Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Marin biletti launtainakin

Vierailija
14.08.2022 |

Pääministerin biletys jatkuu hamaan maailman loppuun asti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fe02cb1-adaf-4495-9075-0dc407…

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tuli joku hullu näköjään uhkailemaan palstalaisia. Vai onko vihervassarit todellakin Kiinan tapaisia mielipiteen vaientajia?

Mitä uhkailua se on kun ilmoittaa poliisille, poliisi tutkii ja voit uskoa, ettäjos pääministeriä haukkuu narkkariksi aiheetta, se on melkoinen pakku.

Tumputa itseäsi. Uhkailit minua joka en kirjoittanut sitä viestiä. Perättömästä ilmiannosta sinulle napsahtaa kunnon sakot ja saat pyytää anteeksi minulta. Katsos kun täällä voi kommentoida toisten laittamiin viesteihin, ja sinä näytät terorisoivan ketjua lukevia.

Katsopas kun poliisi tutkii ja sinä olit sitä mieltä että rikoksen ilmoittaminen poliisille on väärin ja nimittelit hulluksi minua. Ilmoitin poliisille myös tämän herjauksen, raastuvassa kohta olet.

Vierailija
102/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mammat vissiin ollut alkometrit ojossa paikalla?

Huumetesti ennemminkin tarvittaisiin.

Ilmoitin poliisille sinut,. Väität, että hän käyttää huumeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tuli joku hullu näköjään uhkailemaan palstalaisia. Vai onko vihervassarit todellakin Kiinan tapaisia mielipiteen vaientajia?

Mitä uhkailua se on kun ilmoittaa poliisille, poliisi tutkii ja voit uskoa, ettäjos pääministeriä haukkuu narkkariksi aiheetta, se on melkoinen pakku.

Tumputa itseäsi. Uhkailit minua joka en kirjoittanut sitä viestiä. Perättömästä ilmiannosta sinulle napsahtaa kunnon sakot ja saat pyytää anteeksi minulta. Katsos kun täällä voi kommentoida toisten laittamiin viesteihin, ja sinä näytät terorisoivan ketjua lukevia.

Minäkin ilmoitin sinut myös poliisille.

Vierailija
104/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ilmoitin sinut myös poliisille.

Aivan vapaasti. On ilo katsoa kun maksatte minulle tuntuvat vahingonkorvaukset perättömästä ilmiannosta.

Vierailija
105/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lapsoset täällä kinastelee? Koulun alkuko se on hermot noin kireiksi saanut?

Vierailija
106/106 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huolestuttavaa tästä tekee sen että maahamme voi myös kohdistua sotilaallisia toimia ja hyökkäyksiä,energian hinta nousussa,ruoat yms mutta pm:ää ei kiinnosta eikä toimittajillakaan moraalia ja ihmiset vaan komppaa et Jes ihana pm meillä! Huolenaiheet ignoorataan olankohautuksilla ja haukkumalla persuja yms huolestuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä