Lapsen nätti opettaja
Olen siis eronnut (mies) ja neljäsluokkalaisen poikani opettajan kanssa ollaan tultu hyvin juttuun. Hän on opettanut poikaa yhden vuoden ja vastaa viesteihin aina saman päivän aikana ja käyttää paljon hymiöitä. voi tietysti olla että vaan työn puolesta ystävällinen. En ole tietenkään lähetellyt viestejä kesällä mutta jos nyt syksyllä keksisi taas tikusta asiaa. siis käsittääkseni ihan sinkku kyseessä eikä ole sormusta tai mitään. ja hän tuntee meidän perheen jo ja on hyvä opettaja ja pitää pojastakin. Että rohkenisiko pyytää kahville vai ahdistuisiko hän tuollaisesta?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tämä aloitus provo tai ei, mutta häiritsevän monessa viestissä on jotain dick pick-juttuja. Kukaan nainen EI HALUA mitään dick pickejä.
Koska jengi ottaa avauksen trollauksena, niin vastaavat trollaten. Hupiketju, jota ei kannata ottaa vakavissaan.
Hupiketju, joka kylläkin tuo hyvin esille joidenkin ahdasmielisyyden ja ylimoraalisuuden.
Entä saako vanhempi ryhtyä seurustelemaan lähikaupan myyjän kanssa? Koulubussin kuskin kanssa? Lapsen koulukaverin vanhemman kanssa?
Ja niin edelleen, you get the picture.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opettajaparkoja.
Että tällaistakin riesaa heillä on.Eiköhän tämä ole uusi versio klassisesta trollauksesta "kaupankassa hymyilee minulle aina sillein tiedäthän..."
Minä olisin nuorena viehättävänä opettajana miellelläni tutustunut jonkun oppilaan eronneeseen isään. Jos jostain syystä olisi tullut ongelmaa meidän suhteesta ko. työpaikalla, niin olisin irtisanoutunut ja etsinyt uuden työpaikan. Töitä aina löytää, mutta hyviä miehiä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laatikkoleukainen avaruuspankkiiri 198cm?
Muistutan kuulema Dwayne Johnsonia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä saako vanhempi ryhtyä seurustelemaan lähikaupan myyjän kanssa? Koulubussin kuskin kanssa? Lapsen koulukaverin vanhemman kanssa?
Ei ole sama asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laatikkoleukainen avaruuspankkiiri 198cm?
Muistutan kuulema Dwayne Johnsonia.
Ap
Annas kun arvaan, olet kalju ja painat 130 kg?
Ehdota yökoulua ja ilmoittaudu huoltajaksi sinne.
En suosittele, sillä opettajasi rooli on opettaa lastasi, ei siihen mitään ihmissuhdetta kannata sotkea. Etkö voi löytää muualta sopivaa tyttöystävää?
Töissä olen huomannut että naiset usein käyttävät enemmän hymiöitä maileissa, olivat sitten naimisissa tai sinkkuja. Sellaisetkin joita en ole edes koskaan tavannut eli eivät tarkoita sillä mitään romanttista.
Eli AP get over it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JooEi. Olen itse ope, enkä ikinä alkaisi suhteeseen oppilaan isän kanssa.
Hienoa, että teitä eettisiä opettajia on enemmistö!
Lapsi pitää tietty laittaa toiseen kouluun...
Minkälainen aikuinen on niin itsekäs, että laittaa lapsensa vaihtamaan koulunsa ja koulukaverinsa, jotta voisi itse aloittaa sutinansa lapsen vanhemman kanssa? Ei kai kukaan herranen aika tosissaan tällaista mieti edes?? Kyllä jotkut ihmiset on ihan sietämättömän itsekkäitä.
Kirjoituksesi perusteella sellainen ihminen laittaa lapsensa esim sisäoppilaitokseen voidakseen viettää laatuaikaa sen lapsen toisen vanhemman kanssa.
Esim Englannin yläluokka on harrastanut tätä vuosisatoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko agateeminen?
Agateeminen reagtiomies
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opettajaparkoja.
Että tällaistakin riesaa heillä on.Eiköhän tämä ole uusi versio klassisesta trollauksesta "kaupankassa hymyilee minulle aina sillein tiedäthän..."
Minä olisin nuorena viehättävänä opettajana miellelläni tutustunut jonkun oppilaan eronneeseen isään. Jos jostain syystä olisi tullut ongelmaa meidän suhteesta ko. työpaikalla, niin olisin irtisanoutunut ja etsinyt uuden työpaikan. Töitä aina löytää, mutta hyviä miehiä on harvassa.
Ei ole ammattimaista toimi
No huhhuh. Epäammatillisesti olisit noin vain riskeerannut ammattisuhteesi oppilaaseen ja isän suhteen lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opettajaparkoja.
Ei ole ammattimaista toimi
No huhhuh. Epäammatillisesti olisit noin vain riskeerannut ammattisuhteesi oppilaaseen ja isän suhteen lapseen.
Minkäs voi, jos niin käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on torvi märkänä.
Hänestä saisit puhua kyllä kunnioittavammin. helvetin hieno nainen ja opettaa poikaa hyvin.
ap
No hyvähän se nyt on sanoa että on "helvetin hieno nainen" kun et edes tunne. Tekee työtään ja sattuu osaamaan sen hyvin.
Vaikka olisi provo niin tuota voisi muutkin miettiä kun ihastuvat kivaan ja hymyilevään ihmiseen joka laittaa kivoja hymiöitä viesteihin. Tiedätkö yhtään mitään muuta siitä ihmisestä? Ihmisillä on hassu tapa ajatella, että toinen yhtäkkiä maailmankaikkeuden ihanin ja täydellisin ihminen, kun se vähän hymyilee ja on peruskohtelias. Ja tosiaan voisi sitä lastakin miettiä, että mitä mahdollinen suhde ja ehkä sen loppuminen tarkoittaa lapsen kannalta.
No tuskin suhde niin salamavauhtia etenee että ope on samantien äitipuolena yhteisessä kodissa. Kyllä lapsi sopeutuu asiaan, ainahan vanhemman uuteen kumppaniin on totuttelemista.
Ei sitä opettajan tapailua tarvitse heti lapselle mainostaa, vaan kertoa vasta sitten jos suhde alkaa tuntua vakavalta.