Muita, joilla digibisneksen verkkokurssi ostettu/käyty? Esim. UBC?
Onko muita? Missä vaiheessa aloitit kurssin myymisen Instassa, myytkö jo myös omia digitaalisia tuotteita?
Tuloksia?
Mulla ei ollut mitään kokemusta digibisneksestä, ja oli ihana huomata tuon helppous. Onko muita ihan aloittelijoita? Miten koit kurssin?
Kommentit (11)
Ärsyttää instagramissa, kun nykyään melkein joka toinen reels on tätä samaa hömppää. En lankea tähän todellakaan. Jos on oikeasti hyvä tuote/palvelu, niin seuraan yrityksen sosiaalista mediaa, mutta en tämmöisiä...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää instagramissa, kun nykyään melkein joka toinen reels on tätä samaa hömppää. En lankea tähän todellakaan. Jos on oikeasti hyvä tuote/palvelu, niin seuraan yrityksen sosiaalista mediaa, mutta en tämmöisiä...
Sehän syöttää sulle sitä mitä katselet? Mulla on oma UBC-tili sekä henkilökohtainen. Henk koht tilillä ei tule vastaan lähes koskaan näitä verkkokurssitilejä, koska en selaile niitä muutoin kuin tuolla UBC-myyntitilillä. Näin rajaan oman ajan :D
Se, että tilejä on paljon, eli tuotetta ostetaan paljon, ei tee siitä hömppää. Sehän tarkoittaa sitä, että a)sitä ostetaan = eli kauppa käy ja B)selkeästi katselet niitä juttuja, jos ig koko ajan sinulle syöttää sitä sisältöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän syöttää sulle sitä mitä katselet? Mulla on oma UBC-tili sekä henkilökohtainen. Henk koht tilillä ei tule vastaan lähes koskaan näitä verkkokurssitilejä, koska en selaile niitä muutoin kuin tuolla UBC-myyntitilillä. Näin rajaan oman ajan :D
Mulla on varmaan sitten jotenkin sekaisin tuo, koska syöttää jatkuvasti näitä ja skippaan aina heti. Toki sieltä tulee paljon muutakin turhaa vastaan. Hakemalla haen jotain ja silti niitä ei näy mulle sen enempää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan sitten jotenkin sekaisin tuo, koska syöttää jatkuvasti näitä ja skippaan aina heti. Toki sieltä tulee paljon muutakin turhaa vastaan. Hakemalla haen jotain ja silti niitä ei näy mulle sen enempää??
Okei outoa, mulle ei tule lähes ollenkaan, vaikka jopa seuraan paria isompaa tiliä. Uskon, että on varmasti rasittavaa jos koko some on täynnä jotain= *pois oravanpyörästäääää, rohkeasti uskalsin äitinääää* =D
Kyllä minuakin ärsyttäisi, vaikka oma tili löytyykin, hehe
Itse ostin kurssin tammikuun puolessa välissä. Tilin avasin helmikuun alussa. Myyn myös muutamaa muuta digituotteita, näistäkin tullut pieniä tuloja, mutta suurin osa koostuu UBC-verkkokurssin myynnistä, sekä toisen suomenkielisen verkkokurssin Digimahis kaikille.
Ensimmäinen 500 € myynti tuli 8. päivänä, vaikka mulla oli vaan alle 30 seuraajaa, eli TOSI nopeesti, joka oli aika uskomatonta. Eka kuukausi toi mulle hieman yli tonnin, ja oon ollut ihan fiiliksissä siitä, miten nopeasti tällä voi päästä alkuun. Oon aikaisemmin kirjoittanut blogia, mutta sitä olisi saanut jatkaa pitkäjänteisimmin että tämmösiin tuloksiin olisi päässyt niin nopeasti.
Olen kyllä tykännyt kurssin sisällöstä ihan mielettömästi, ja kun sitä on niin paljon! Ja se on parasta kun tähän on elinikäinen pääsy, niin voi aina palata materiaaleihin, jos/kun vaikka keksii jotain uutta!
Olen kyllä kiittänyt itseäni monta kertaa että uskalsin sijoittaa tähän! Kotihoidontuen päälle kaikki lisätulot on tarpeen.
Tervetuloa seuramaan @helmidigibisnes
Paulin pelivideo YouTube kanavalla käydään vierestä miten säälittävää huijausta tämäkin on, kannattaa katsoa ennenkuin sortuu mihinkään aikuisten UBC huijaus kurssille
Ai niin ja myytkö muuallakin somessa kuin ig?