Mikä on Anja Kaurasen salaisuus? Kolme komeaa miestä
Harri Sirola, Saska Saarikoski ja Jukka Orma. Miten noin tavallisen näköinen nainen on saanut nuo kaikki? En tajua.
Kommentit (128)
Harri Sirolan Abiturientti. Kaikkien tyttöjen pitäisi lukea se.
tietynlaisia miehiä on varmaan kiinnostanut hänen äly ja luonne
ja voihan hän toki olla poikkeuksellisen taitava lemmenleikeissäkin
Tykkää kirjoista päätellen seksistä. Se selittänee jo paljon.
Hän on älykäs. Kyllä se joihinkin miehiin vetoaa, uskokaa vaan. Niihin parhaisiin.
Kaikkea säkin ihmettelet.
Ei voi muuta sanoa.
Se on muuten Anja Snellman. Ollut jo vuosikausia.
Anja on symppis, ymmärtäväinen,tunneälykäs,suvaitsevainen,luova persoona etc.Ei ulkonäkökään hullumpi.
Anja on älykäs ja kiinnostava nainen. Olen aina kadehtinut häntä luovasta kirjallisesta osaamisesta ja Saska Saarikoskesta!
Saarikoski näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta, naama pöhöttää.
On tainnut kalja maistua.
Arvatkaapa paljonko saan pelkästään facebookin kautta viestejä kaikenlaisilta ja kaiken ikäisiltä miehiltä?
Olen viehättävä vaaleverikkö ja tunnettu älykkäistä teksteistäni.
Ikä alkaa nelosella.
No, suunnattomman paljon ja siltikin aion pysyä sinkkuna!
Huom. En esiinny vähissä tai anteliaissa vaatteissa koskaan. Olen hoikka ja hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa.
Hyvän näköinen nainen. Katsokaapa hänen nuoruuden kuviaan. Ja tärkeämpää vielä, on älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa paljonko saan pelkästään facebookin kautta viestejä kaikenlaisilta ja kaiken ikäisiltä miehiltä?
Olen viehättävä vaaleverikkö ja tunnettu älykkäistä teksteistäni.
Ikä alkaa nelosella.
No, suunnattomman paljon ja siltikin aion pysyä sinkkuna!
Huom. En esiinny vähissä tai anteliaissa vaatteissa koskaan. Olen hoikka ja hyväkuntoinen.
Miten tää liittyy aloitukseen? Kaikkihan noita viestejä Facebookissa saa.
Äly ja karisma, niitä ei löydy purkeista, ei kosmetologilta, salilta eikä kauneusleikkauksista.
Ap ei tunnu ymmärtävän, ettei ulkoinen kauneus ole määräävä tekijä, kun ihastuu ja rakastuu.
Saska Saarikoski ei ole erityisen komea, ja kirjoittajanakin keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa.
Kauranen monelle.
Snellmann-nimen hankki tempulla saadakseen nimen tuomaa gloriaa. Kauranen on kaunis suomalainen nimi.
Snellman-nimen käyttö on kyllä verrattavissa erään eronneen rouvan Gullichsen-nimen käyttöön ja enemmänkin, koska kaivoivat sen exän kanssa exän sukutaustasta. Sittemmin Saska S palautti nimensä takaisin Saarikoskeksi, mutta Anjapa ei siitä saatuaan luovukaan.
Lisäksi Suomessa on jo ennen tätä nimitemppua toinen Anja Snellman, tunnettu torimyyjä (ainakin ennen).
Älykäs, päämäärätietoinen, kaunis jne. Mutta samalla uskoisin hänen olevan taiteilijoille ominaiseen tapaan myös omaehtoinen ja itsekäs, joka määrää milloin suhde alkaa ja varsinkin milloin se loppuu. Ei ole uhrin tai hauraan oloinen.
Ovat löytäneet Anjasta vertaisensa.