Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko koulusi päällystämään kirjat - ilmoita vain ykskantaan että ei kuulu sinun kustannettavaksi!!

Vierailija
14.08.2022 |

Koulutus on ilmainen, mitään ei tarvitse maksaa!

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole päällystänyt enää vuosikausiin.

Vierailija
2/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi aloitti koulun, yhdenkään kohdalla emme ole päällystäneet kirjoja.

Missä näin vielä tapahtuu?

Ja eikö kustantajat voi tehdä paksumpia kansia jos näin pitää tehdä?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä päällystänyt yhtään kirjaa, eikä siitä ole kukaan sanonut koskaan mitään. Lapset nyt teinejä.

Vierailija
4/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis näyttäytykö ongelmavanhempina koululle. Siitä kärsii vain lapsi.

T. haluamani lukiopaikka meni tämän vuoksi sivu suun

Vierailija
5/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi, mutta olen silti päällystänyt. En joudu konkurssiin kontaktimuovin vuoksi.

Vierailija
6/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen turha muovipläjäys ja luonnon kuormitus, näin sanoin luokanopelle ja pyysin ettei tarvitse päällystää omantunnon syistä. Ope ymmärsi hyvin, en ole sen koommin päällystellyt lasten kirjoja.

Vierailija
7/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin päällystänyt. Lopetin kun koulusta tuli kehoitus lopettaa.

Vierailija
8/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällystäminen vähän kuin kuuluu koulun alkuun. Kontaktimuovi maksaa ehkä 2e. Toinen lapsi meni yläkouluun ja siellä päällystävät itse kirjat.

Vierailija
9/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette päällystä kirjoja, niitä pitää useammin uusia. Se maksaa. Toisaalta veroäyriähän voi aina korottaa.

Vierailija
10/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kirjojen päällystämistä ja kirosin sitä kaksi ensimmäistä kouluvuotta. No, nyt lapsi aloitti kolmosen ja kirjat ovat pääosin kierrätettyjä. Hyi hitto miten likaisia ne on. Päällystettyjä kyllä, mutta siitä huolimatta hädin tuskin pysyy kasassa. Viidellä ollut aiemmin. Että joo, mieluummin ottaisin lapselle siistin kirjan ja päällystettäisiin se itse.

Vierailija
11/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa edes kontaktimuoviin niin olisi kannattanut jättää ne lapset tekemättä.

Vierailija
12/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ala-asteella.

Vierailija
13/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen turha muovipläjäys ja luonnon kuormitus, näin sanoin luokanopelle ja pyysin ettei tarvitse päällystää omantunnon syistä. Ope ymmärsi hyvin, en ole sen koommin päällystellyt lasten kirjoja.

No just näin. Kymmenettuhannet lapset kun päällystelee kukin kymmeniä kirjoja, tietää hirvittävää määrää jätettä :(  Meillä päin ei onneksi ole pyydettykään päällystystä enää pitkään aikaan.

Vierailija
14/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällystäminen vähän kuin kuuluu koulun alkuun. Kontaktimuovi maksaa ehkä 2e. Toinen lapsi meni yläkouluun ja siellä päällystävät itse kirjat.

sanoppas mistää kahteen euroon? nykysin muovit on nii saatanankovapaskoja enne oli paremmat

Vierailija
15/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiva aikoinaan päällystää lasten kanssa kirjat. Yhteistä tekemistä ja jutustelua koulun aloittamisesta- siitä se lukukausi lähti käyntiin. On mennyt todellakin surkeaksi , jos vanhemmat ei sitä viitsi lastensa kanssa tehdä. Rahasta se ei ole kiinni.

Vierailija
16/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kontaktimuovin hinta ole ongelma, mutta itse saan kyllä luokattoman huonoa jälkeä aikaan lapsesta puhumattakaan. Haittaako jos jää kuplia ja ryppyjä?

Lukiossa jo kaverit nauroi, että onpas päin peetä muovitetut kirjat.

Vierailija
17/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällystän siististi kaikki kirjat, koska lapselleni on miellyttävämpi käsitellä kirjoja ja päällys suojaa kansia repeytymästä. Jos kirja menee rikki, sen joutuu korvaamaan. Kirjoja ei ole pakko päällystää, mutta teen sen siksi, että kirja kestää monella käyttäjällä sen jälkeen siistinä. Myös käytettynä tulleissa kirjoissa on usein ollut päällyste valmiina ja jos ei ole, olen laittanut itse, ja lapsen on mukavampi käsitellä kirjaa.

Vierailija
18/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo varmaan rahasta ole kiinni vaan vaivasta. Ja nythän saa niitä madonsyömiä kirjoja muutenkin. Ei tuossa muutama vuosi sitten ollur tuollaista vouhotusta. Palattu 80-luvulle.

Vierailija
19/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällystän koska tiedän että kirjat kiertävät useammalla lapsella, jos vaikka hiukan parempana pysyisivät, kannet ainakin.

Vierailija
20/167 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon perhe kirjoitti:

Ei tuo varmaan rahasta ole kiinni vaan vaivasta. Ja nythän saa niitä madonsyömiä kirjoja muutenkin. Ei tuossa muutama vuosi sitten ollur tuollaista vouhotusta. Palattu 80-luvulle.

80-luvulla saatiin ihan kaikki kirjat uutena. Koulusta sai myös vihot, kynät ja kumit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme