Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ankea menu Harlinin Cocon ristiäisissä!

Vierailija
14.08.2022 |

Kalasoppaa, ja lohta, britakakku, keksit ja namia.

Itse kala-allergikkona olisin jäänyt nälkäiseksi.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raikkaat voileivät puuttui

Mutta onneksi myös tunkkainen voileipäkakku.

Mene pihalle ja tuuleta tunkkainen pääsi. Onneksi minulla on ystäviä, jotka ei kirjoittele keskustelupalstoilla moista potaskaa. Itse vastailen keskusteluihin, mutta en moiti ketään. Nyt tein poikkeuksen.

Voi kun ei palatahistoriaa tunne enää kukaan. tunkkainen voileipäkakku on palstaklassikko, jonka vastapari on juuri raikkaat voileivät. Voileipäkakku ei siis voi olla raikasta vaan tarvittiin kirjoittajan mukaan niitä voileipiä.

Vierailija
82/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ne silakkapihvit jossain etikkaliemessä. 😂 Ei koskaan viinin, shamppanjan kanssa saa tarjota etikkaruokia.

Täytyy tehdä reklamaatio jokaisesta saaristomenustä joka minulle on ikinä tarjottu. Jopa Viking Line ja Tallink Silja boikottiin. Marinoituja silakkapihvejä (ja SILLIÄ! 😱) on niilläkin mättöbuffeteissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän suppea.

Vierailija
84/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ne silakkapihvit jossain etikkaliemessä. 😂 Ei koskaan viinin, shamppanjan kanssa saa tarjota etikkaruokia.

Täytyy tehdä reklamaatio jokaisesta saaristomenustä joka minulle on ikinä tarjottu. Jopa Viking Line ja Tallink Silja boikottiin. Marinoituja silakkapihvejä (ja SILLIÄ! 😱) on niilläkin mättöbuffeteissaan.

Vielä pahempaa buffasta löytyy caviartia.

Vierailija
85/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Coco ole lähinnä lempinimi? Vähän kuin antaisi lapselleen nimeksi Pertsa tai Jossu. Eihän Coco ollut Coco Chanelinkaan oikea nimi.

Vierailija
86/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*ttu teitä vaivaa, kun kaikkea pitää moittia? Oma elämä ei vissiin ole hyvin.

Vierailija
87/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menusta olisi pitänyt jättää kala pois, koska jollain random av-mammalla, jota ei ollut edes kutsuttu kemuihin, on kala-allergia 🤔😂 Otatko useinkin nokkiisi tuntemattomien ruoista, koska ne ei sovi sinulle?

Vierailija
88/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabrielle eli Coco

Vierailija
89/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi noilla olevan pätäkkää laittaa vähän enemmän tarjolle ainutlaatuisen ihmeensä ensimmäisiin juhliin kuin joku keitto??

Tuota kakkua ihmettelen enemmän. Ja sitä ettei tosiaan ollut mitään teemaan sopivaa, esim.juuri joku kakku jossa on lapsen nimi tms.

Vierailija
90/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli menusta olisi pitänyt jättää kala pois, koska jollain random av-mammalla, jota ei ollut edes kutsuttu kemuihin, on kala-allergia 🤔😂 Otatko useinkin nokkiisi tuntemattomien ruoista, koska ne ei sovi sinulle?

Ap on minusta oikeilla jäljillä. Onko karkkibuffan tarkemmasta sisällöstä tietoa? En kestä jos siellä oli niitä vaahtokantarelleja. En tykkää niistä!

Vierailija
91/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi samaa tyyliä kuin Donna Bebiina. Bebiina on Aki Mannisen äidin nimi.

Vierailija
92/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi noilla olevan pätäkkää laittaa vähän enemmän tarjolle ainutlaatuisen ihmeensä ensimmäisiin juhliin kuin joku keitto??

Tuota kakkua ihmettelen enemmän. Ja sitä ettei tosiaan ollut mitään teemaan sopivaa, esim.juuri joku kakku jossa on lapsen nimi tms.

Söisin sata kertaa mieluummin (raikasta!) Brita-torttua ristiäisissä kuin jotain ristiäislapsen äidin kaverin taiteellisen vision mukaista mautonta sokerimassakakkua.

Vierailija
93/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raikkaat voileivät puuttui

Mutta onneksi myös tunkkainen voileipäkakku.

Mene pihalle ja tuuleta tunkkainen pääsi. Onneksi minulla on ystäviä, jotka ei kirjoittele keskustelupalstoilla moista potaskaa. Itse vastailen keskusteluihin, mutta en moiti ketään. Nyt tein poikkeuksen.

Voi kun ei palatahistoriaa tunne enää kukaan. tunkkainen voileipäkakku on palstaklassikko, jonka vastapari on juuri raikkaat voileivät. Voileipäkakku ei siis voi olla raikasta vaan tarvittiin kirjoittajan mukaan niitä voileipiä.

Niin kiire kirjoittaa kommentti, että oikein ei mennyt oikeastaan mikään.

Vierailija
94/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vedätkö herneet nenään siitäkin, että päivittäin useissa talouksissa syödään kalaa?

Vierailija
95/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli sentään shamppanjaa, niin glamouria löytyy. Lohisopan kanssaan se sopii mainiosti.

Vierailija
96/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vedätkö herneet nenään siitäkin, että päivittäin useissa talouksissa syödään kalaa?

Ei saa vetää ainakaan tuoretta hernettä nenään, jotkut voivat olla niille allergisia.

Vierailija
97/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelehän sinä. Minulla on riittävästi "pätäkkää". Silti en pröystäile rahoillani.

Vierailija
98/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vielä pahempaa buffasta löytyy caviartia.

Joku muikunmäti ei ole kaviaaria nähnytkään. Sitä kai sun caviart tarkoitti?

Vierailija
99/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
100/117 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britakakku on nyt trendikäs kakku. Samoin karkkibaari lasten juhlissa. Saaristolaispöytä on kestoklassikko. Sushi ja cupcake ovat out

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan