Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen nätti opettaja

Vierailija
13.08.2022 |

Olen siis eronnut (mies) ja neljäsluokkalaisen poikani opettajan kanssa ollaan tultu hyvin juttuun. Hän on opettanut poikaa yhden vuoden ja vastaa viesteihin aina saman päivän aikana ja käyttää paljon hymiöitä. voi tietysti olla että vaan työn puolesta ystävällinen. En ole tietenkään lähetellyt viestejä kesällä mutta jos nyt syksyllä keksisi taas tikusta asiaa. siis käsittääkseni ihan sinkku kyseessä eikä ole sormusta tai mitään. ja hän tuntee meidän perheen jo ja on hyvä opettaja ja pitää pojastakin. Että rohkenisiko pyytää kahville vai ahdistuisiko hän tuollaisesta?

Kommentit (246)

Vierailija
61/246 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JooEi. Olen itse ope, enkä ikinä alkaisi suhteeseen oppilaan isän kanssa.

Hienoa, että teitä eettisiä opettajia on enemmistö!

Lapsi pitää tietty laittaa toiseen kouluun...

Vierailija
62/246 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmeen pyhimyksinä te pidätte opettajia! Tulkaa nyt jo tähän päivään sieltä 50-luvulta. Ihan normaalisti me harrastetaan ja tavataan kavereita. Saattaa siinä sivussa suhde ja parikin syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA ! HETI kuolaamassa ukon perään , Jotta mukero sais Pelkkiä kymmpejä häpeä ei he seurustele rahvaan kanssa!

Vaan ihan jonkun opettajan

Kanssa.

Ja HETI! Jos sormus puuttuu , päätellän että on eronnut!

Taas tämmöinen Kuolaava Äiti!

Tiedän vastaavan tapauksen, mies opettajalla ei ollut sormusta ,

Siitä Akat päätteli, että Nyt se on , Eronnut ! Kuinkas ollakaan Hän on. edelleen Lastensa Äidin ja lapsen lapsensa mummon kanssa Naimisissa!

Ja on Onnelinen pappa , !

Siis jollakin

EI OLE SORMUSTA:

EI SE : Tarkoita, aina automaattisesti, että on eronnut tai ei ole Vaimoa .

Voi olla, että on tehnyt jotakin työtä , ottanut sormuksen siksi aikaa pois , ja unohtanut laittaa sen sormeen.

Eikä kaikilla välttämättä ole sormusta ,

Vaikka on Onnellisesti naimisissa ,

Ei jostakin syystä pysty pitämään sormuksia Allergiansa vuoksi!

Joten puhkase se, Unelma kuplasi , ja laskeudu leijjumasta maan pinnalle jaloillesi.

Elä tavallista ihmisen Elämää kun muutkin!.

Vierailija
64/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haaveesi toteutuu, tästä tulee aika kiusallista lapsellesi. Jos siis olisit suhteessa, lapsi miettisi saako uudelta äitipuolelta hyvät arvosanat armosta, muut oppilaat jos saisivat selville tulisi kiusaamista, poikaa nolottaisi koulussa etc. Sitten, jos menisi poikki niin siitä vasta sähläys syntyisi. Mietipä näitä juttuja vähän etukäteen.

Vierailija
65/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet lapsesi asioissa tekemisissä open kanssa, voit pyytää vaikka kahville tms. Sillä se sitten selviää. Jostainhan ihmiset kumppaneita löytävät, miksei myös näin.

Jos sitten jutusta ei mitään tulekaan, eipä se maailmaa kaada. Lapsikin siirtyy muutaman vuoden kuluttua yläkouluun, joten ope jää taakse hänelläkin.

Niinpä. mutta jos luokka ehkä menee kuudennella johonkin leiri kouluun niin sinnehän voisi sitten mennä mukaan valvojaksi kun kuitenkin varmaan pyydetään vanhempiakin mukaan valvojiksi. siinä saisi sitten "tekosyyn" tutustua kahden kesken?

ap

Heh heh. Olen ollut kerran yhden yön leirikoulun valvojana.

Riitti kyllä työtä niiden lasten parissa niin, ettei ollut tilaisuutta muiden aikuisten kanssa seukkailuun kuin se, mitä tehtiin ruokailun ym. TYÖN merkeissä. Illalla kaaduin jokseenkin tajuttomana makuupussiini.

Siellä oli useampi äitihenkilö, jotka touhusivat aina kaikissa koulun jutuissa, joten mammaseuraan en ollut edes tervetullut, huomasin. - Lapseni opettaja oli nuori ja tomera mies. Eli pientä yritystä haistoin ilmassa. Sattumalta tiesin tuon opettajan seurustelukuvioista, joten aivan suotta leirillä hääräävät mammat minua hyljeksivät.

Vierailija
66/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna odottaisin ainakin keväälle/kuudennen luokan keväälle ennen kuin yrittäisin mitään opettajan suhteen. Muuten voi olla todella kiusallisia tilanteita edessä, teille molemmille ja pahimmillaan lapsellekin.

Vierailija
67/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kysynyt lapseltasi opettajasta? Ainakin alaluokilla opetajat puhuvat tosi usein kotijutuistaan, puolisosta, lapsista, lomistaan ja viikonlopuistaan. Näistä jutuista voisit helposti päätellä onko opettaja varattu.

Vierailija
68/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmeen pyhimyksinä te pidätte opettajia! Tulkaa nyt jo tähän päivään sieltä 50-luvulta. Ihan normaalisti me harrastetaan ja tavataan kavereita. Saattaa siinä sivussa suhde ja parikin syntyä.

Oman oppilaan vanhemman kanssa? Onko se yleistäkin piireissänne?

Vierailija
69/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä olisi lapselle ikävä kuvio.

Vierailija
70/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä opettaja rauhaan. Lapsen koulunkäynti on tärkeämpää, kuin sinun ihastuminen.

Vierailija
71/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on torvi märkänä.

Hänestä saisit puhua kyllä kunnioittavammin. helvetin hieno nainen ja opettaa poikaa hyvin.

ap

Hyvä, ap! Piti ihan erikseen kirjoittaa. Naisia ja kauniita käytöstapoja puolustavat miehet on alfoja.

Vierailija
72/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että olisikin kiinnostunut - toisaalta merkit täsmäävät myös ihan ns ammattiystävällisyyteen.

Olet toiminut hienovaraisesti, ja mielestäni voisit vielä tehdä muutaman peliliikkeen lisää. Kysymällähän se selviää, kyseisessä tilanteessa toki pitää olla erityisen hienovarainen (joku ehdotti koskettelua, ehdoton ei sellaiselle) . Miten sitten asiassa etenisi, onkin eri juttu. Koita päästä mahdollisimman paljon puheisiin, ja katso miltä vaikuttaa. Koita olla mahdollisimman neutraali tulkintojen suhteen, ettei toiveikkaana ylitulkitse mitään merkkejä. 

Asutteko pienellä paikkakunnalla, voisitko selvittää jotakin kautta onko ope mahdollisesti parisuhteessa? Tai päätyä vapaa-ajalla samaan paikkaan? 

Opettaja ei voi itse tehdä asemansa puolesta avausliikettä vaikka kiinnostunut olisikin (siis esim suoraan pyytää treffeille), joten sinun täytyy itse tehdä se.

Jos juttu ottaisikin tulta alleen, niin parin vuoden päästähän pojalla vaihtuukin yläasteelle mennessä opettaja - kaikki olisi ihan mahdollista :D 

hankalaa on se että tämä opettaja ei ilmeisesti ole missään facebookissa tai muualla niin en tiedä varmasti että onko sillä jo mies. Mutta ilmeisesti ei ole. ainakaan en ole kuullut että olisi ja tosiaan ei ole sormusta.

asutaan keskikokoisella paikkakunnalla.

Ja olen kyllä valmis odottamaan pari vuotta jos se siitä on kiinni. jos tosiaan vaikka yrittäisi sitten mennä sinne leiri kouluun mukaan

ap

Opettajat ei seurustele miesten, jotka eivät osaa yhdyssanoja, kanssa.

Tämä. Olin juuri tulossa kirjoittamaan asiasta.

Vierailija
73/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile hipaista varovaisesti käsivarresta ja katso miten reagoi

En minä nyt iholle tunge mutta ovia olen pitänyt auki. aina se hymyilee ja kiittää

ap

Flirttailet hissuksiin lisäten kunnes positiivinen palaute jää tulematta. Tuo hipaisu on vaaraton, kun teet sen oikein. Opettele flirttailemaan. Liian suurta hyppyä ei pidä tehdä, treffipyyntö on jo pitkälle menevä, pitää olla enemmän palautetta ensin.

Jätä suosiolla kaikki hipaisut. Ei todellakaan ole vaaraton. Voi napsahtaa syyte, jos menet koskettelemaan vierasta ihmistä.

Vierailija
74/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että olisikin kiinnostunut - toisaalta merkit täsmäävät myös ihan ns ammattiystävällisyyteen.

Olet toiminut hienovaraisesti, ja mielestäni voisit vielä tehdä muutaman peliliikkeen lisää. Kysymällähän se selviää, kyseisessä tilanteessa toki pitää olla erityisen hienovarainen (joku ehdotti koskettelua, ehdoton ei sellaiselle) . Miten sitten asiassa etenisi, onkin eri juttu. Koita päästä mahdollisimman paljon puheisiin, ja katso miltä vaikuttaa. Koita olla mahdollisimman neutraali tulkintojen suhteen, ettei toiveikkaana ylitulkitse mitään merkkejä. 

Asutteko pienellä paikkakunnalla, voisitko selvittää jotakin kautta onko ope mahdollisesti parisuhteessa? Tai päätyä vapaa-ajalla samaan paikkaan? 

Opettaja ei voi itse tehdä asemansa puolesta avausliikettä vaikka kiinnostunut olisikin (siis esim suoraan pyytää treffeille), joten sinun täytyy itse tehdä se.

Jos juttu ottaisikin tulta alleen, niin parin vuoden päästähän pojalla vaihtuukin yläasteelle mennessä opettaja - kaikki olisi ihan mahdollista :D 

hankalaa on se että tämä opettaja ei ilmeisesti ole missään facebookissa tai muualla niin en tiedä varmasti että onko sillä jo mies. Mutta ilmeisesti ei ole. ainakaan en ole kuullut että olisi ja tosiaan ei ole sormusta.

asutaan keskikokoisella paikkakunnalla.

Ja olen kyllä valmis odottamaan pari vuotta jos se siitä on kiinni. jos tosiaan vaikka yrittäisi sitten mennä sinne leiri kouluun mukaan

ap

Opettajat ei seurustele miesten, jotka eivät osaa yhdyssanoja, kanssa.

Tarkoititko "Opettajat eivät seurustele sellaisten miesten kanssa, jotka eivät osaa yhdyssanoja." tai "Opettajat eivät seurustele analfabeettien kanssa."?

Vierailija
75/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelu tulee kuvioon vasta, kun flirttiä on ollut puolin toisin. Ei siis perusystävällisyyttä, vaan jotain muuta. Kaikki tietävät, mistä kyse.

Vierailija
76/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, pilaat vaan kaiken. Minulla oli joskus vähän vastaava tilanne ja voi hemmetti se oli ihana nuori nainen, kaunis, aina iloinen ja todella sosiaalinen. Ihastuin häneen, mutta tunnustin itselleni tosiasiat ja en lähtenyt munaamaan itseäni. Kyllä se siitä ajan mittaan helpottaa.

Vierailija
77/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on torvi märkänä.

Hänestä saisit puhua kyllä kunnioittavammin. helvetin hieno nainen ja opettaa poikaa hyvin.

ap

Hyvä, ap! Piti ihan erikseen kirjoittaa. Naisia ja kauniita käytöstapoja puolustavat miehet on alfoja.

Joko alfoja tai sitten säälittäviä valkoritareita, riippuu tapauksesta.

Kaikki naiset eivät todellakaan ansaitse puolustusta, hirveitä olentoja.

Vierailija
78/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epätoivoiselta. Unohda ope ja keskity lapseesi. Kukaan normaali ei edes kysy täältä neuvoa ko. asiassa eli joko on provo tai muuten vaan epätoivoinen .

Vierailija
79/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen opettaja ja olen ollut nyt pari vuotta onnellisessa suhteessa oppilaan isän kanssa. Itse vieläpä iskin miehen 😅 En näe mitään ongelmaa siinä jos kaksi vapaata ihmistä haluaa tutustua toisiinsa ja löytää toisistaan kumppanit itselleen.

Et näe mitään ongelmaa? No et sä ainakaan lasten tunteista välitä.

Vierailija
80/246 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JooEi. Olen itse ope, enkä ikinä alkaisi suhteeseen oppilaan isän kanssa.

Hienoa, että teitä eettisiä opettajia on enemmistö!

Teit siis tämän mullistavan havainnon eettisten opettajien enemmistöstä yhden anonyymin nettikirjoituksen pohjalta?

Mikä herkkäuskoisuus.

-propagandaministeri-