Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3244)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla talous tiukoilla, kun affi prosentit puolitettiin ja aika jolta niitä tlipäätään saa leikattiin kolmasosalla.
ja ei, mitään kommunikaatiota ei tullut..
Salaseura, salakieli mitä näitä nyt on.
Viestisi loksahtaa tuohon jälkimmäiseen lokeroon.
"Seuraa et löydä normaaliin tapaan miten ennen vanhaan muissa sivustoilla tai chateissa että muut jäsenet lähestyisi siellä ja tosiaan jos itse haluat laittaa viestiä muille niin mikäli osumaa ei ole menettää jäsenpäiviä, jos haluat vaikka jotain kivaa kuvaa kommentoida menettää suurimmassa osaa jäsenpäiviä....eli tälläset yleiset asiat maksaa koska joudut ostamaan sitten kokoaika jäsenaikaa lisää mikä ei nyt niin halpaa myöskään ole."
Laitat kiinnostavan profiilin 4-5 kuville tykkäyksen/reaktionä. Aika vahva viesti, että olet/olette kiinnostuneita. Jos mitään ei kuulu, niin tod. näk. kiinnostus ei ole molemminpuolista. Sitten vaan uutta matoa koukkuun.
Juu kyllähän kuviin voi laittaa tykkäyksiä mutta jos kuva saa esim. 200-400 tykkäystä ja monien kuvissa mitä laittaa sinne ni tulee kaikkiin kuviin jos on panostan kuviin ni miten tuosta määrästä erottuu ?.... Ja sitten jos haluaa tosiaan laittaa viestiä että ilmasta kiinnostuksen menee jäsenaikaa monia päiviä ja monilla ei voi edes kommentoida kuvia, se että voisi laittaa hyvän kommentin ni erottuu joukosta enemmän kun tykkäys monista sadoista mutta sivusto on selvästi tehty pelkästään rahastus mielessä ja kaikki tapaamiset pitää olla Himoksella tai Rotkossa pitkälti mikä ei näin pitäisi olla
Kyllä tuollasella sivustolla pitäisi toisia lähestyä muutenkin jos siellä niitä kunnon aikuisia mukamas on olevinaan
Tästä sisäpiirin bilejärjestäjien toiminnasta on tehty rikosilmoituksia.
Usea henkilö nimetty
Oma järenkäyttö on sallittua. Minä ainakin katson pari kertaa minne kusetukseen en sijoita.
Et sinä mikään sijoittaja ole vaan maksava asiakas.
Touhutonni on pikkuraha.
Hyvää oli Hirven ruoka.
Glada Wappen vaa😆
Vierailija kirjoitti:
Touhutonni on pikkuraha.
Hyvää oli Hirven ruoka.
Glada Wappen vaa😆
Useampi tonni menee meillä tähänkin harrastukseen vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko se sut ihan kovaksi? 🤭
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 vEikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Näin pääsi käymään...mikä on sun rangaistus..T: m 26 v
Minulla ei ole tapana kerätä exceleitä eikä mitään tietorekistereitä, mutta olisi ensin hyvä tietää sinun kovat ja pehmeät rajat, ehkä jokin fetissikin, niin voin sitten sen perusteella määrätä rangaistuksen 😉😈
Mun kova raja menee kaikenlaisessa väkivallassa...mulla on klitorisfetissi..haluun nuolla pussailla ja palvoa sitä.. ;) T: m 26 v
Eli sulle kovin rangaistus olisi, että et saisi koskea klitoriksen 😈
Pari kuukautta sitten sivulle liittyneenä miehenä kokemus on kyllä ollut aika mitäänsanomaton. Kuukausi maksaa pitkälle päälle kaksikymppiä, olen käytännössä ilmaa muille sivuston käyttäjille, ja tapahtumiin ei hyväksytä mukaan uutena, ketään tuntemattomana, sinkkumiehenä. Et varmaan pitäisi grindata ensin noita perusmiittejä, ja tehdä itseään tykö skenessä, mutta se on itselleni sen luokan tervanjuontia, että jäänee tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten sivulle liittyneenä miehenä kokemus on kyllä ollut aika mitäänsanomaton. Kuukausi maksaa pitkälle päälle kaksikymppiä, olen käytännössä ilmaa muille sivuston käyttäjille, ja tapahtumiin ei hyväksytä mukaan uutena, ketään tuntemattomana, sinkkumiehenä. Et varmaan pitäisi grindata ensin noita perusmiittejä, ja tehdä itseään tykö skenessä, mutta se on itselleni sen luokan tervanjuontia, että jäänee tekemättä.
Hyvää kevättä sinulle kaikesta huolimatta ja terkut täällä Himoksen aamuporeisra 😘
Terkkuja sinne vauvafoorumietkoille.
Sade alkoi juuri ja tuulee..
Kastuu vaik eijoo paljus
Vierailija kirjoitti:
Jos sinkkumiehenä haluat seksiä, etkä ole superhunksi, niin vaivaa on nähtävä ja töitä tehtävä vaikka XU:ssa ollaankin. Se on realiteetti. Osalle se tuntuu olevan katkera pala ettei 'ilmaista lounasta' ole täälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllähän kuviin voi laittaa tykkäyksiä mutta jos kuva saa esim. 200-400 tykkäystä ja monien kuvissa mitä laittaa sinne ni tulee kaikkiin kuviin jos on panostan kuviin ni miten tuosta määrästä erottuu ?.... Ja sitten jos haluaa tosiaan laittaa viestiä että ilmasta kiinnostuksen menee jäsenaikaa monia päiviä ja monilla ei voi edes kommentoida kuvia, se että voisi laittaa hyvän kommentin ni erottuu joukosta enemmän kun tykkäys monista sadoista mutta sivusto on selvästi tehty pelkästään rahastus mielessä ja kaikki tapaamiset pitää olla Himoksella tai Rotkossa pitkälti mikä ei näin pitäisi olla
Kyllä tuollasella sivustolla pitäisi toisia lähestyä muutenkin jos siellä niitä kunnon aikuisia mukamas on olevinaan
No, odotat muutaman päivän ja laitat tykkäykset sitten ja osaan vanhoista kuvista niin tulet nähdyksi etkä huku massaan. Jos mitään ei kuulu, niin et/ette herättänyt kiinnostusta. BTDT. Sitten vaan uutta matoa koukkuun. Aivan uskomattomat hottikset ovat halunneet seksiä kanssamme livejutuissa. Toisaalta joltain 'tavisprofiileilta' ei ole tullut responssia. Tää on vaikea laji enkä nyt syyttäis alustaa tai 'yhteisöä' jos ei natsaa, 'sisäpiirin' syyttäminen on jo harhaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, odotat muutaman päivän ja laitat tykkäykset sitten ja osaan vanhoista kuvista niin tulet nähdyksi etkä huku massaan. Jos mitään ei kuulu, niin e
Eilen käydessäni Jämsän S- marketissa siellä oli paljon xu laisia bbw- naisia.
Ostokset olivat sidukkaa ja naksuja linjalla.Alkohan on myös siinä.
Tapahtumajärjestäjä kehuu miten se tyhjenee shampanjasta.
Illalla sateessa ja tuulessa paljuttelu ei saanut suursuosiota näistä hottiksista mutta siiderivalaskanta oli hyvin edustettuna.
Tämä lohdutukseksi tavismiehelle.
Mitä tulee Rotkoon niin siellä on vuosikausia keräilty laittomia tietorekistereitä.
Nyt selvitellään aikuisten oikeasti ja viranomaisten laajalla yhteistyöllä miksi näin on?
Raha on liikkunut tässä projektissa 698ja saa nähdä mitä tapahtuu seuraavaksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko se sut ihan kovaksi? 🤭
Ehdottomasti ;) Jo pelkkä ajatus siitä tässä hetkessä saa...ja mä oon nytkin kovana ;) T: m 26 vEikai siellä ole kosketeltu itseään ilman lupaa? 🤭😈
Näin pääsi käymään...mikä on sun rangaistus..T: m 26 v
Minulla ei ole tapana kerätä exceleitä eikä mitään tietorekistereitä, mutta olisi ensin hyvä tietää sinun kovat ja pehmeät rajat, ehkä jokin fetissikin, niin voin sitten sen perusteella määrätä rangaistuksen 😉😈
Mun kova raja menee kaikenlaisessa väkivallassa...mulla on klitorisfetissi..haluun nuolla pussailla ja palvoa sitä.. ;) T: m 26
Määräätkö sä mulle rangaistukseksi sun klitoriksen pussailua ja nuolentaa..? T: m 26 v
^^ Katkeruus paistaa. Oisko lopulta peiliin katsomisen paikka ja aika lopettaa kiukuttelu täällä ja sonnanlevitys.
Mahtanet nyt tarkoittaa sitä kuka syytön lynkataan seuraavaksi?
Täällä on pilvinen ilma vähän tuulee ja satelee
Ilma onyhtä lailla epämääräinen kuin se bileturvallisuus..
Oikein ei jaksa tehdä mitään kunnolla
Taitaa olla talous tiukoilla, kun affi prosentit puolitettiin ja aika jolta niitä tlipäätään saa leikattiin kolmasosalla.
ja ei, mitään kommunikaatiota ei tullut..