IL: Marin biletti launtainakin
Pääministerin biletys jatkuu hamaan maailman loppuun asti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fe02cb1-adaf-4495-9075-0dc407…
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla Levis pälli jo opposition johtajana kun Soini lähti. Heikko nuppi silläkin. Huhtasaari ja Teuvokin pakeni Brysseliin piiloon.
Hihtasaari jätti lapsensa Suomeen ja lähti juomaan punkkia Brysseliin.
Lapset lähti mukaan.
Ei lähtenyt ja nyt on ukkokin lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua! Tuo on pienen lapsen äiti. Miksi se on viikonloppuna ennemmin bilettämässä ja esittämässä jotain sinkkua festareilla, kuin viettämässä aikaa oman lapsensa kanssa? Sannalla on pitkiä päiviä vaativa työ ja sitten viikonloput pitää vissiin nollata bilettämällä. Ei taida paljon lastaan nähdä.
Jos kyseessä olis tavan äiti, joku saattais tehdä lasunkin. Eri ihmisille on eri säännöt..
Laskuja tekee vain kateelliset kyynikot. Mun nuoruudessa oli kuri kasvatuksessa ja naapureille ei asiat kuulunut. Nykyään sometädit tehtailee lasuja.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo vetää viinaa Ja Laura dumppas kakaransa ja jätti Suomen.
Teuvo vetää viinaa ja dumppas työnsä Eu:ssa mutta ottaa palkan vastaan, vaikka ei tee mitään.
Vielä jaksaa vanhakin tanssia
Vielä kerran, niin kuin nuorena
Flow jatkuu vielä tänään, tietysti vedetään 3 päivää.
Karvala Iltalehdessä on kuolla vitutuxeen, kun Marin ei vieläkään tottele. Kohta joku IL-toimittaja pannaan tonkimaan pääministerin roskikset jisko löytyisi jotain.
Ainoa hyvä asia suomessa on flow. Sannakin on sen varmasti tajunnut ja muuttaa pois kun pm-kausi loppuu.
Onko itse ostettu liput vai saatu lahjoituksena kiitoksena hallituksen hyvästä tuesta?
Flow Festival jakoi 700 000 euron osingot omistajilleen sai ministeriöltä 780 000 euron korona-avustuksen
https://www.iltalehti.fi/talous/a/a7fbd4f9-06ff-4277-bf67-f1e8c7eb05db
Marinia ei taida pahemmin oma lapsi kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen päivätyöläinen ja olen enemmän töissä kuin toi.
Ja mä osa-aikatyössä. Ja enemmän töissä kuin toi. Ja mä olen aikuisen lapsen äiti, ja enemmän lapseni kanssa kuin toi. Urheilua harrastetaan ehkä saman verran.
No hae eduskuntaan ja sitä kautta hänen hommaan?! Vai eikö pätevyys ja kyvyt riitä? Aavistan jo mihin sulla tyssäis kampanja 😂😂😂
Hallintotieteiden maisteri, muttei päässyt kuin kaupan kassalle. Sekö pätevöittää pääministeriksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko itse ostettu liput vai saatu lahjoituksena kiitoksena hallituksen hyvästä tuesta?
Flow Festival jakoi 700 000 euron osingot omistajilleen sai ministeriöltä 780 000 euron korona-avustuksen
https://www.iltalehti.fi/talous/a/a7fbd4f9-06ff-4277-bf67-f1e8c7eb05db
Kun kysyt ja vastaat itse niin saat sinua sopivasti kiihottavan lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen päivätyöläinen ja olen enemmän töissä kuin toi.
Ja mä osa-aikatyössä. Ja enemmän töissä kuin toi. Ja mä olen aikuisen lapsen äiti, ja enemmän lapseni kanssa kuin toi. Urheilua harrastetaan ehkä saman verran.
No hae eduskuntaan ja sitä kautta hänen hommaan?! Vai eikö pätevyys ja kyvyt riitä? Aavistan jo mihin sulla tyssäis kampanja 😂😂😂
Hallintotieteiden maisteri, muttei päässyt kuin kaupan kassalle. Sekö pätevöittää pääministeriksi?
Maisteri joka pääsi pääministeriksi. Vitu ttaako kun itse olet pätevöitynyt vain palstailijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Karvala Iltalehdessä on kuolla vitutuxeen, kun Marin ei vieläkään tottele. Kohta joku IL-toimittaja pannaan tonkimaan pääministerin roskikset jisko löytyisi jotain.
Iltalehti on Sekoomuksen äänitorvi. Pidän Marinista koska hän ei välitä Karvalan mielipiteistä paskaan. Miksi politiikan toimittaja luulee ohjailevansa Suomen hallituksen toimintaa? Noussut kusi päähän ja pahasti?
Vierailija kirjoitti:
So? Pääministerilläkin on vapaa-aikansa, ja sijaisensa. Ainoa, joka on aina töissä, on tasavallan presidentti. Mikä tuossa on ongelma?
Kukaan ministeri, eikä myöskään kansanedustaja ole työsuhteessa Eduskuntaan. Heitä ei siis koske työaikalainsäädäntö. Työstä maksetaan palkkio, ei palkkaa. Näin ollen PM:llä ei ole ollenkaan työaikaa. Hän on asemassaan 247, eikä häntä voi rinnastaa palkansaajaan.
T. Juristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti on Sekoomuksen äänitorvi. Pidän Marinista koska hän ei välitä Karvalan mielipiteistä paskaan. Miksi politiikan toimittaja luulee ohjailevansa Suomen hallituksen toimintaa? Noussut kusi päähän ja pahasti?
Nykyään politiikan toimittajat kirjoittavat parodiaa tai valeuutisia. Taso on laskenut kun yhdessä jutussa on kielioppivirheitä enemmän kuin ala-asteikäisen aineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti silittelee Orpon päätä kun Halla-aho jauhotti Orpon tv:ssä. Orpon epäonnistuminen oli taas Marinin vika vaikka Marin ja Halla-aho olivat samaa mieltä.
Perinteisesti flow sunnuntai aloitetaan klo.13 samppanja baarissa, eiköhän Sanna sinne sekaan sovi melko hyvin. Jääkää te kauhistelemaan maailman menoa, me lähdetään kohti suvilahtea.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen veti viinaa, moni politiikko lätrännyt pahasti. Sanna ei selvästi känniördellä. Antaa mennä vaan.
Kekkonen yli 70-vuotiaana otti reippaasti kuppia Svetogorskissa, saunoi pitkään ja piti siitä lähteä vihkimään Mansikkakan silta Imatralla. Suomalaiset seuralaiset oli jo huolissaan, miten siinä käy, mutta Urkki vietiin Imatralle ja vihki sillan ilman mitään ja lähti koneella Helsinkiin ja jatkoi siellä vielä kavereitten kanssa ravintolaan.
Ehkä mun kannattaisi hakea ekaksi kunnallispolitiikkaan.