Olipas ankea menu Harlinin Cocon ristiäisissä!
Kalasoppaa, ja lohta, britakakku, keksit ja namia.
Itse kala-allergikkona olisin jäänyt nälkäiseksi.
Kommentit (117)
Pelkkä kalan tarjoaminen on aika riskialtista, vaikkei olisikaan allerginen, niin mini ei syö. Itse olisin tarjonnut noiden lohien sijaan jonkun liha ja kasvisvaihtoehdon.
Onhan tuo salaatti, lohet, keitto ja leivät ihan ruoka. Ei kai sen päälle tarvitse ollaa montaa sorttia makeaa tai suolaista.
Vierailija kirjoitti:
No se on ollut perhelounas muutamalle henkilölle ja Johanna kokkasi itse
Ei muuten kokannut.
Vierailija kirjoitti:
Tainola perhettä?
Vetäset kotona ennen juhlia sen lihapiirakan parilla nakilla ja hk:n sinisellä niin ei tuu nälkä. Ristiäisissä ei tarvi enään kun rohmuta puoli kakkua jälkiruoaksi.
No ei sitten kyllä pröystäilty. Champagne / skumppa ei kyllä mielestäni sovi ristiäisiin. Eikä muukaan alkoholi.
Lohikeittohan on todella monen mielestä erittäin hyvää. Ja varmasti allergigot on/ olisi huomioitu...voi hyvää päivää ap
Maanläheistä- ei sovi Harlienin tyyliin.
Suomi on saanut uuden julkkisvauvan, Kookos-Liisan.
Niin on soma tyttö.
Kuulostaa hyvälle, ei tarvii koko päivää ruokapöydässä istuu. Jos tää oli niinku lounasaikaan ja illemmalla on ne varsinaiset pileet.
Olihan Mikko Leppilammellakin vain lettuja jälkkäriksi, ei hääkakkua edes. Ehkä ökyily on ohi ja on muodikasta tehdä juhlat vaatimattomammin, sen oikean tulotason mukaan, eikä esittäen varakkaampia kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä coco?!
Meidän koira!
Vierailija kirjoitti:
Mikä coco?!
Oliko Johannalla Chanelin vaatteet ristiäisissä?
Menu olijoo, hiukan niukka.
Olisin kyllä kaivannut makaronilaatikkoa, raikkaita voileipiä ja tasokkaita suolapaloja.
No ehkä toi liittyy Johannan ikään, ei tajua mitä olis pitänyt tarjota.
Oliko Bountya eli kookossuklaata?