Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempanne kontrolloineet teitä sen jälkeen kun täytitte 18? Miten?

Vierailija
14.08.2022 |

Minulla ovat vaikuttaneet esim. sisustukseen monella tapaa, vielä naimisissa ollessakin.

Jyränneet vaan pakolla tahtonsa läpi.

Entä teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistään kontrolloinnista, mutta toki heidän säännöillä mentiin niin kauan kun kotona asuin ihan järkevät säännöt tosin.

Vierailija
2/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vielä ollessani aikuinen ovat mm. yrittäneet ylipuhua minua muuttamasta pois kotoa (muutin lopulta 19-vuotiaana), yrittäneet vaikuttaa siihen, mitä menen opiskelemaan, minne haen töihin tai missä asun (eivät olisi halunneet minun muuttavan 300 km päähän) sekä yrittäneet torpata matkustussuunnitelmiani.

Jonkinlaiset alkeelliset välit ovat jäljellä, mutta en kerro vanhemmileni enää mitään omasta elämästäni. Välimatka myös auttaa. Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tapauksia. Luulin, että esim. 80-luvun lasten vanhemmat ovat olleet tosi autoritäärisiä. ap

Vierailija
4/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tapauksia. Luulin, että esim. 80-luvun lasten vanhemmat ovat olleet tosi autoritäärisiä. ap

Kyllä mun kokemuksen mukaan 80 -luvulla syntyneiden vanhemmat on aika rentoa väkeä.

Vierailija
5/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs noin päättelit? Miksi? Olen yli 60 ja mulla on 80-luvull syntyneet lapset joiden elämää en takuulla ole yrittänyt määrätä suuntaan enkä toiseen sen jälkeen kun tulivat täysi-ikäisiksi.

Eihän tässä ole kysymys siitä, koska on vanhemmat tai lapset syntyneet! Ihan muut taustatekijät tässä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi