Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3272)

Vierailija
3261/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sinä päättelet minun hermostumiseni? Nyt lapsi katse peiliin ja nukkumaan, et ole ollenkaan niin fiksu kuin kuvittelet.

Mulla on vielä mamman antamaa kirjoitusaikaa😂😂😂. Sinä olet varmasti Ankkalinnan Aku Ankka fiksu. Suotakoon se sinulle kernaasti, mutta kirjoittelusi on säälittävää.

Vierailija
3262/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä sinä olet? Mistä sinä tiedät jäsenyyksistäni, tai niiden puutteesta? Kenen tässä kannattaisi mennä kouluun opettelemaan argumentoinnin saloja?

En tiedäkään sinun jäsenyyksistä sen enempää, mutta arvelen vahvasti, että olet pois potkittu ja syystä XU:sta. Ehkä lähemmin arvattuna piiskuri

Väärin meni 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sinä päättelet minun hermostumiseni? Nyt lapsi katse peiliin ja nukkumaan, et ole ollenkaan niin fiksu kuin kuvittelet.

Mulla on vielä mamman antamaa kirjoitusaikaa😂😂😂. Sinä olet varmasti Ankkalinnan Aku Ankka fiksu. Suotakoon se sinulle kernaasti, mutta kirjoittelusi on säälittävää.

Sarkasmi sikseen. Oletko kaksikielinen, kaksimielinen, mutta yksinkertainen?

Vierailija
3264/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin kysymyksiin vastaus kyllä. Helpottaakko nyt Akuseni Ankkaseni?

Vierailija
3265/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dilledong vai Donkeykong?

Selkeästi silti pelimiehen tärkeileviä ystäviä🤣🤣

Ei taida löytyä ajokorttia?

Muutoin ei huutelisi täällä joka viikonloppu kun muut ovat naisissa niiden nameista nauttimassa🥰

No sisällöntuottaja joka ensitöikseen saa firmansa viranomaistutkintojen kohteeksi laittomista tietorekistereistä voi sometella rauhassa..

Vierailija
3266/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun Suomea ja Siansaksaa ja kyllä, eli kahta kieltä tarpeen mukaan ja olen vähän yksinkertainen, mutta en niin tyhmä, ettenkö tunnista Akua Ankkalinnan kaikista ankoista ja muista hahmoista tällä sivustolla. 

Vierailija
3267/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helpota, koen syvää empatiaa sinua kohtaan ja kohtalosi puolesta. Vastauksesi selittää hyvin miksi hyökkäsit henkilöäni kohtaan niin ala-arvoiseen tapaan. Opettele kieli ensin kunnolla kun alat muiden vastaavaa arvostelemaan, et anna muuten kovinkaan imartelevaa kuvaa itsestäsi, etkä edustamastasi firmasta. 😘

Vierailija
3268/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin ei huutelisi täällä joka viikonloppu kun muut ovat naisissa niiden nameista nauttimassa🥰

No sisällöntuottaja joka ensitöikseen saa firmansa viranomaistutkintojen kohteeksi laittomista tietorekistereistä voi sometella rauhassa..

Ja sinä olet namejasi naimassa??? 😂🤣🤣

Vierailija
3269/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mä ajokortilla teen? Ja naiset on niin lääst siison asioita. Poikien kanssa hoidellaan hommat. Ja peleistä.. Pelaan krikettiä.  Jouduin Googlaamaan dilledong ja donkeykong asiat.. Osuu sopivasti Aku Ankkalinnan ikäprofiiliin.😂😂😂

Vierailija
3270/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan kiihkolla polliisien pamppua ja kuullusteluita näissä merkeissä.., eli näiden lupaamiesi viranomaistutkintojen tiimoilta. Saadaan ihan face to face yhteys sitten Akuseni Ankkaseni.

Vierailija
3271/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuh. Poliisimestari Sisu ajaa Aku Ankan asiaa. Uuuh. 

Vierailija
3272/3272 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donkeykong on palannut, pelimiehen pitäisi tietää se mikäli seuraa aikaansa?

Jatka vain palstapäivystystäsi kun et bileisiinkään pääse..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme