Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet inmisestä joka menee autolla kauppaan vaikka sinne on n. 1km matkaa?

Vierailija
14.08.2022 |

Ihan hyväkuntoinen ihminen.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa enemmän kuin repullisen ja yhden kassin verran niin ihan ok. Myöskin jos on tulossa jostain niin vaikka olisi vähän ostoksia niin on ok, että pysähtyy matkalla.

Jos taas lähtee erikseen kauppareissulle autolla ostamaan vain vähän ostoksia (esim. maitopurkki ja pari muuta asiaa) niin oletan ihmisen olevan laiska ja idiootti. 

Laiska kuittaa o/

Vierailija
62/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika laiskaa ja turhaa jos ei ole liikuntakyvytön. Kannattaisi jo laittaa pyörään kori tai kaksi ja käydä sillä jos vähän pidempi matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassit on täynnä, niin on paha kävellä 😁

Vierailija
64/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 600 metriä kauppaan ja saan tuotua pyörällä yhden kestokassillisen ja yhden repullisen. Se riittää meidän perheessä neljäksi päiväksi kun perustarpeita on jo kaapissa. Käyn kaupassa töistä tullessa koska kauppa on matkan varrella. Matka on niin lyhyt etteivät pakasteetkaan ehdi sulaa.

Mies kulkee autolla töihin ja saa hakea maidot ym. painavat jos tarvitsee. Meillä harvoin tehdään mitään erillisiä kauppareissuja. Meillä toimii hyvin näin. Ja ollaan ihan normaaleja. (joku väitti että kaikki normaalit menevät autolla kauppaan)

Miehesi hakee autolla painavat maidot ym.

Jos tarvitsee. Tuon maitoa itsekin. Sitäkään ei kulu paljon kun käytetään lähinnä kahvimaitona.

Mä en käsitä mihin ihmiset tarvitsevat niin järjettömästi ruokaa. Suunnittelemattomuutta, tai sitten tulee paljon hävikkiä. Meillä on kaksi teinipoikaa.

Tai sitten vaan ei halua käydä siellä kaupassa joka päivä. Silloin tarvitsee kerralla ostaa enemmän jos et vielä tajunnut.

Vierailija
65/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Vierailija
66/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmät kaupat 400 metriä sinne menen joskus autolla jos on isommat ostokset taikka jos olen muuten liikkeellä. Pienet ostokset kannan tai kuljetän ostoskärryllä. Mutta kilometri on liikaa, ei ikäihmisen jalat eikä selkä sellaisia enää kestä.

Vierailija
67/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ostosten määrästä.

Vierailija
68/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vaan kertoo siitä että pensa on vieläkin halpaa loppujenlopuksi.

Vierailija
69/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siihen kilsan matkalle ihan mahdotonta määrää bensaa saa hukattua.

Vierailija
70/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käyn kaupassa autolla. Käyn vain kerran tai kaksi viikossa joten ruokakasseja on 5-8. Ja tähän päälle paketit postista ja eläinten ruoat.

Vierailija
71/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan saa kaikkea kannettua kaupasta sitä kilometriä ilman autoa. Töissä sen sijaan käyn pyörällä vaikka sinne on paljon pidempi matka.

Niin sinä saat, mutta kannapa se kilometri parilitraa maitoa, muutama litra kokista, 7kg säkki kissanhiekkaa, kissanruoat, pari kiloa perunoita, porkkanoita, iso kukkakaali, omenia ym. hedelmiä, lihat, leivät, juustot, leikkeleet, jogurtit,, rahkat jne jne Ei kädet riitä.

Vierailija
72/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siihen kilsan matkalle ihan mahdotonta määrää bensaa saa hukattua.

Eikä välttämättä mene oikeestaan mitään, kun ajaa hybridillä.

Vierailija
73/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan saa kaikkea kannettua kaupasta sitä kilometriä ilman autoa. Töissä sen sijaan käyn pyörällä vaikka sinne on paljon pidempi matka.

Niin sinä saat, mutta kannapa se kilometri parilitraa maitoa, muutama litra kokista, 7kg säkki kissanhiekkaa, kissanruoat, pari kiloa perunoita, porkkanoita, iso kukkakaali, omenia ym. hedelmiä, lihat, leivät, juustot, leikkeleet, jogurtit,, rahkat jne jne Ei kädet riitä.

Sorry, tuli väärään vastaus.

Vierailija
74/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Aattelen että hänellä on varmasti paljon ostettavaa. Itse käyn kaupassa 1-2 viikossa enkä jaksaisi ostoksia kilometriä käsin kantaa vaikka hyvä kuntoinen olenkin. Maidot ja jugurtti tekee jo 10kg. Perunat, porkkanat ja muut kasvikset siihen päälle useamman kilon. Kasseja yleensä viisi joten vaikea saada käsiin mahtumaankaan.

Vierailija
75/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmansaastuttaja

Vierailija
76/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos ei ole terve, on iso perhe tai käy samalla matkalla asioilla tms. Muuten en ymmärrä.

Moni vastaaja ei ole näköjään ikinä kuullutkaan repusta, vetokärrystä, pyörän korista, pyöräkärrystä tms. muusta ostosten kantovälineestä kuin siitä kaupan muovipussista. Ei ihme jos kädet ei kestä kantamista.

Olen samaa mieltä kun joku aiempi, että bensa on tämän perusteella edelleen liian halpaa.

Vierailija
77/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä, ei kuulu minulle. Tästähän sä et tykkää, lapsellinen ap. Yritä vaikka opiskella jotakin niin saat elämääsi jotain sisältöä.

Vierailija
78/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos ei ole terve, on iso perhe tai käy samalla matkalla asioilla tms. Muuten en ymmärrä.

Moni vastaaja ei ole näköjään ikinä kuullutkaan repusta, vetokärrystä, pyörän korista, pyöräkärrystä tms. muusta ostosten kantovälineestä kuin siitä kaupan muovipussista. Ei ihme jos kädet ei kestä kantamista.

Olen samaa mieltä kun joku aiempi, että bensa on tämän perusteella edelleen liian halpaa.

Moni ei näköjään ole kuullut siitä että joku voi ostaa kaupasta kerralla enemmänkin kuin repullisen ruokaa.

Vierailija
79/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mieleeni mukavuudesta eli autosta

En ikinä alentuisi mihinkään koreihin ym. Bensaa ostan, maksakoon mitä vaan. Autoilen päivittäin, ihan huviajelua.

Vierailija
80/133 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten mulla auto on että pääsen näppärästi paikasta toiseen hoitamaan asioita yms

Jos haluan ulkoilla menen kävelylle tai juoksemaan. Mutta silloin en halua roikottaa mitään kauppakassia kädessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän