IL: Marin biletti launtainakin
Pääministerin biletys jatkuu hamaan maailman loppuun asti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fe02cb1-adaf-4495-9075-0dc407…
Kommentit (106)
Sannan ammatiksi sopisi paremmin somevaikuttaja. Näkisin hänet tekemässä yhteistyökampanjoita esim. Boozt.comin kanssa. Perheellisellä pääministerillä luulisi olevan muuta kuin bilettäminen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja julkkikset änkee selfieihin hänen kanssaan ja festarikansa matkii pukeutumistyyliä. Ihmiset ovat apinoita.
Ainakin Ina Mikkola kertoi, että Sanna oli itse ehdottanut selfietä. Eli se taitaakin olla Sanna, joka änkeää julkkisten kanssa kuviin. Aika noloa, ja nuo biletyskuvat herättävät ainakin itsessäni lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen päivätyöläinen ja olen enemmän töissä kuin toi.
Sä taidat olla töissä vaan unissasi 😄
Skarpatkaa nyt siellä Marinin sometiimissä!
Ei kannata vastata epäkohteliaasti vaalikarjalle.
Vierailija kirjoitti:
Itseökin ihmetyttää jatkuvasti, miten vähän Sanna on lapsensa kanssa. Aina töissä tai bilettämässä! Miten se edes jaksaa? Lapsi jää todella etäiseksi äitinsä kanssa kun aina poissa.. ja niin pieni vasta
Onhan sillä lapsella isäkin.
Perjantain mekko oli sattuneesta syystä vaihtunut toppiin. Se on kunnon biletystä se. Töissä hän lopultakin oli, nimittäin vaalitöissä. Demareiden suosio on nyt Marinin varassa ja hänen suosionsa uhkaa kääntyä laskusuuntaan. Tätä käännettä yritetään pitkittää niin paljon kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siellä Pietarin trollitehtaassa tehdään pitkää päivää, vai mitä Boris?
Halla-aholla Levis pälli jo opposition johtajana kun Soini lähti. Heikko nuppi silläkin. Huhtasaari ja Teuvokin pakeni Brysseliin piiloon.
Onkohan Sanna jo saanu vierasta patukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla Levis pälli jo opposition johtajana kun Soini lähti. Heikko nuppi silläkin. Huhtasaari ja Teuvokin pakeni Brysseliin piiloon.
Onko se pääministeri? Haloo!! Yritä nyt selvitä eilisen kännistä.
Vierailija kirjoitti:
Hihtasaari jätti lapsensa Suomeen ja lähti juomaan punkkia Brysseliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on Sannan pää kestänyt. Kotona ja vielä sota Euroopassa. Monen politiikan pää levinnyt vähemmästäkin. Esimerkkejä löytyy.
Onhan se itsekin myöntänyt, ettei sen tunne-elämä ja vuorovaikutus ole normaalia. Toki varmaan edellytys, että omaa psykopatian tai nepsy piirteitä, että jaksaa tuossa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä osa-aikatyössä. Ja enemmän töissä kuin toi. Ja mä olen aikuisen lapsen äiti, ja enemmän lapseni kanssa kuin toi. Urheilua harrastetaan ehkä saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on Sannan pää kestänyt. Kotona ja vielä sota Euroopassa. Monen politiikan pää levinnyt vähemmästäkin. Esimerkkejä löytyy.
Onhan se itsekin myöntänyt, ettei sen tunne-elämä ja vuorovaikutus ole normaalia. Toki varmaan edellytys, että omaa psykopatian tai nepsy piirteitä, että jaksaa tuossa työssä.[/quote
Jep. Pelkkä katse jo kertoo ettei siellä aivoissa liiku mitään tunteita. Nuken lasisilmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseökin ihmetyttää jatkuvasti, miten vähän Sanna on lapsensa kanssa. Aina töissä tai bilettämässä! Miten se edes jaksaa? Lapsi jää todella etäiseksi äitinsä kanssa kun aina poissa.. ja niin pieni vasta
Onhan sillä lapsella isäkin.
Joo, onneksi on. Kun äitiä näyttää kiinnostavan kaikki muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä osa-aikatyössä. Ja enemmän töissä kuin toi. Ja mä olen aikuisen lapsen äiti, ja enemmän lapseni kanssa kuin toi. Urheilua harrastetaan ehkä saman verran.
No hae eduskuntaan ja sitä kautta hänen hommaan?! Vai eikö pätevyys ja kyvyt riitä? Aavistan jo mihin sulla tyssäis kampanja 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihtasaari jätti lapsensa Suomeen ja lähti juomaan punkkia Brysseliin.
Lapset lähti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua! Tuo on pienen lapsen äiti. Miksi se on viikonloppuna ennemmin bilettämässä ja esittämässä jotain sinkkua festareilla, kuin viettämässä aikaa oman lapsensa kanssa? Sannalla on pitkiä päiviä vaativa työ ja sitten viikonloput pitää vissiin nollata bilettämällä. Ei taida paljon lastaan nähdä.
Jos kyseessä olis tavan äiti, joku saattais tehdä lasunkin. Eri ihmisille on eri säännöt..
Vierailija kirjoitti:
Perjantain mekko oli sattuneesta syystä vaihtunut toppiin. Se on kunnon biletystä se. Töissä hän lopultakin oli, nimittäin vaalitöissä. Demareiden suosio on nyt Marinin varassa ja hänen suosionsa uhkaa kääntyä laskusuuntaan. Tätä käännettä yritetään pitkittää niin paljon kuin mahdollista.
Onhan se surkeaa, jos vaalit demareilla ovat sen varassa, että pj kerää somehuomiota glitterasuissa festareilla. Ilmeisesti kalastellaan nuoria äänestämään.
Hyvä tietysti jos saadaan nuoria äänestämään, mutta tietysti soisi, että vastuullisessa politiikassa mentäisiin asiat edellä.
Teuvo vetää viinaa Ja Laura dumppas kakaransa ja jätti Suomen.
Se on kuin Niinistön nolo kapinallinen ikiteinitytär.