Oletko tänään kävellyt jo 7000-10000 askelta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä ja mihin on askelten määrällä?
Jos syke ei nouse eikä siten kunto kohoa?Kunto nimenomaan paranee matalalla sykkeellä eikä korkealla.
Kyllä minun kunto on monta kertaa parempi kuin ennen liikunnan harrastamista. Aloitin vappuna ja aina urheilen korkealla sykkeellä. Painokin pudonnut 10kg.
Varmasti on, sen uskon. En minäkään tarkoittanut matalalla sykkeellä sohvalla makaamista vaan liikuntaa suht matalalla sykkeellä. Askelista kun kerran puhuttiin.
Perehdy vähän aiheeseen niin saatat yllättyä. Riippuu tosin paljon lajistakin millä sykkeellä sitä pystyy järkevästi harrastamaan. Ehkä lajisi on sitten sellainnen.
1848 askelta tähän menneessä kävellyt. On sitä enemmänkin liikuttu, kun älykellon kanssa ei oikein uskalla mennä uimaan.
Voisinpa mennä taas uimaan, kun on lämmin ja hikeä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kaikki pilviset päivät tältä kesältä? Tai kesäpäivät kun asteita on alle +20?
Sellaisia on ollut vaikka kuinka monta, mutta et huomaa niitä valitukseltasi.
En koska kävelin ma 20000, ti 20000, ke 15000, to 27500, pe 5000, ni en v..ttu jaksa enää
Olen kävellyt tänään koiran kanssa kaksi lenkkiä ja lapsenlasta työnsin vaunuissa monta kilometriä. En tiedä askelmääriä.
En kävele viikonloppuisin, koska arkipäivisin tulee vähintään 15 000 askelta täyteen. Sen sijaan treenaan lihaskuntoa ja liikkuvuutta.
Vasta pyöreästi 14 000 askelta. Taivoite on 3 kertaa päivän aikana ja sada kertymään koko päivän aikana 20 000 askelta.
En, mutta olen pyöräillyt 11 km. Äppi ei laske polkaisuja.
En vielä, mutta eiköhän tuo määrä tule täyteen, kun menen vielä toisen kerran tänään uimaan.
Muutoin tämä viikonloppu on pyhitetty levolle ja laiskottelulle.
Kyllä minun kunto on monta kertaa parempi kuin ennen liikunnan harrastamista. Aloitin vappuna ja aina urheilen korkealla sykkeellä. Painokin pudonnut 10kg.