Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan miettinyt kuka sun arkaluonteisia asioita käsittelee?

Vierailija
14.08.2022 |

Esim. terveystietoja, pankkitietoja, lapsiin liittyviä juttuja. Tiedän kokemuksesta työssä.olevia persoonnallisuushäiriöisiä ja suorastaan mielenterveyspotilaita, joiden kuuluisi olla hoidossa eikä töissä vastuullisissa ammateissa. Mietin usein, jos noilla flippaa kunnolla ja menevät lopullisesti sekaisin ja ties minne kaikki arkaluontoiset tiedot päätyvät...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus.

Vierailija
2/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyy ne kaikkialle kumminkin. Atk on semmosta.

Ja osa niistä tiedoistahan on ihan keksittyjä kun esim. soppalassa kirjoittelevat ihan mitä sattuu, osa vahinkoja kun laittavat saman tekstin useammalle peräkkäin jne., jää pastaan vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet omiasi. Ei ketään ammattilaista oikeasti kiinnosta toisten ihmisten asiat ja monella muullakin on terveys- ja raha-asiat rempallaan että sinä nyt olisit mitenkään erikoistapaus josta kaikki puhuvat.

Eihän esim. Veskun sairastamistakaan vuotanut kukaan julkisuuteen etukäteen.

Ja hänellä sentään vähän enemmän nimeä kuin sinulla.

Vierailija
4/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti arkaluonteisiahan eivät yrityksetkään kirjoita mihinkään verkkoon vaan jättävät paperille. Oikeasti paperille, mutta tietenkään ei saa itse päättää jossain käydessään mitä tekevät.

Vierailija
5/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet omiasi. Ei ketään ammattilaista oikeasti kiinnosta toisten ihmisten asiat ja monella muullakin on terveys- ja raha-asiat rempallaan että sinä nyt olisit mitenkään erikoistapaus josta kaikki puhuvat.

Oletpa naiivi.

Vierailija
6/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole. En äkkiseltään keksi, mikä olisi niin pelottavan arkaluonteista. Ei mun tili- tai terveystiedoissa ole mitään salaista. En siis tokikaan halua niiden olevan julkisia, mutta ei suuremmin ahdista myöskään se, että joku ne näkisi.

Vierailija
7/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa naiivi.

No ei vaan olen se joka niitä arkaluonteisia asioitasi käsittelee. Olet vain yksi muiden joukossa. Kun saan asiasi valmiiksi, seuraava! En jää miettimään kohtaloasi.

Vierailija
8/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole. En äkkiseltään keksi, mikä olisi niin pelottavan arkaluonteista. Ei mun tili- tai terveystiedoissa ole mitään salaista. En siis tokikaan halua niiden olevan julkisia, mutta ei suuremmin ahdista myöskään se, että joku ne näkisi.

Jos ei sulla ole, niin monella on.

Vierailija
9/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niiden tarvitse julkisuuteen päätyä, jos jotain esim. väärin kirjattu niin sinne jää ja mikäli joutuu asioimaan paikassa tai toisessa, sielläkin on tiedossa.

Mielenterveysasiat tulisi kyllä olla tasapuolisesti kaikista julkisia jotta osaisivat muut varoa, samoin huumesakot, rattijuoppoudet yms. Jälkimmäiset aika olennaisia esim. työnantajille jotka tahtoisi luotettavan työntekijän yrityksen autoa ajamaan.

Vierailija
10/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulla vainoharhaiseksi itse jos mietit tuota.

Vierailija
11/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin asia mikä olis niin arkaluontoinen että sun maailma kaatuu jos muut saa tietää.

Vierailija
12/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että asioin noissa paikoissa? Säälittää ne jotka eivät tiedä...

Vierailija
13/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meta, Google, Tesla, Kiinan kommunistinen puolue yms.

Vierailija
14/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisi kamalaa jos terveystietoihin pääsisi esim. nettitrolli...

Vierailija
15/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sitten niin. Otsikossa kysyttiin kuitenkin, että olenko minä miettinyt, kuka mun arkaluonteisia tietoja käsittelee, niin vastasin siihen. En kyllä mieti kenenkään muidenkaan arkaluonteisten tietojen käsittelijöitä, jos tämä vastaa enemmän kysymykseesi.

Työskentelen itse HR:ssä noin 700 hlö yrityksessä ja käsittelen työssäni ihmisten palkka- ja terveystietoja. Ei kiinnosta yhtään, kuten ei myöskään muita tiimiläisiäni. 

Vierailija
16/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä voi asioida yhtään missään, jos pelkäät että joku vuotaa sun tiedot! Relaa vähän.

Vierailija
17/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin asia mikä olis niin arkaluontoinen että sun maailma kaatuu jos muut saa tietää.

En nyt tiedä kaatuisiko maailma, mutta en esim. haluaisi läheisteni saavan tietää että mulla on c-hepatiitti. T. eri

Vierailija
18/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä kaatuisiko maailma, mutta en esim. haluaisi läheisteni saavan tietää että mulla on c-hepatiitti. T. eri

Mikä siinä olisi niin hirveää?

Vierailija
19/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä voi asioida yhtään missään, jos pelkäät että joku vuotaa sun tiedot! Relaa vähän.

Ei niin, sen takia valitsenkin netin kautta asioinnin. Isot yhtiöt jotka toimivat lähinnä kasvottomasti netissä.

Vierailija
20/32 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun työntekijät ovat aiheuttaneet vakavaa mainehaittaa yritykselle ja ylin johto vain viheltelee ja katsoo taivaalle, että ei tässä mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi