Vaatiiko koulusi päällystämään kirjat - ilmoita vain ykskantaan että ei kuulu sinun kustannettavaksi!!
Koulutus on ilmainen, mitään ei tarvitse maksaa!
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kontaktimuovin hinta ole ongelma, mutta itse saan kyllä luokattoman huonoa jälkeä aikaan lapsesta puhumattakaan. Haittaako jos jää kuplia ja ryppyjä?
Lukiossa jo kaverit nauroi, että onpas päin peetä muovitetut kirjat.
Kun tuota tekee tarpeeksi usein, niin taidot kyllä kehittyvät. Ja lukiolainen voisi jo itsekin opetella? Jos vaikka oppisi paremmaksi.
Rakastan kirjojen kontaktoimista. Se on niin rentouttavaa. Kontaktoin huvikseni ostamiani pokkareitakin. 😁
Kunnilla ja kaupungeilla on velvoitetyöllistettyjä, joita voisi sijoittaa kouluille päällystämään kirjoja, niille koululaisille, joiden vanhemmillakaan ei ole kädentaitoja, eikä rahaa kontaktimuoviin.
Kai nämä on niitä vanhempia, jotka "sen minkä saippuasta säästää, niin viinassa menee"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pliis näyttäytykö ongelmavanhempina koululle. Siitä kärsii vain lapsi.
T. haluamani lukiopaikka meni tämän vuoksi sivu suun
Lukiopaikka ei ole kirjojen päällystämisestä kiinni.
Ongelmavanhempien lapsen koearvosanat pyöristyvät todistuksessa aina alaspäin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Päällystän kun koululta pyydetään ja sanotaan, että kirjat menevät kiertoon seuraavalle vuosiluokalle.
Lapseni sai tänä vuonna niin kuluneen kirjan yhdestä aineesta (kun ei tietenkään ollut päällystetty), että sitä ei voi enää päällystämisellä pelastaa.
Eli kiitos viime vuotisen oppilaan itsekkäälle vanhemmalle, joka ei jaksanut / muistanut / viitsinyt päällystää. Koska eihän muita ihmisiä voi koskaan ajatella.
Ja kiitos myös sille lapselle, joka ei osannut/halunnut käsitellä kirjaa asiallisesti.
Ja kiitos kunnalle jonka surkea kirjabudjetti ei riitä kirjojen uusimiseen.
Täällä kävi ihan samoin. Ei mun päällystäminen enää pelasta niin rikkinäisiä ja rupuista kirjaa... Ja nyt pitäs kuulemma päällystää
Mä päällystän kaikki lapsen kirjat. Tykkään siitä mutta en oikeasti osaa. Mun mielestä pysyvät parempina.
Ei kukaan meillä ainakaan vaadi.
Oppikirjat on oikeasti tosi kalliita. Sitä ei ehkä ymmärretä kun on ilmainen koulutus. Näin pitää ollakin! Mutta yritän edes auttaa, että olisi seuraaville mukavampaa.
Opettajat tekevät paljon muutakin, mitä ei kuuluisi tehdä. He tietävät, että jos eivät tee, tulee ongelmia myöhemmin.