- tykkää enemmän kaupunkilomista kuin rantalomista

- pitää eri ammattikuntien ja koulutussuuntien arvostelusta

Menikö monikin oikein, ap? :)

Vierailija
28/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mussa herätä mitään positiivista se, että joku kyselee täyttäisikö jonkun stereotypian ja sitten kun muut saa erilaisia mielikuvia, tulee naureskelemaan, että pieleen meni. Aika aivotonta toimintaa.

No vielä aivottomampaa on kai se, että mä täällä kihisen raivosta moisten viestien takia.

Mielikuvia kyllä herää koko ajan lisää. Tällä hetkellä on mielessä, että hyvä, että miehesi on 11 v. nuorempi, olette ehkä henkisesti lähempänä toistenne tasoa näin- miehethän kuulemma kehittyy hitaammin. No sori, toi oli varmaan jo vähän loukkaavaa.

Onnea kuitenkin työprojekteihisi ja toivottavasti joku tunnistaa sut täältä oikein.

Vierailija
29/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan mikään tavallinen tallaaja. Mutta Suomessahan ei sais tietenkään poiketa massasta, sehän on lähes rikos tässä tasapäisten maassa... ;D

Vierailija
30/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kun pitää täällä kysellä muiden mielipiteitä, ja vastausten perusteella kestät aika heikosti negatiivistä kritiikkiä itsestäsi. Hyökkäät heti jos joku osuu arkaan paikkaan ja sillä " vahvalla" ulkokuorella ja olemuksella peität sitä herkkää ja haavoittuvaa sisintäsi.

Sinulle ulkoiset asiat merkitsee paljon, samoin se mitä muut sinusta ajattelee. Se ei silti takoita että meikkaisit paljoa, mutta siis olemuksesi on varmasti huoliteltu ja mietit tarkasti mitä milloinkin päällesi laitat. Kauniit asiat miellyttää silmääsi oli kyse sitten kodista tai ihmisistä.

olet myös ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen, mutta syvällisiä ystävyyssuhteita sinulla on vain muutama (kavereita paljonkin). Nautit olla huomionkeskipisteenä. Saatat olla myös hieman perfektionisti ja siten et kestä epäonnistumista. Yrität kovasti olla muita parempi, mutta se ei tarkoita että et arvoistaisi muita. Sinun on vain pakko olla paras itsesi mielestä.

Vierailija
31/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tavalla ainakin ERIKOISEMPI...Halveksit salaa mielessäsi tavismammoja. Välillä sinulla on tarve todistella, että suhteesi on villi ja tyydyttävä, vaikka kadehdit joskus kavereidesi kypsempiä ja aikuisempia aviomiehiä. Saatat myös korostaa elämäntyyliäsi ulkoisesti kalliilla luomutuotteilla ja pukeutua ruskovillaan. Sisäisesti sinussa asuu melko epävarma ja arka tyttö.

Vierailija
32/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Ensinnäkin en tietystikkään kirjoita virallisia papereita kirjoitusvirheiden kera, ne tarkastetaan huolella.

Sitten en syö lihaa koska se ei ole minun mielestäni terveellistä ja mikä on liian nuorekas mielestäsi?

Mitä tulee eri ammattikuntiin ja koulutussuuntauksiin, en todellakaan arvostele niitä vaan arvostan jokaista ihmistä yksilöinä erikseen riippumatta ammatista tai koulutuksesta.

Kestän eritäin hyvin kritiikkiä, sekin kuuluu työhöni.

-ap.

Vierailija
33/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit sitten pilkata.

Mikä ihme on tavallinen tallaaja ja mikä on se erikoinen ihminen? Enkä lopulta tiedä onko Suomessa niin isoja massoja, joista edes voisi poiketa. Mun yhdellä ystävällä on 30 vuotta nuorempi aviomies ja silti se kusee ja paskoo ihan niinkuin muutkin, vaikka on vieläpä taidealalla töissä ja toimii järjetöissäkin, on vaaleeta tukkaa ja miestään vanhempia lapsia. Ja sehän se on erikoista se, hohhoijaa. Ihan on sallittua, eikä sitä jaksa niin kovin paljon hämmästellä.

21

Vierailija
34/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan jokaista ihmistä yksilöinä erikseen riippumatta ammatista tai koulutuksesta.

Vierailija
35/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla melko epävarma itsestäsi? Tämän huomion tein ihan vain sillä perusteella, että takerruit ainoastaan mainitsemiini negatiivisempiin asioihin, etkä kommentoinut ns. neutraaleja tai positiivisia laisinkaan.

Mutta siis " liian nuorekas" on ihminen, joka yrittää viimeiseen asti mennä parikymppisestä, vaikka miten olisi ikävuosia 20 liikaa siihen touhuun. Usein nämä " liian nuorekkaat" myös kertovat, miten heiltä kysytään vieläkin paperit Alkossa, vaikka ovat jo 56v ;) Mutta siis tämä tästä, tuli vain mieleen, että joidenkin silmissä saatat vaikuttaa tuollaiselta -totuuttahan en voi tietää.

Vierailija
36/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä koko sydämmestäni ja hän minua. Kypsyys ei aina ole kiinni iästä, vaan kasvatuksesta ja omasta moraalista, arvoista.

Pukeudun urheilullisesti,en niinkään muodikkaasti mutta meikkaan kyllä.

-ap.

Vierailija
37/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun sukset menee ristiin aletaan akkamaisesti haukuun toista huonon itsetunnon omaavaksi, niinkuin nyt tässäkin ketjussa.

Vierailija
38/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

massa-naiset ei ole useinkaan itseään nuoremman miehen kanssa ja massa syö kyl useemmin lihaakin.

ajattelisin että olet kova tarkkaileen painoas, kun mainitsitkin olevas hoikka ja urheilet joka päivä ja koitat pitää painos kurissa lakto-ovo vege safkalla.

siksi näin mietin kun itse olin ennen samalla ruokavaliolla ja urheilin kovasti ( vieläkin, mutta vähemmän). ja olen kovin tarkka edelleen etten vaan liho.. no ehkäpä nykysin kaikki naiset tarkkailee painoaan...

Vierailija
39/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, negatiivinen ainakin osaat olla.

Miksi tulit tänne peräämään mielikuvia itsestäsi, jos et sitten kestä niitä?

Vierailija
40/55 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajuu et tässä voidaan ihan viihteen vuoks mietiskellä tätä blondi-tyyppiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme