Mitä mieltä olet inmisestä joka menee autolla kauppaan vaikka sinne on n. 1km matkaa?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Itse menen tuon matkan autolla huonon kunnon ja ylipainon takia. Näillä helteillä olisin hiestä märkä jo saapuessani kauppaan.
Ehkä kannattaisi parantaa kuntoa esimerkiksi liikkumalla enemmän.
Painan katseeni alas ja lähden autolla kauppaan, kyllä hävettää. Antakaa anteeksi kaikki. Otsonikato on minun ja vain minun syytäni. Ja ilmaston muutos. Toivottavasti minulle ei nyt kauheasti huudella ikkunoista ja parvekkeilta. P.S. Olen tietysti myös lihava. Ei kyllä nyt ansaitsen vaan tervaa ja höyheniä ja kunnon pyöritystä aiheuttamastani yleisestä mielipahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kilometriä aloittaja itse kantaa kymmentä litraa maitoa?
Selkärepussa kantaa vaikka 30 kiloa maitoa jos reppu on tarpeeksi iso. Polkupyörällä menisi vaikka kymmenen kilometriä. Hölmöläiset kantavat käsissään painavia kantamuksia.
Suoraa puhetta ja viisas elämämohje.
Ymmärrän, koska itsekin teen sitä itsekin. Viidelle hengelle ostokset, yksi lapsista paljon syövä teini.
Riippuu ruokakunnan koosta ja kuinka usein käy kaupassa/ ostosten määrä. Itse sinkkuna en tarvitse autoa, koska kauppa on kävelymatkan päässä ja kantamukset mahtuvat reppuun / muovipussiin. Eri asia suurperheellisellä, jolla ei ole apukäsiä kantamassa.
Riippuu mitä ostaa, esim. kissanhiekkaa on vaikea kuljettaa pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kilometriä aloittaja itse kantaa kymmentä litraa maitoa?
Selkärepussa kantaa vaikka 30 kiloa maitoa jos reppu on tarpeeksi iso. Polkupyörällä menisi vaikka kymmenen kilometriä. Hölmöläiset kantavat käsissään painavia kantamuksia.
Jos sinulla on myös säkki wcpaperia ja säkki koiranruokaa niin mihin laitat ne, hampaisiin roikkumaan? Jotkut ostavat muutakin kuin maitoa.
Mistä tiedät toisen kunnon? Itsellä selässä vikaa eikä näy päällepäin. Ihan hyvillä mielin käyn autolla kaupassa.
Äitini kiskoo talvisin pulkassa ja kesäisin mummokärryssä, selkä hajalla kissanhiekkaa, maitoa, jaffaa (isällä kuivaa lääkitys suuta ja juo paljon limsaa), vessanpaperia, jugurttia.. kotona voivottelee sitten selkäänsä ja syö särkylääkettä kuin leipää. Mutta kun tarjoudun käyttämään autolla kaupassa "mitä suotta, tuossahan se on vieressä!" (Noin kolme kilometriä yhteen suuntaan ja matkalla jyrkkä ylämäki).
Hassuja nämä ketjut missä jotkut perustelevat toisille omia elämänvalintojaan
Ei täällä moni ole huomannut, että pyöriä on keksitty. Ostoskärryjä on monenlaista ja talvella pulkka voi luistaa.
Säännöllisesti liikkuva jaksaa vanhanakin.