Lapsen nätti opettaja
Olen siis eronnut (mies) ja neljäsluokkalaisen poikani opettajan kanssa ollaan tultu hyvin juttuun. Hän on opettanut poikaa yhden vuoden ja vastaa viesteihin aina saman päivän aikana ja käyttää paljon hymiöitä. voi tietysti olla että vaan työn puolesta ystävällinen. En ole tietenkään lähetellyt viestejä kesällä mutta jos nyt syksyllä keksisi taas tikusta asiaa. siis käsittääkseni ihan sinkku kyseessä eikä ole sormusta tai mitään. ja hän tuntee meidän perheen jo ja on hyvä opettaja ja pitää pojastakin. Että rohkenisiko pyytää kahville vai ahdistuisiko hän tuollaisesta?
Kommentit (246)
Oletko laatikkoleukainen avaruuspankkiiri 198cm?
Kuinka pitkä aika on erosta? Ehkä käsittelet sitä vielä ja takerrut ystävälliseen "tuttuun" ja turvalliseen naiseen(?) sen vuoksi? Kyllähän järki sanoo, että lasten opettajien kanssa ei pidä yrittää mitään. Kauhea sekasotku sellaisesta vaan seuraa.
Ei ehkä kannata hankaloittaa asioita.. olen itse opettaja en kyllä seurustelisi oppilaani vanhemman kanssa (jos siis olisin sinkku).
Olisi kyllä hämmentävää lapselle varsinkin jos suhde ei toimisikaan.
Pyydä kahdenkeskistä tapaamista lapseesi liittyen 🤔
Voi opettajaparkoja.
Että tällaistakin riesaa heillä on.
Ihminen katuu enemmän tehtyjä asioita kuin tekemättömiä eli kysy
Vierailija kirjoitti:
tämä voisi toimia. Poika on ihan hyvä koululainen ja saa keskivertoja arvosanoja mutta lukemisen kanssa on vaikeaa kun sitä ei meinaa millään saada lukemaan mitään jos ei väkisin pakota. niin siitä voisi pyytää tapaamista. voisi vaikka viedä jotain pientä mukana kiitoksena palaverista ja katsoa sitten reagtiota
ap
Kokeile hipaista varovaisesti käsivarresta ja katso miten reagoi
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt iholle tunge mutta ovia olen pitänyt auki. aina se hymyilee ja kiittää
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihme nössöilyä. Ei mitään varovaisesti käsivarresta hipaisua vaan miehekkäästi ja reippaasti puristelet tissit ja perseet.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on torvi märkänä.
Hänestä saisit puhua kyllä kunnioittavammin. helvetin hieno nainen ja opettaa poikaa hyvin.
ap
Nuo sinun kuvaamat opettajan hymyilyt, ja ystävälliset viestit hymiöineen kuulostaa perusystävällisyydeltä. Työtään tekee.
Siinä olisikin sitten äärettömän kiusallinen lukuvuosi sekä sinulla että opettajalla. Tai koko alakouluaika, jos opettaja jatkaa lapsen opettajana tulevinakin vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että unohda!
Voisitko vähän avata että miksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä voisi toimia. Poika on ihan hyvä koululainen ja saa keskivertoja arvosanoja mutta lukemisen kanssa on vaikeaa kun sitä ei meinaa millään saada lukemaan mitään jos ei väkisin pakota. niin siitä voisi pyytää tapaamista. voisi vaikka viedä jotain pientä mukana kiitoksena palaverista ja katsoa sitten reagtiota
ap
Opettajat ei kelpuuta miestä, joka ei osaa kirjoittaa reaktiota oikein.
Opettajan työhön kuuluu olla ystävällinen. Kommunikoida vanhempien kanssa.
Hän ei ole kiinnostunut sinusta.
dont do it