Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kova on umpisuolen tulehdus kipu?

Vierailija
14.08.2022 |

Oik. Alavatsa on oireillut viikon verran.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla pahat oireet, joten voi äityä puhkeamiseen asti huomaamatta. Kannattaa käydä lääkärissä, jos pääsee.

Vierailija
2/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt umpilisäkkeen tulehduksesta?

Umpisuolen tulehdukseen kuolee helposti, koska silloin tulehdus on jo leviämässä ympäröiviin elimiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpisuolen tulehdukseen kuolee helposti, koska silloin tulehdus on jo leviämässä ympäröiviin elimiin. 

Eikä kuole! Puhkeaminen on sit asia erikseen...

Vierailija
4/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 3 päivää valtavissa kivuissa. Ravasin siis terveysasema 3päivää kivuissa ja kolmantena päivänä olinkin jo kuin raskaana 9kk. Jolloin lähete lasarettiin.Lapset oli silloin pieniä ja siskolleni Marialle ne toimitti ex-mieheni. Ex- mieheni isä lähti viemään minut sairaalaan.Jossa jouduin nenä vatsaletkut ja tiputus ,sinä vaihe oli jo keskiyökö? Aaamu leikkaukseen umpisuoli puhki ja suolisto tukos.Enne leikkaus lääkärit sanonet siskolleni Marialle 50-50 % Kuolen tai selvin hengissä? Selvisin. Lääkäri sanoi selvisi valtavan elämän tahtoni takia!Eli elämän tahtoni 2 ihana rakkaus lasta poika ja tyttö.

Vierailija
5/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuole! Puhkeaminen on sit asia erikseen...

"Umpisuolen tulehdus syntyy, kun umpisuoli tukkeutuu esimerkiksi ulostekokkareen tai ravinnosta saadun materian takia, paine suolessa lisääntyy ja verenkierto estyy – tästä syntyy tulehdusreaktio. Umpisuolen tulehdus voi olla hengenvaarallinen tila, mikäli sitä ei hoideta ajoissa, sillä umpisuoli voi revetä ja levittää tulehduksen muualle suolistoon."

Vierailija
6/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen se alkoi ja koko vatsa oli kipeä. 12 tunnin kohdalla alkoi kohdentua oikealle ja kaikki tärähdykset yms tuntui siellä joten päivystykseen ja sieltä sitten odottelemaan leikkausta.

Vierailija
7/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Du är punkt knullare.

Vierailija
8/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 3 päivää valtavissa kivuissa. Ravasin siis terveysasema 3päivää kivuissa ja kolmantena päivänä olinkin jo kuin raskaana 9kk. Jolloin lähete lasarettiin.Lapset oli silloin pieniä ja siskolleni Marialle ne toimitti ex-mieheni. Ex- mieheni isä lähti viemään minut sairaalaan.Jossa jouduin nenä vatsaletkut ja tiputus ,sinä vaihe oli jo keskiyökö? Aaamu leikkaukseen umpisuoli puhki ja suolisto tukos.Enne leikkaus lääkärit sanonet siskolleni Marialle 50-50 % Kuolen tai selvin hengissä? Selvisin. Lääkäri sanoi selvisi valtavan elämän tahtoni takia!Eli elämän tahtoni 2 ihana rakkaus lasta poika ja tyttö.

Siskolleni Marialle.

Onko tämä joku merkittävä asia, kun pitää mainita hänet nimeltä kahdesti. 

Vierailija
9/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Du är punkt knullare.

Puhu vain omasta puolestasi. Tai no, ei sitä tarvitse sanoa, sen näkee jo viesteistäsi. 

Vierailija
10/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kipeä. Oksensin myös kaiken mitä söin.

Vierailija
11/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella kipeä. Oksensin myös kaiken mitä söin.

Näin. Eikä saanut selkää suoraksi.

Vierailija
12/12 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kieriskeli lattialla tuskissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan