Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tosiaan olla että teinien mielestä 47v on yhtä vanha kuin 52v?

Vierailija
14.08.2022 |

5 vuotta ikäeroa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 14 oli iso pophitti jonka laulajasta luin silloin se täyttää 26. Ajattelin mitä sä vanha ukko poppia laulat mee oikeisiin töihin !

Vierailija
62/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen väliä mitä teinit ajattelevat aikuisesta ihmisestä???

Oletko siis itsekin teinin asteelle  jäänyt? Vai onko sinulla jonkinlainen sairas mieltymys teini-ikäisiin?

Minä olen 46, minulla on 24 vuotias poika ja 18-vuotias tytär.  Enpä todella usko että he haluaisivat teini-ikäistä äitiä, eivätkä sellaista olisi halunneet itse teini-iässä ollessaan. Ihan takuuvarmasti olen heitä vanhempi ja ihan takuuvarmasti he haluavat aikuisen vanhemman, ei henkisesti teinin asteelle jäänyttä.

Itselleni on täysin yks hailee mitä joku muu minusta ajattelee. Siitä ajattelusta olen päässyt jo aika päiviä sitten, silloin kun kasvoin aikuiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alaikäisenä haaveili pääsevänsä kaverin papereilla johonkin K18 ravintolaan, esim. Kynälle niin Fennian K24 jonoon pyrkiävät olivat kyllä jo väsähtäneitä vanhuksia.

Vierailija
64/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinien mielestä kaikki yli 40 v on mummeleita ja papparaisia. Ikivanhoja ja haudan partaalla.

Jo 30-vuotias on heistä jo vanha. Sellaset 50-vuotiaat menevät jo yli käsityskyvyn. Se on aivan sama onko 47v., 52v. vai 57v. Yli 60-vuotiaat ovat käytännössä jo kuolleita.

Vierailija
65/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja minusta 47v ja 52v ovat käytännössä samanikäisiä. Olenko sitten teini, kun kerran näin ajattelen?

Vierailija
66/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinien mielestä kaikki yli 40 v on mummeleita ja papparaisia. Ikivanhoja ja haudan partaalla.

Minun teiniaikana näin ajateltiin yli 30-vuotiaista. Hyvä että tässä asiassa on tapahtunut edistystä.

Vierailija
67/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun teiniaikana näin ajateltiin yli 30-vuotiaista. Hyvä että tässä asiassa on tapahtunut edistystä.

Sama! 30 vuotiaat oli mun silmissä teininä jo ihan ikäloppuja.

Vierailija
68/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa itseään vanhempia ja vanhaa ikää ilkkuvat ihmiset. Heistä itsestään tulee aivan yhtä vanhoja – jos siis ylipäätään saavat elää. Kuolema voi korjata sen nuorenkin.

Oma ikä ei myöskään ole kenenkään itse valittavissa. Nuoruus ei ole mitenkään oma ansio, eikä vanhuus kenenkään oma vika.

Vierailija
69/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kun 16-vuotiaana pelasin jotain online-peliä ja kun kuulin että pelikaveri oli 23v niin ajattelin että miksi ihmeessä aikuinen on pelaamassa ja onkohan se jotenkin jälkeenjäänyt. Nyt 35-vuotiaana olen itse se jälkeenjäänyt muumio jota teinit ihmettelee peleissä.

Vierailija
70/70 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sama ikä. N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän