Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3244)
"Olen ollut mukana menossa niin sanotusti jo 15 vuoden ajan. XU ei ole ollut olemassa ihan niin pitkään, mutta kyllä sieltä on aika suuri kato käynyt aktiivijäsenissä viimeisen viiden vuoden aikana. Homma lähti menemään pieleen siinä vaiheessa, kun tuota alettiin tekemään puhtaasti bisnesmielessä. "
Kuulen mielelläni näkemyksesi omasta ajatuksesta: Nykyinen ja uudet jäsenet eivät ole vannoutuneita swingereitä, joilla riittää, että on seksiä jonkun kanssa, kunhan ollaan "samanmielisiä" ja "samaa porukkaa". Itseämmekin kiinnostaa seksi vain sen oloisten ihmisten kanssa, jotka muutenkin esim sinkkuna ollessa viehättäisivät ja vetäisivät puoleensa. Eli se, että on ylipäätään mahdollisuus seksiin parisuhteen ulkopuolella/lisäksi, ei itsessään ole vielä riittävän kiinnostavaa.
Eli että alun perin "fetissimäisesti" asiaan suhtautavat tosi swingerit jäävät vähemmistöön ja yhä enemmän on mm. koko-, ikä- ja ulkonäkökriteerejä asettavia "nirppanokkia" kuten me. Ja ehkä myös jonkinlaisia wannabe/hang around-alakulttuurilaisia (myös kuten me.) lisääntyvässä määrin.
Kyllä meillä taas oli mukavaa XU:n tapahtumassa. Rohkeaa ja seksikästä, myös turvallista. Suorastaan huikeeta. Meillä oli parinkymmenen jäsenen privaatti tapaaminen, mihin pääsi osallistumaan vain kutsusta. Nuo vinkujat eivät olleet paikalla. Pian uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mitä sulla on tänään päällä? T: m 26 v
Jotain sun silmiä miellyttävää, jonka sä mulle ostaisit 😉
Mä ostaisin sulle ruskea pitkävartiset saappaat ja valkoisen kauluspaidan...sit mä toivoisin et sä pitäisit sitä paitaa auki...eikä muuta päällä kuin ne..T: m 26 v
Kuulostaa hyvältä, harmi jos se valkoinen paita kastuisi, siitähän näkyisi sitten kaikki läpi 🤭
Se saattaisi kastua kyllä ;) T: m 26 v
Niinkö, miten se tapahtuisi? 🤭😈
Käyttäisin sut lämpimän suihkun alla..ja sitten olisin polvillaan sun edessä kun seisot ja palvoisin sun kroppaa ja paidasta läpinäkyviä rintoja...sit mä haluisin sut lähemmäs ja pussailisin sun reisiä...koko ajan lähentyen sun intiimialuetta... T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Noin puolen vuoden jäsenyyden perusteella- pettymys.
Sivuston toiminnallisuus ja käytettävyys ovat kaukana optimista, eritoten Selaa-toiminto on lähinnä vitsi. Samaten tietoturva mietityttää, vähintään mfa-toiminto olisi suotavaa olla.
Muutenkin meininki on aika sisäänpäinkääntynyttä. Ns afterwork-tapahtumassa oli kauniisti sanottuna pystyynkuollutta. Hikisiä yksinäisiä äijiä ja päät yhdessä supattelevia porukoita. Kukaan ei edes tervehdi tai ota katsekontaktia.
Suoria yhteydenottoja ei tipu vaan nähtävästi ainoa tapa on postata jatkuvasti uusia kuvia ja käydä tykittelemässä tykkäysemojeita muiden kuviin. En tajua tätä, aikuisista kyse ja eiköhän se ole jo liittyessä selvää mitä ollaan hakemassa. Mitä vikaa on suorassa yhteydenotossa?
Emme luultavasti jatka jäsenyyttä.
Minkälaisen ohjelmanumeron te teitte aftereille saapuessanne? Otitte varmaan tilanteen haltuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin sulle ruskea pitkävartiset saappaat ja valkoisen kauluspaidan...sit mä toivoisin et sä pitäisit sitä paitaa auki...eikä muuta päällä kuin ne..T: m 26 v
Kuulostaa hyvältä, harmi jos se valkoinen paita kastuisi, siitähän näkyisi sitten kaikki läpi 🤭
Käyttäisin sut lämpimän suihkun alla..ja sitten olisi
Saisko se sut ihan kovaksi? 🤭
Vierailija kirjoitti:
"Kuten täällä useista viesteistä huokuu, myöskään minkäänlaista kritiikkiä ei ole suotavaa enää esittää sivustoa ja yhteisöä kohtaan, siihen vastataan poikkeuksetta hyvin aggressiivisesti. "
Täällä on todella paljon tekstityylistä päätellen yhden ja saman tahon shit floodausta vaihdellen one linereista tyyliin
- XU-laiset ovat rumia vanhoja ja lihavia
- Rotkon paikat tulvii eritteitä
- Tietonne varastetaan ja leviävät ulkopuolisille
Vaihdellen mielikuvituksellisiin kertomuksiin sisäpiirin lähes kidnappauksista ja raizkauksista uusia jäseniä kohtaan ja ihmeellistä mihinkään liittymätöntä jankutusta omistustaustasta jne.
- Profiilikuva on voimallisesti kuvamanipuloitu kurvikas hottis siis vielä n.40 naiseksi, deiteille purjehtii jotakin aivan muuta kuin profiilikuvassa.
- Seuraava Rotkon tapahtuma on BI-seksuaaleille. Nyt on siis teemana lupa tarjota sitä miehistä kosketusta pariskunnan molemmille osapuolille. Kalenterin mukaan viime vuonna olikin ns. Bucket Cunt bileet eli sizequeen isoille meisseleille ei siis kahden sormen kisakireille imu tai oravapil... Se kumpi tapahtuma on suurempi selviää vasta kun kaikki ujot arat ja mattimyöhäiset ovat paikalla ja todellisten osallistujien määrät selviää. Toivottavasti ne kaksi suihkua riittävät ja ei peseydytä enää spaseksipaljussa...jätän sanomatta gaggaa giggelissä tiskaamisien vaikutukset.
- Viisi. 5. siis viisi henkilöä. Näin XU sivuston ulkopuolella kerrotaan näistä tietojen levittäjistä. Kysymys kuuluu miksi ylläpito ei ole tehnyt asialle mitään ??
- Edelliseen ja myös näihin kaikkiin muihin esitettyihin väitteisiin on tällä alustalla turha kommentoida, annetaan viranomaisille työrauha.
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä suuresti mainostettu ja leipähampaana myös tunnettu Orgiat tapahtuma kenties muuttanut käytäntöään keitä sinne valitaan paneskelemaan?
Muiden alustojen tietojen mukaan näin ei ole toimittu mutta syvissä vaikeuksissa he kyllä ovat valitsemansa linjauksen myötä!!??
Sain lopulta kutsun, kun ensin oli tullut monta hylsyä ja valitin. Nähtävästi valitsija oli vaihtunut. Ei ollut kyllä orgioista tietoakaan, väsynyt tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Kerron mielelläni, mitä mulla on päällä - ja alla!
T. Karvainen ukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen mitä sulla on päällä juuri nyt? T: m 26 v
Työvaatteet, koska olen töissä.
Minkälaiset on sun työvaatteet? T: m 26 v
Haalarit ja kumpparit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin sut lämpimän suihkun alla..ja sitten olisi
Incelillä on hyvä mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä suuresti mainostettu ja leipähampaana myös tunnettu Orgiat tapahtuma kenties muuttanut käytäntöään keitä sinne valitaan paneskelemaan?
Muiden alustojen tietojen mukaan näin ei ole toimittu mutta syvissä vaikeuksissa he kyllä ovat valitsemansa linjauksen myötä!!??
Sain lopulta kutsun, kun ensin oli tullut monta hylsyä ja valitin. Nähtävästi valitsija oli vaihtunut. Ei ollut kyllä orgioista tietoakaan, väsynyt tunnelma.
Valitsija vaihtunut 🤣
Lienee nyt niin että ylimielinen käytös kostautuu kun seuraa tätä sisäpiirin ytimen luokittelua ja bileteemojen valintaa.
Ympyrähän sulkeutui sizequeen 13.04.2024 bi seksibileet 11.04.2025.
Kovin kauas on lipsuttu perinteisestä parinvaihdosta näihin mukaeltuihin treesome comboihin.
Taloudellisesti tuskin on suurinta hottia mutta kalsarihemmoille suunnattua telttaretkeilyä mättähältä mättähälle oksalta oksankarahkalle tyyliin📯🔔🔊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsija vaihtunut 🤣
Lienee nyt niin että ylimielinen käytös kostautuu kun seuraa tätä sisäpiirin ytimen luokittelua ja bileteemojen valintaa.
Ympyrähän sulkeutui sizequeen 13.04.2024 bi seksibileet 11.04.2025.
Kovin kauas on lipsuttu perinteisestä parinvaihdosta näihin mukaeltuihin treesome comboihin.
Talou
Ai nyt sua vituttaa jo bileiden teematkin?
Perusta oma yhteisö ja rakenna siitä mielesi mukainen. Kukaan muu ei ole velvollinen tarjoamaan sulle just sun haluamaa alustaa, bileitä eikä bilepaikkaa, ja tärkeimpänä: kukaan ei ole velvollinen antamaan sulle seksiä. Ei vaikka olisit maksanut XU:n jäsenyydestä.
Jos varmasti haluat seksiä, maksat siitä ammattilaiselle.
Uusien klubien kanssa tekemään vaan yhteistyötä ja omalla riskilläsi bailut pystyyn. Klubit tarjoavat ns. seinät.
Niin tää homma toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 v
Eikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Parinvaihto lienee muuttunut hc-fetisistien harrastuksesta ( kuka ja mikä vaan käy kunhan saa sitä hykerryttävää vierasta/ryhmäseksiä) enemmän tavisten jutuksi, jossa katsotaan potentiaalisten seksikumppanien ominaisuuksia ihan kuin perinteisillä parisuhdemarkkinoilla, joissa "kauniit ja rohkeat" pärjää ja muut vikisee.
Orgioissa pannaan, jos on joku oikeasti panetusta herättävä tyyppi/tyypit, ei siksi, että ollaan orgioissa ja "kuuluu" panna.
Mun tulkinta on että tää kestovalittaja/floodaaja on jäänyt tohon menneeseen.
Ja eikös XU-lainen voi järjestää Rotkossakin ihan oman makunsa mukaisen tapahtuman olemattomalla omalla panostuksella ja riskillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 vEikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Näin pääsi käymään...mikä on sun rangaistus..T: m 26 v
Näin keväällä kuuminta hottia voisi olla tapahtuma jossa jokainen lyyli voisi veistellä ja kärtsätä lenkkimaggaran haluamaansa tyyliin.
Eipä jäisi epäselvää millaista paljutteluseuraa Himokseen haluaa..
Tuskin Thaikuutio kaikkia kiinnostaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 vEikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Näin pääsi käymään...mikä on sun rangaistus..T: m 26 v
Minulla ei ole tapana kerätä exceleitä eikä mitään tietorekistereitä, mutta olisi ensin hyvä tietää sinun kovat ja pehmeät rajat, ehkä jokin fetissikin, niin voin sitten sen perusteella määrätä rangaistuksen 😉😈
"Kuten täällä useista viesteistä huokuu, myöskään minkäänlaista kritiikkiä ei ole suotavaa enää esittää sivustoa ja yhteisöä kohtaan, siihen vastataan poikkeuksetta hyvin aggressiivisesti. "
Täällä on todella paljon tekstityylistä päätellen yhden ja saman tahon shit floodausta vaihdellen one linereista tyyliin
- XU-laiset ovat rumia vanhoja ja lihavia
- Rotkon paikat tulvii eritteitä
- Tietonne varastetaan ja leviävät ulkopuolisille
Vaihdellen mielikuvituksellisiin kertomuksiin sisäpiirin lähes kidnappauksista ja raizkauksista uusia jäseniä kohtaan ja ihmeellistä mihinkään liittymätöntä jankutusta omistustaustasta jne.