Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kommentoi painoani enkä pääse yli asiasta

Vierailija
14.08.2022 |

Taustaa: itselläni ollut joskus lievä syömishäiriö tms, jolloin vahdin painoani joka päivä ja stressasin asiaa hirveästi ja tarkkailin syömisiäni koko ajan. Päätin sitten jossain vaiheessa että en enää käy vaaassa ja otan rennommin enkä ajattele painoa enää. Tuolloin painoin noin 60 kg. Olen onnistunut mielestäni pääsemään eroon tästä painoasiasta ja ollut onnellinen ja tyytyväinen itseeni monta vuotta. Samat vaatteet ovat koko ajan mahtuneet hyvin päälleni joten olen ajatellut että en ole juuri lihonut ja olen ihan sopivan kokoinen.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä neljä vuotta. Olen sanonut hänelle että en halua käydä vaaassa, että minun on paljon helpompi olla kun en seuraa tai tiedä omaa painoani ja tiedän kyllä vaatteistani jos lihon, sitten laihdutan. En tarvitse vaakaa. No tässä yhtenä aamuna oltiin sängyllä ja makasin siinä miehen päällä ja hän sanoi sitten että sinä painat varmaan 65 kiloa. No eipä siihen muuta tarvittu, sen jälkeen minulla on ollut koko ajan sellainen olo että olen lihava ja näytän miehen mielestä läskiltä.

Minusta hänen kommenttinsa oli tarpeeton ja loukkaava, varsinkin kun olen kertonut hänelle että en halua tietää painoani enkä varsinkaan sitä että näytän hänen mielestään lihavammalta kuin omasta mielestäni olen. Tuntuu myös pahalta että hän on katsonut mielessään tarpeelliseksi arvioida sitä paljonko minä painan ja sanoa siitä vaikka tietää tämän entisen ongelmani.

En oikein tiedä miten pääsisin tästä eteenpäin. Tiedän että niille joilla ei ole painoasian kanssa ongelmia, tämä on pikkujuttu, mutta ehkä joku ymmärtää miltä minusta tuntuu. Olo on nyt kamala enkä oikein tiedä miten eteenpäin, minusta tuntuu että olen läski mieheni ja itseni silmissä ja pitää varmaan alkaa laihikselle.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni on lihonut parin vuoden suhteemme aikana 60 -> 65 ja nyt hänen peppunsa on vain ihanasti vähän pehmeämpi 😍 🥰 😘😍 🥰 😘

Vierailija
22/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa seksi tai ainakin aloitteiden tekeminen täysin niin ehkä ajan myötä mies tajuaa mokansa ja oppii olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä sanoi, että tiedäthän että mua varten ei tarvitse laihduttaa, että kilot ei haittaa. Sanoin, että tietysti vain itseäni varten. Ja mun paino on kuitenkin 98kg.

Vierailija
24/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tökeröä mieheltä. Voisi kuvitella äijän olevan melko nuori, selkeästi yleistärkeitä taitoja puuttuu vielä

Vierailija
25/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa seksi tai ainakin aloitteiden tekeminen täysin niin ehkä ajan myötä mies tajuaa mokansa ja oppii olemaan.

No ne loppuivat kyllä ihan itsestään, ei juuri nyt tee seksiä mieli. Ap

Vierailija
26/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää vähättelevä ja epäkunnioittava, tunnetaidoton mies.

Vierailija
27/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kommentoidin miehelle takaisin, jostain asiasta, mistä tiedä, että on epävarma, esim selittäisin hiuksia, jakommentoisin, että:" Hiuksesi ovat tainneet harventua, täällä taitaa olla muutama harmaakin joukossa!" Tai mieskuntoon liittyen.

Vierailija
28/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on edelleen niin vaikeaa ymmärtää että suurin osa miehistä ei pidä lihavista naisista. Ei pidä pyrkiä parisuhteeseen jos ei osaa pysyä ihmisen näköisenä. 

Miehistä isompi osa on ylipainoisia kuin naisista. Mikä siinä on edelleen niin vaikea ymmärtää, että naiset eivät pidä lihavista miehistä? Ei pidä pyrkiä parisuhteeseen, jos ei osaa pysyä ihmisen näköisenä.

PS. Minkä pituinen ja painoinen ap:n mies on? Aika usein eniten naisten ulkonäöstä valittavat miehet ovat itse rumempia.

Vierailija
29/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
30/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei paha kommentti, mutta ei toisen painoa saa kommentoida.

Minä olin lihonut 30kg, ja mies sanoi riidan aikana, että laihduta, tämä siis 2016.

Kyllä otti päähän ja sen jälkeen olen suruissani asiasta lihonut vaan lisää..

N 100kg ja 162cm

Vierailija
31/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä olen lukevinani, että syytät miestä siitä, että päässäsi viiraa.

Vierailija
32/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on edelleen niin vaikeaa ymmärtää että suurin osa miehistä ei pidä lihavista naisista. Ei pidä pyrkiä parisuhteeseen jos ei osaa pysyä ihmisen näköisenä. 

Mikä siinä on edelleen niin vaikeaa ymmärtää että suurin osa naisista ei pidä lihavista miehistä. Ei pidä vikistä että sitä naista ei löydy, kun enemmistö suomimiehistä on låskipossuja. Nöf nöf wiiiiiiiiiii.

Tämä! Kyllä ärsyttää Tinderissä, kun nämä tukevat, miehet, joita siellä on suurin osa antaa tykkäyksiä, kun itse olen normaalipainoinen. Kokovartalokuva ei ole, mutta kyllä sen läskinaamasta näkee, että läskit, mikä läski.

Laihduttakaa, miehet, ei pitäisi olla vaikeaa. Jättäkää muutama kebab mussuttamatta ja lenkkipolulle, hopi hopi.

Vierailija
33/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Allun unelmoinnilta, haluaisi epävarman tytön, joka ei jättäis epävarmuutensa vuoksi. Näitä on ollut joskus, että laittaisi itkusilmin vaikka silikoonit miellyttääkseen poikkista, tai että thaityttö huolisi kun on sentään varakkaampi. Voi surku.

🤣

Vierailija
34/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lihonut 30kg, ja mies sanoi riidan aikana, että laihduta, tämä siis 2016.

N 100kg ja 162cm

Kannattaa jättää se suurin henkinenja fyysinen painolasti ensin, eli mies, sitten onnistuu se paino pudotus+ hallinta. Itsellä vastaava mies, jonka vttuiluun kyllästyin. Kun erosin, niin niin tiputin 40 kg, ja paino on pysynyt. Saman ilmiön huomannut monella ystävälläni. Ja uusi suhde löytynyt ihanan , minua kunnioittavan miehen kanssa. Mies sen sijaan on yksin ja turvonnut kuin pullataikina, ja alkoholisoitunut.

Vierailija
35/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 100kg ja 162cm

Ihan mielenkiinnosta, miehen kommentteja ei tarvitse kuunnella tai murehtia mutta eikö itseäsi huoleta tuo reipas ylipaino? Se on äärimmäisen vaarallista kun ikää tulee lisää. Etkö arvosta elämääsi?

Vierailija
36/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap opettelee taivuttamaan sanan vaaka. Se ei ole "vaaassa", vaan vaa'assa, vaa'alla, vaa'an, jne.

Ärsyttävää lukea, kun tungetaan vaan monta vokaalia sanan keskelle, eikä koko sanassa näin ollen ole päätä eikä häntää.

Vierailija
37/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 100kg ja 162cm

Kannattaa jättää se suurin henkinenja fyysinen painolasti ensin, eli mies, sitten onnistuu se paino pudotus+ hallinta. Itsellä vastaava mies, jonka vttuiluun kyllästyin. Kun erosin, niin niin tiputin 40 kg, ja paino on pysynyt. Saman ilmiön huomannut monella ystävälläni. Ja uusi suhde löytynyt ihanan , minua kunnioittavan miehen kanssa. Mies sen sijaan on yksin ja turvonnut kuin pullataikina, ja alkoholisoitunut.

Näinpä, paineistaminen vaan lihottaa entisestään ja taas nälvitään. Tarkoituskin?

Vierailija
38/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle että hänen aivonsa painavat ehkä 120 grammaa. Noin arviolta.

Muutenkin naiset, opetelkaa sanomaan takaisin vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Mies ei varmaan tarkoittanut pahaa, mutta ne kun eivät vaan tajua. Itkemisen sijaan sanot napakasti mitä mieltä olet. Ei pidä aina heittäytyä kaltoinkohdelluksi uhriksi, se ei johda mihinkään.

Vierailija
39/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 100kg ja 162cm

Näinpä, paineistaminen vaan lihottaa entisestään ja taas nälvitään. Tarkoituskin?

Varmaan tarkoitus, minulla on jojolaihdutustaustaa ja suhteen syksi meni niin, että pulleampina aikoina mies huumorin varjolla vittuili painosta ja saarnasi yleisesti hyvistä elämäntavoista. Kun laihdutin, alkoi kantaa kotiin herkkuja ja oliaina epävarma ja mustasukkainen. Jätin sekä miehen että diettaamisen. Nyt suhde ruokaan on normaali ja paino samoin. Vyötärönympäryksen mittaan pari kertaa vuodessa, vaaalla en käy.

Vierailija
40/62 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap opettelee taivuttamaan sanan vaaka. Se ei ole "vaaassa", vaan vaa'assa, vaa'alla, vaa'an, jne.

Ärsyttävää lukea, kun tungetaan vaan monta vokaalia sanan keskelle, eikä koko sanassa näin ollen ole päätä eikä häntää.

Olen eri, mutta puhelimella kirjoittaessa heittomerkki katoaa, kun viesti julkaistaan. Lainausmerkitkään eivät näy. Palsta on kesän aikana muuttunut tällaiseksi