Olipas ankea menu Harlinin Cocon ristiäisissä!
Kalasoppaa, ja lohta, britakakku, keksit ja namia.
Itse kala-allergikkona olisin jäänyt nälkäiseksi.
Kommentit (117)
Mistä tää menu on selvinnyt. En ainakaan heidän instatileiltään nähnyt.
Mun kissan nimi on coco-sille,olisi kelvannut tuo kalaruokapöytä.
Ensin täällä haukuttiin vauvan ulkonäkö. Sitten nimi ja nyt ristiäsmenu. Vanhemmatkin on jo moneen kertaan haukuttu.
Mitähän täydelliset äidit vielä keksivät? Tekevät lasuja, jos leikkipuistossa jollain lapsella ei ole merkkivaattteita, joita itse ovat ostaneet penskoilleen pikavipeillä.
On teillä prkl paha olla päänne sisällä!
Ei tuo minusta hullumpi menu ollut, ristiäisethän pidettiin Tammiossa ja lohisoppa kuuluu saaristobuffettiin. Britakakku on ihanan kesäinen kakku. Karkkibuffetista en olisi välittänyt mutta muuten olisin kyllä syönyt hyvällä halulla kaikkea jos olisin ollut paikalla.
Ne silakkapihvit jossain etikkaliemessä. 😂 Ei koskaan viinin, shamppanjan kanssa saa tarjota etikkaruokia.
Vierailija kirjoitti:
Typerä nimi.
Onko sulla hieno nimi? Varmaan jossain Kärsämäellä Jessica on hieno nimi.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto olisi ollut parempi, menisi kaikille allergisillekin.
Ei fodmap-ruokavaliota noudattaville ja Merja-tädillekin voi kertyä kaasua vatsaan. Ja ei kai siinä ole sianlihaa? Tai sipulia? Porkkanat ovat ihan hengenvaarallisia Vertti-Pyrylle.
Tyypillinen perinteisen suomalaisen ylemmän keskiluokan menu. Saaristolaisruokaa. Ymmärrän että monelle av:lla se on ihan vierasta kun sitä harvemmin näkee telkkarista.
Rita sometti kauniisti tilaisuudesta.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ne silakkapihvit jossain etikkaliemessä. 😂 Ei koskaan viinin, shamppanjan kanssa saa tarjota etikkaruokia.
Miksi ei saa, jos haluaa? Sinäkö sen määräät ja sulta olisi ehdottomasti pitänyt kysyä?!
Vierailija kirjoitti:
Raikkaat voileivät puuttui
Mutta onneksi myös tunkkainen voileipäkakku.
Pääasihan oli että rahaa tulee eikä sitä mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiäisiin on kuulunut ja kuuluu yhä perinteinen kahvipöytä. Eli kahvia, teetä, suolaista ja makeaa pari-kolme sorttia kutakin.
Meillä oli 90-luvulla voileipäkakkua, täytekakkua ja siihen kaikkea pientä lisukkeeksi: piirakkaa ja pikkuleipää. Alkoholia ei ollut, vain kahvia ja teetä.
Näissä juhlissa olisin halunnut olla.
Silakkapihvit jossain etikkaliemesssä on klassisista klassisin pitoruoka ja noutopöytien vakioruoka ainakin rannikolla. Ei ole varmaankaan pakko ottaa samaan suulliseen viiniä ja etikkaa.
Lohi on kallista. Hinta melkein tuplaantunut vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raikkaat voileivät puuttui
Mutta onneksi myös tunkkainen voileipäkakku.
Mene pihalle ja tuuleta tunkkainen pääsi. Onneksi minulla on ystäviä, jotka ei kirjoittele keskustelupalstoilla moista potaskaa. Itse vastailen keskusteluihin, mutta en moiti ketään. Nyt tein poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Lohi on kallista. Hinta melkein tuplaantunut vuodessa.
Lauri ei laske kaupassa rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen perinteisen suomalaisen ylemmän keskiluokan menu. Saaristolaisruokaa. Ymmärrän että monelle av:lla se on ihan vierasta kun sitä harvemmin näkee telkkarista.
Rannikkokaupungissa ihan vain tyypillinen menu luokkaa katsomatta. Perinteistä hyvää ruokaa, josta mahdollisimman harvalle jää valittamisen aihetta. Vatsat täyttyvät ja maut ovat tuttuja. AV on asia erikseen.
Meillä oli 90-luvulla voileipäkakkua, täytekakkua ja siihen kaikkea pientä lisukkeeksi: piirakkaa ja pikkuleipää. Alkoholia ei ollut, vain kahvia ja teetä.