Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu vahingossa mennyt muuton jälkeen vanhaan kotiin?

Vierailija
13.08.2022 |

Hitto että nolottaa. Viikko muutosta, ja ajatuksissani ajoin vanhan kotitalon pihaan entiseen parkkiruutuuni, ja vasta kun olin sammuttanut auton, tajusin että olen nyt ihan väärässä paikassa. Sanokaa, etten ole ainoa jolle on käynyt näin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin noin vain sisälle vyöryen sairaalassa kanttiinissa köytyäni vanhaan potilashuoneeseeni numero 3 jossa olin pitkään, mutta huone oli vaihtunut. Ei olisi kannattanut, siellä oli hlökoht toimenpiteitä meneillään ja kaikki hölmistyneitä.

Vierailija
22/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kerrostasanteen vastakkaiselle puolelle ja pari kertaa palatessani ohranjyvä silmässäni tarjosin avaimia vanhaan oveen. Entisessäni asui alkoholisoitunut pariskunta ja tämä erhe poikikin muutaman kerran aika kostean visiitin heidän luokseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli kerran pyrkimässä lapsuuden kotiinsa kymmenien vuosien jälkeen. Oli kävellyt tosi pitkän matkan oikeasta kodistaan, ja löytyi ihan näännyksissä matkalta. Oli jo ehtinyt melkein perille, mutta onneksi ei ihan. Oli hyvää vauhtia jo muistisairaus edennyt, mutta tuolloin oli vielä pääasiassa jotenkin tolkuissaan, mutta sitten sattui juuri tän tyyppisiä juttuja.

Vierailija
24/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin elävissä ja todentuntuisissa unissa olin monet kerrat vanhsssa asunnossa tietoisena että tämä ei ole minun koti enää. Minulle ei "näytetty" miksi ja miten olin sinne päätynyt. Hassusti siellä oli minun huonekalut, jotkut pienemmät asiat vain oli "nykyisen asukkaan". Usein uni päättyi avaimen rapinaan ja panikointiin miten selitän oloni siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi