Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3273)
Kun tästä ketjusta ottaa trollaamisen pois, eipä paljoa sisältöä jää. Harmillista koska järkevä palaute ja kritiikki on nimenomaan sitä mistä olisi kaikille hyötyä. Nyt kaikki fiksu sisältö hukkuu roskaviestien joukkoon. Ehkäpä se voi olla tarkoituksellistakin. Aika kauaksi on eksytty alkuperäisistä kysymyksistä ja keskustelusta, mutta anonyymipalstoilla ei yleisesti taida saada asiallista vastausta mihinkään. Äänessä ovat ne kenellä ei ole mitään hyödyllistä ja omakohtaista sanottavaa ja ne kenellä olisi hyödyllisiä vinkkejä ja kokemuksia jakaa, eivät vaivaudu keskustelemaan. Ja miksi vaivautuisivatkaan.
Paras tapa tutustua XU:hun on aloittaa ilmainen jäsenyys.
Vierailija kirjoitti:
ahaa olet siis täällä kerjäämässä lisää jäsenaikaa jos joku hyväksyisi linkin?
Moni ei tule ajatelleeksi että työnantajat teettävät turvaselvityksiä.
Alustan tietoturva on haperoa ja mustasukkaisen ex- pariskunnan käsissä.
Tietovuodot joihin myös palkkalistoilla olevat osallistuu kuitataan asiaankuuluvana juoruiluna.
Mitähän mahtaisi tapahtua mikäli Himos yhdistettäisiin edes välillisesti Venäjän sotaponnisteluiden tukemiseen?
Voisi tulla kätyttäjäkato kun asiakasturvallisuus olisi kuin Retuperän WBK : n käsissä???
Kannattaa kysyä itseltään pakkoavatun avioliiton myötä onko sen arvoista maksaa maineensa pilaamisesta ja elintason laskusta eron tullessa?
Löytyykö se lohduttaja yhä rotkon🤣🤣🤣"himoköyriöistä" vai tunnetusta hevospitäjästä🤔🤔🤔
Todella hyvä että sinä _et ole enää_ XU:ssa ;)
Tarjoaako tämä Rotko kenties hätämajoitusta?
Lukkoliike sarjoitti juuri uudet avaimet.Taitaa olla ylläripylläri kun naistenhuoneelta saatujen neuvojen mukaan XU jäsenyys on väkivahva vääntöase huoltajuus ja elarikiistoissa..
Kiitän neuvoista. Toimii tämä toisin päin vallan mainiosti..
Vierailija kirjoitti:
Pirkanmaalle se Jabba The Hutt luonnehdinta levisi.
On kyllä todella alentavaa ja naisia halventavaa kommentointia bilejärjestäjältä.
Mikähän taivaanlahja naisille tämä hemmo luulee olevansa??
Näitä seksipositiivisia mastereita vai???
Mitä lie kuvittelee olevansa, vissiin joku iso "Dom", mutta todellisuudessa tähän tietoa ja taitoa ei ole tarpeeksi, että voisi turvallisesti sellaisena toimia, ehkä sitten kun joku on hengetön hänen toimintansa vuoksi, tajuaa, miten väärin toimii
Åås Weckström kysyy onko tämä Riikinkukkomaisesti esiintyvä yhä sitä mieltä että kun on napalanko" minä vastaan täällä kaikesta" kanssa niin on erityisasemassa?
Mutta miksi silloin luonnehtia naista vastenmieliseksi kuin nuivankuivaksi korpuksi jonka edessä kaikilla lerpahtaa??
Kuristusketju on päivin ja öin hengenvaarallinen vääränlaisen ihmisen käsissä.
Tämä pitäisi tajuta myös siel Turus toisel puolel jokkee
"Mitähän mahtaisi tapahtua mikäli Himos yhdistettäisiin edes välillisesti Venäjän sotaponnisteluiden tukemiseen?"
Nyt mennään taas kovaa ja korkealla. Onneksi tätä jatkuvaa anti-XU floodausta suoltava välillä paljastaa miten sekaisin hän on. Kannattaa katsoa jatkuvaa kritiikkiä tätä suodatinta vasten.
Tunnettu tosiasia on että tärkeä asiakasryhmä ja Himoksen suuri sesonki Suomalaisten juhlapyhien ulkopuolella oli Venäläisten uusivuosi.
Siis heidän kalenterinsa mukaan.
XU kehuskelee että kun on syys tahi kevät experience tapahtuma niin Jämsän Alkosta loppuu shampanja.
Totuus tässä asiassa on se että Venäläiset rahamiehet tyhjensivät myös muut kaupat luksustuotteista lihatiskejä myöten.
Parhaat ravintolat buukkasivat täyteen käyttivät runsaasti oheis ja ohjelmapalveluita.
Tämä ei nyt toteudu.
Pelkästään parinvaihtoon "omin eväin " perustava tapahtuma ei tuo sitä kassavirtaa Himoksen alueelle mitä muut kausiryhmät toivat.
Päättynyt ralliviikonloppu näytti omalta osaltaan suuntaviivoja.
Muiden luomassa tapahtumassa oli myös XU edustettuna.
Kaikki eivät vieläkään tunnista tuota punavalkoista XU lippua tahi Xperience United ranneketta-omani on niin vanha että on oranssi missä kirjoitus on valkopohjaisella..
Bensa Jämsänportin pumpulla oli 2.70/ltr..
Siitä voinet päätellä millä olin liikenteessä,en Onnibussilla :)
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu tosiasia on että vatnikit löytyvät täältä
https://www.facebook.com/share/g/19wBz4nSNv/?mibextid=wwXIfr
"Tunnettu tosiasia on että tärkeä asiakasryhmä ja Himoksen suuri sesonki Suomalaisten juhlapyhien ulkopuolella oli Venäläisten uusivuosi.
Siis heidän kalenterinsa mukaan."
Ja miten tämä liittyy XU:hun?
En tiedä onko tämän keskustelun sekoittajilla tarkoitus piilottaa XU:n epäkohdista kirjoittaminen vai toisinpäin... Sekopäistä kirjoittelia kuitenkin.
Itseä kiinnostaisi tietää mikä on tilanne noiden poliisitutkintojen osalta; ei pelkästään raiskaustutkintojen vaan ihan kaikkien. Noita raiskaus/seksuaalinen hyväksikäyttötutkintojahan on menossa useampia viimeiseltä 1,5 vuoden ajalta. Onko jotkut tapaukset menneet jo viralliseen käsittelyyn?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämän keskustelun sekoittajilla tarkoitus piilottaa XU:n epäkohdista kirjoittaminen vai toisinpäin... Sekopäistä kirjoittelia kuitenkin.
Itseä kiinnostaisi tietää mikä on tilanne noiden poliisitutkintojen osalta; ei pelkästään raiskaustutkintojen vaan ihan kaikkien. Noita raiskaus/seksuaalinen hyväksikäyttötutkintojahan on menossa useampia viimeiseltä 1,5 vuoden ajalta. Onko jotkut tapaukset menneet jo viralliseen käsittelyyn?
Kysy tutkinnan statusta Helsingin poliisilaitoksen kirjaamosta.
Tuli todistettua viime viikonloppuna (jälleen) kuinka tämän yhteisön jäsenien käyttäytyminen on aika ala-arvoista. Kyseessä eteläisessä suomessa ollut tapahtuma johon XU foorumilla oli järjestetty ns. miitti. Suht monta punarannekkeista oli samassa paikassa joten oletan kyseessä olevan tämä nimenomainen tapahtuma.
Seurasin sivusta mielenkiinnolla kuinka ilta sujuu ja ainakin puheiden perusteella tästä yhteisöstä on hyväksyvyys ja vapaamielisyys kaukana, ellei sitten kuulu johonkin vähemmistöön tai näytä muuten vain erilaiselta. Paljon saivat tavalliset kävijät arvostelua ja ilkkumista osakseen kun "vapaamieliset XU jäsenet" keskustelivat keskenään. Muutaman kerran kuului myös "tuollaisten vuoksi minulla on kavereina vain XU:n jäseniä" jne. Tapahtuman rivikävijätkään eivät suurin osa olleet ihan sitä tavallisinta naapurinpoikaa tai tyttöä.
Kieltämättä kun kerääntynyttä porukkaa katseli, niin itselle tuli mieleen että ihan ei ehkä eliittiaines ole nyt matkassa mukana. Vaikka kyseessä oli muutenkin K-18 tapahtuma niin ehkä voisi myös hieman ajatella mitä tuollaisissa julkisissa paikoissa oikein tekee ja puhuu, vaikkei nyt ihan räävitöntä toimnta ollutkaan.
Jotenkin tuli sellainen kuva että yhteisöön kuuluvat pitävät itseään korkeampiarvoisena kuin tavallista, yhteisöön kuulumatonta ihmistä; tässäkin ketjussa on mainittu että yhteisön jäsenistön toiminnassa on hieman uskonlahkotyyppisiä piirteitä ja kieltämättä sellaisia on kyllä helppo löytää.
Totuus: miiteissä on niin käsittämättömän kova meteli että ei siellä voi keskustella, saati saada keskusteluista mitään selvää.
Busted.
Kirjoitat paremmin kuin hyvin auki sitä käytösmallia johon tämä XU-jäsenyys perustuu ja pohjautuu.
Palkitsemisjärjestelmä on olemassa niin tapahtumien kaappareille kuin myös tietovuotajille.
Mitä tulee raiskaustapauksiin mitä on tapahtunut rotkossa niitä yritellään peitellä ja tekijöitä suojella kaikin keinoin.
Mutta kun tämä sexpo-Paalanen raiskaustapaus meni hovissa uusiksi niin tuskainen tie tulee olemaan niillä henkilöillä joiden nimet löytyvät lopullisista syytteistä.
Sexpo toiminee verovaroin, mutta XU yksityisvaroin?
Sanoutuessaan julkisesti irti kaikesta toiminnasta vierittäen vastuun yksinomaan bilejärjestäjille XU ei myöskään tarjonne juridista saati taloudellista suojaa syytetyille???
Mikäli XU:n pääomistaja Laakson yhtiöt yhä tukisivat taloudellisesti raiskauksiin edes välillisesti osallistuneita henkilöitä hehän samalla myöntäisivät hyväksyvänsä naisiin kohdentuvan seksuaalisen väkivallan mikä tapahtuu heidän alustansa ja yksityisklubinsa suojissa???
Yksi käsiteltävistä raiskaussyytteistä on sellainen, että nainen oli Rotkossa pukilla ilmeisesti sidottuna, ja ohikävellyt mies työnsi "ohimennen" sormensa naisen sisään kun naisen oman miehen silmä vältti.
Mistä tiedän tämän? Koska siitä naureskellen minulle ulkopuolinen kertoi. Siis tapahtuneeseen täysin ulkopuolinen, mutta itse pitkän linjan XU-jäsen. Minä naisena en pidä tuota mitenkään naurettavana tapahtumana ja olen todella iloinen, että kyseinen nainen nosti asiasta älämölön ja vei poliisille asti.
Minä haluaisin kuulua yhteisöön, jossa voisi harrastaa orgioita yms luotettavien ihmisten kesken. Mutta iso osa tapaamistani XU:n jäsenistä (Rotko kaksi kertaa, yksi paikallinen miitti kerran, ja Himos kerran) on sellaisia, joiden kanssa en haluaisi olla tekemissä muutenkaan, saati sitten tällaista puuhaamassa. He ovat suoraan sanottuna ylimielisiä juntteja, joille räävittömyys on yhtä kuin seksistä suoraan puhuminen. Minulle on myös juoruttu muista jäsenistä mm. ammatteja ja titteleitä, ja kerrottu jopa p**kun tiukkuudesta. Ja minä olen nainen ja kertojana toisia naisia. Toisten kunnioitus puuttuu monelta, ja sellainen tietynlainen hillitty käytös kun tapaa uuden ihmisen.
Minulle ainakin Himoksella tuli olo, että olen lihakimpale hyeena-miesten juhlissa.
Ehkä odotan itse liikaa, ehkä olen snobi, ehkä estynyt, ehkä jotain siihen päälle vielä. Ehkä olisin löytänyt oman porukkani tuolta, mutta yksin naisena en uskaltanut esim hotellitapaamisiin tai mökkiviikonloppuihin mennä.
Vermossa ei nyt veikattu hevosta mutta vinkattiin että verottaja on saanut varman vinkin somesta.
Eipä tosin mikään ihme kun Ratakadun tietoturva on mitä on.
Varmasti tulisi joukkopako mikäli festarikännissä tulisi ryöstetyksi kuin Ladyboi ...
Tähä ei voi muuta todeta kuin turha selitellä tietoturvasta.Suomiporojahan kuunteli Viru- hotellin salattu kerros🤣🤣..
Privjet jaTere