Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen nätti opettaja

Vierailija
13.08.2022 |

Olen siis eronnut (mies) ja neljäsluokkalaisen poikani opettajan kanssa ollaan tultu hyvin juttuun. Hän on opettanut poikaa yhden vuoden ja vastaa viesteihin aina saman päivän aikana ja käyttää paljon hymiöitä. voi tietysti olla että vaan työn puolesta ystävällinen. En ole tietenkään lähetellyt viestejä kesällä mutta jos nyt syksyllä keksisi taas tikusta asiaa. siis käsittääkseni ihan sinkku kyseessä eikä ole sormusta tai mitään. ja hän tuntee meidän perheen jo ja on hyvä opettaja ja pitää pojastakin. Että rohkenisiko pyytää kahville vai ahdistuisiko hän tuollaisesta?

Kommentit (246)

Vierailija
121/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa miehet: jos nainen on mukava, hymyilee ja käyttää hymiöitä, ei ae tarkoita, että hän on kiinnostunut sinusta. Näteillä naisilla riittää muutenkin vientiä, niin hän varmaan vaan ahdistuisi lähentelystäsi.

Vierailija
122/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kahdenkeskistä tapaamista lapseesi liittyen 🤔

tämä voisi toimia. Poika on ihan hyvä koululainen ja saa keskivertoja arvosanoja mutta lukemisen kanssa on  vaikeaa kun sitä ei meinaa millään saada lukemaan mitään jos ei väkisin pakota. niin siitä voisi pyytää tapaamista. voisi vaikka viedä jotain pientä mukana kiitoksena palaverista ja katsoa sitten reagtiota

ap

Huono kirjoitustaitosi kertoo, että et ole opettajan tasolla. Opettaja joutuisi opettamaan sinulle oikeinkirjoitusta. Pysy oman tasosi naisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä voisi toimia. Poika on ihan hyvä koululainen ja saa keskivertoja arvosanoja mutta lukemisen kanssa on  vaikeaa kun sitä ei meinaa millään saada lukemaan mitään jos ei väkisin pakota. niin siitä voisi pyytää tapaamista. voisi vaikka viedä jotain pientä mukana kiitoksena palaverista ja katsoa sitten reagtiota

ap

Huono kirjoitustaitosi kertoo, että et ole opettajan tasolla. Opettaja joutuisi opettamaan sinulle oikeinkirjoitusta. Pysy oman tasosi naisissa.

Reagtio😂😂😂

Vierailija
124/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo keski- ikäiset miehet kuvittelee peruskohteliaisuudenkin jo avioliittolupaukseksi. Kovat on luulot itsestään.

Vierailija
125/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on opettajan ammattietiikan mukaista alkaa deittailemaan oppilaan vanhempaa. Odotat kunnes ei opeta enää lastasi, niin sitten ei ole enää ongelmaa sen suhteen.

Olen itse ollut opettaja, nyt muissa töissä. En käsitä, mitä ammattieettistä ongelmaa olisi seurustella lapsen vanhemman kanssa.

Olisiko vaikka lapselle traumaattista? Tuttu ja luotettava opettaja yhtäkkiä vamppaakin sun isän.

Meidän ope panesgelee meidän iskän kanssa.

On siinä alkuun lapselle ihmettelemistä

Vierailija
126/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opettaja voi muuta tehdä kuin olla ystävällinen? Mistä lähtien oven avaamisesta kiittäminen ja hymyily on kutsu intiimiin kanssakäymiseen??

Lisäkysymys: Jos ruma opettaja hymyilee ja on oikein tosi mukava, niin miten sen tulkitset? Ja vielä toinen lisäkysymys: Miten minä (nainen) en ottanut flirttinä sitä, että lapseni opettaja (nainen, äiti) laittoi viestin loppuun kolme sydäntä? Mokasinko kun itse laitoin vain auringon..

Vierailija
127/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opettaja voi muuta tehdä kuin olla ystävällinen? Mistä lähtien oven avaamisesta kiittäminen ja hymyily on kutsu intiimiin kanssakäymiseen??

Lisäkysymys: Jos ruma opettaja hymyilee ja on oikein tosi mukava, niin miten sen tulkitset? Ja vielä toinen lisäkysymys: Miten minä (nainen) en ottanut flirttinä sitä, että lapseni opettaja (nainen, äiti) laittoi viestin loppuun kolme sydäntä? Mokasinko kun itse laitoin vain auringon..

Tottakai ne sydämet oli flirttiä. Sen tietää kaikki!

Vierailija
128/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on opettajan ammattietiikan mukaista alkaa deittailemaan oppilaan vanhempaa. Odotat kunnes ei opeta enää lastasi, niin sitten ei ole enää ongelmaa sen suhteen.

Olen itse ollut opettaja, nyt muissa töissä. En käsitä, mitä ammattieettistä ongelmaa olisi seurustella lapsen vanhemman kanssa.

Olisiko vaikka lapselle traumaattista? Tuttu ja luotettava opettaja yhtäkkiä vamppaakin sun isän.

Meidän ope panesgelee meidän iskän kanssa.

On siinä alkuun lapselle ihmettelemistä

Ja lapsen kavereilla

Vierailija
129/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni käy iltaisin lukujärjestyksiä läpi naisopettajien kanssa, mutta hän onkin rehtori.

Vierailija
130/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne sydämet oli flirttiä. Sen tietää kaikki!

Joo, niin se taisi olla. Hölmö minä. Opettaja vaihtui ja keväällä siis kiittelin ja toivottelin hyvää kesää aurinkohymiöllä. Opettaja pisti sydämet kehiin. Miten minä en tajunnut?!

Vierailija
131/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että unohda!

Miehenä sanon myös, että unohda!

Muuten, mikä teidän ikäero on, jos poikasi on jo neljännellä luokalla? Oikea unelma-deitti nuorehkolle opettajalle, eronnut isä...

Vierailija
132/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laatikkoleukainen avaruuspankkiiri 198cm?

Miksi pitäisi olla. Kyllä normaali mies riittää.

Vierailija
133/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että olisikin kiinnostunut - toisaalta merkit täsmäävät myös ihan ns ammattiystävällisyyteen.

Olet toiminut hienovaraisesti, ja mielestäni voisit vielä tehdä muutaman peliliikkeen lisää. Kysymällähän se selviää, kyseisessä tilanteessa toki pitää olla erityisen hienovarainen (joku ehdotti koskettelua, ehdoton ei sellaiselle) . Miten sitten asiassa etenisi, onkin eri juttu. Koita päästä mahdollisimman paljon puheisiin, ja katso miltä vaikuttaa. Koita olla mahdollisimman neutraali tulkintojen suhteen, ettei toiveikkaana ylitulkitse mitään merkkejä. 

Asutteko pienellä paikkakunnalla, voisitko selvittää jotakin kautta onko ope mahdollisesti parisuhteessa? Tai päätyä vapaa-ajalla samaan paikkaan? 

Opettaja ei voi itse tehdä asemansa puolesta avausliikettä vaikka kiinnostunut olisikin (siis esim suoraan pyytää treffeille), joten sinun täytyy itse tehdä se.

Jos juttu ottaisikin tulta alleen, niin parin vuoden päästähän pojalla vaihtuukin yläasteelle mennessä opettaja - kaikki olisi ihan mahdollista :D 

hankalaa on se että tämä opettaja ei ilmeisesti ole missään facebookissa tai muualla niin en tiedä varmasti että onko sillä jo mies. Mutta ilmeisesti ei ole. ainakaan en ole kuullut että olisi ja tosiaan ei ole sormusta.

asutaan keskikokoisella paikkakunnalla.

Ja olen kyllä valmis odottamaan pari vuotta jos se siitä on kiinni. jos tosiaan vaikka yrittäisi sitten mennä sinne leiri kouluun mukaan

ap

Selvitä osoite. Olisiko mahdollista selvittää asuuko samassa osoitteessa muita

Vierailija
134/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tässä nyt nostetaan opettaja korokkeelle, mutta kyllähän opettajat ovat hyvin tavallisia ihmisiä, tekevät virheitä itsekin. Kun ajattelen oman serkkuparveni kymmeniä opettajia yliopistosta alakouluun, niin näin on.

Vierailija
135/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hankalaa on se että tämä opettaja ei ilmeisesti ole missään facebookissa tai muualla niin en tiedä varmasti että onko sillä jo mies. Mutta ilmeisesti ei ole. ainakaan en ole kuullut että olisi ja tosiaan ei ole sormusta.

asutaan keskikokoisella paikkakunnalla.

Ja olen kyllä valmis odottamaan pari vuotta jos se siitä on kiinni. jos tosiaan vaikka yrittäisi sitten mennä sinne leiri kouluun mukaan

ap

Tämän voisi varovasti sille opettajalle yrittää viestiä. Tämä vie ajatukset heti johonkin elokuvakohtaukseen, jossa mies on lähdössä sotaan ja vannoo rakkauttaan, lupaa pysyä hengissä ja palata rakastamansa naisen luo. 

Jos aidosti olet hänestä kiinnostunut ja valmis odottamaan kaksi vuotta että pääset vapaammin häneen tutustumaan, niin kerro se hänelle! Että näet hänet odottamisen arvoisena. On nimittäin aika iso ero perus-Tinder-mieheen, joka alkaa kiukutella, jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea.

Vierailija
136/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provahan tää on, mutta näin naisopettajana sanoisin, että olisi kyllä kiusallisuuden huipentuma jos joku isä pyytäisi kahville. Ja sen jälkeen kun joutuisin kieltäytymään, olisi kaikki yhteistyö vielä kiusallisempaa. Ja tämä voisi välillisesti heijastus myös lapseen, jos jotain lapsen asioita joudutaan enemmässä määrin käsittelemään. Että vaikka ihan sen lapsen takia, unohda koko juttu. Kukaan lapsi ei varmaankaan halua joutua sellaisen keskelle, että oma isä yrittää iskeä opettajaa. Tai keksi parempia provoja.

Tuo suhtautumisesi kertoo vain oman ajatusmaailmasi ahtaudesta. Siis sinun mielestä treffit ja se, ettei jutusta tulisi enempää, olisi kiusallinen juttu seuraavissa tapaamisissa lapsen asioissa. Miksi ihmeessä. En ymmärrä ja olen itsekin opettaja, tosin aineenopettaja.

Vierailija
137/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muistakaa miehet: jos nainen on mukava, hymyilee ja käyttää hymiöitä, ei ae tarkoita, että hän on kiinnostunut sinusta. Näteillä naisilla riittää muutenkin vientiä, niin hän varmaan vaan ahdistuisi lähentelystäsi.

Vaikka näteillä naisilla riittäisikin vientiä (inhoan tätä ilmaisua, jostain sadan vuoden takaa), ei sitä oikeaa ole helppo löytää. Terkuin nätiksi kehuttu.

Vierailija
138/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että unohda!

Miehenä sanon myös, että unohda!

Muuten, mikä teidän ikäero on, jos poikasi on jo neljännellä luokalla? Oikea unelma-deitti nuorehkolle opettajalle, eronnut isä...

Hehän voivat olla vaikka samanikäisiä.

Vierailija
139/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ketju. Usea kirjoittaja yrittää suorastaan estää aloittajan tutustumisen. Ap, älä kuuntele näitä lyttääviä kommentoijia, vaan tee rohkeasti niin kuin sydämesi sanoo. Vain siten ei tarvitse katua 👍

Vierailija
140/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ope on lespo