Mitä mieltä olet inmisestä joka menee autolla kauppaan vaikka sinne on n. 1km matkaa?
Kommentit (133)
Ihan normaalia. Kasseja voi olla viisi.
Ei kuulu mulle, mutta itse en mene noin lyhyttä matkaa. .Saa olla paljon kantamista, ennen kuin menen. Kauppoja on kävelymatkan etäisyydellä montakin ja saan niistä kaikki ruokatarvikkeet.
En sitten niin mitään mieltä. Käyn aina autolla kaupassa kun en millään jaksa kantaa ostoksia käsissä, en todellakaan edes yhtä kilometriä. Käyn kaupassa sen verran harvoin, että ostoksia on usein pari kolme korillista takakontissa.
Ostokset saa kuljetettua autolla kätevästi. Meillä mennä aina autolla kauppaan ja käydään monessa kaupassa. Kukaan ei tule täällä suureen Prismaan ilman autoa.
Ihan normaali ihminen. Itsekin menen aina, vaikka kaksi kauppaa n. 1 km:n etäisyydellä kotoa.
Lopeta kyttääminen ja huolehdi omista asioistasi.
Mä kävin aina autolla töissä.
400 metriä sinne oli.
En minä ainakaan saa kaikkea kannettua kaupasta sitä kilometriä ilman autoa. Töissä sen sijaan käyn pyörällä vaikka sinne on paljon pidempi matka.
Mulla kauppaan matkaa 400 m ja menen sinne usein autolla varsinkin kesäisin.
Myös moni vaiva ei ihan heti näy ulkopuolisille, selkä, plvet, nilkat, kädet, niska ym voi estää kassien kotiin kuljetuksen muutoin. Huimaus , ms jne estävät pyöräilyn jne..
Älä tuomitse kun et tiedä.
Haluan pakasteet mahdollisimman nopeasti kylmään, joten todellakin käytän autoa.
Mulla kauppaan on 20 km ja menen sinne kävellen.
Montako kilometriä aloittaja itse kantaa kymmentä litraa maitoa?
Kuulun tuohon ryhmään ,jos vain tiedän että mahdollisuus parkkiin on.
V it tua ko se sulle kuuluu millä ihminen kulkee. Huolehdi vaan omista asioistas!
Noin 500m kauppaan. Tilaan kotiin kuljetuksen. 3 viikon ruuat, en viitsi itse kantaa. Kätevää sohvalta käsin. Ihan sama mitä mieltä joku on.
1km matkaa ja menen aina autolla eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat minusta :)
Siis minä ap teen noin ja käyn kaupasta ehkä sen litran maitoa tai leivän.
En mitään. Ajattelen että painavat tavarat autoilija saa kuljetettua. Usein kauppaostokset voivat ottaa niveliin, jos on sirot kädet. Reppuun ei voi paljoa laittaa, ettei selkä mene tai hartiat - sitä kuvittelee kyllä jaksavansa vaikka mitä painoa (mutta totuus selviää jossain vaiheessa). Kevyemmän paketin autoilija varmaan saisi kävellen ja hyvää lenkkeilyä jos sää sallii. Miehet menevät vaan tiukasti autoissaan, liekö hyönteisiä ilmassa.
Patalaiska tapojensa orja.