Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3244)

Vierailija
1401/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen vuoden jäsenyyden perusteella- pettymys.

Sivuston toiminnallisuus ja käytettävyys ovat kaukana optimista, eritoten Selaa-toiminto on lähinnä vitsi. Samaten tietoturva mietityttää,  vähintään mfa-toiminto olisi suotavaa olla.

Muutenkin meininki on aika sisäänpäinkääntynyttä. Ns afterwork-tapahtumassa oli kauniisti sanottuna pystyynkuollutta. Hikisiä yksinäisiä äijiä ja päät yhdessä supattelevia porukoita. Kukaan ei edes tervehdi tai ota katsekontaktia. 

Suoria yhteydenottoja ei tipu vaan nähtävästi ainoa tapa on postata jatkuvasti uusia kuvia ja käydä tykittelemässä tykkäysemojeita muiden kuviin. En tajua tätä, aikuisista kyse ja eiköhän se ole jo liittyessä selvää mitä ollaan hakemassa. Mitä vikaa on suorassa yhteydenotossa?

Emme luultavasti jatka jäsenyyttä. 

Vierailija
1402/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, mitä sulla on tänään päällä? T: m 26 v

Jotain sun silmiä miellyttävää, jonka sä mulle ostaisit 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden järjestämiä  miittejä ja tapahtumia yritetään jatkuvasti kaapata ns. XU tapahtumiksi. Tästä on laajaa kirjoittelua niillä sivustoilla joissa tapahtumista ilmoitellaan.

Mikään ihme tuo ole kun Himoksen alku on myös muiden järjestämä sekä suunnittelema. "Siirto leveämmille hartioille" no saa huomata kuinka tapahtuman käy jatkossa??

Kenties yhtä heikosti  kuin niiden "siirtokorvausten ulosmaksujen"????

Vierailija
1404/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin sulle ruskea pitkävartiset saappaat ja valkoisen kauluspaidan...sit mä toivoisin et sä pitäisit sitä paitaa auki...eikä muuta päällä kuin ne..T: m 26 v

Vierailija
1405/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin sulle ruskea pitkävartiset saappaat ja valkoisen kauluspaidan...sit mä toivoisin et sä pitäisit sitä paitaa auki...eikä muuta päällä kuin ne..T: m 26 v

Kuulostaa hyvältä, harmi jos se valkoinen paita kastuisi, siitähän näkyisi sitten kaikki läpi 🤭

Vierailija
1406/3244 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, harmi jos se valkoinen paita kastuisi, siitähän näkyisi sitten kaikki läpi 🤭

Se saattaisi kastua kyllä ;) T: m 26 v

Vierailija
1407/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuston toiminnallisuus ja käytettävyys ovat kaukana optimista, eritoten Selaa-toiminto on lähinnä vitsi. Samaten tietoturva mietityttää,  vähintään mfa-toiminto olisi suotavaa olla.

Muutenkin meininki on aika sisäänpäinkääntynyttä. Ns afterwork-tapahtumassa oli kauniisti sanottuna pystyynkuollutta. Hikisiä yksinäisiä äijiä ja päät yhdessä supattelevia porukoita. Kukaan ei edes tervehdi tai ota katsekontaktia. 

Suoria yhteydenottoja ei tipu vaan nähtävästi ainoa tapa on postata jatkuvasti uusia kuvia ja käydä tykittelemässä tykkäysemojeita muiden kuviin. En tajua tätä, aikuisista kyse ja eiköhän se ole jo liittyessä selvää mitä ollaan hakemassa. Mitä vikaa on suorassa yhteydenotossa?

Selaa-toiminto ei tosiaan toimi kunnolla, mutta muuten se on ihan omastakin aktiivisuudesta kiinni, miten saa kontakteja.

Tykkää ja kommentoi oikeasti kiinnostavien ihmisten kuvia, käytä "kiinnostava" - toimintoa. Laita itsekin viestejä ensin!

After work kuulostaa omaan korvaan siltä, että paikalla on ennestään toisille tuttuja henkilöitä. Ja ylipäätään Suomessa ei kannata minusta hirveästi loukkaantua jos suomalaiset on suomalaisia eli vaikeasti lähestyttäviä. Sitten pitää itse rikkoa jää. Ja vaikka olisi päivänselvää mitä ollaan hakemassa, kyseessä on kuitenkin yhteisö jossa ei ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa jos ei halua. Moni haluaa tutustua ensin, harvempi XU-lainenkaan menee suoraan asiaan ellei kyseessä ole orgiat - joita suosittelen, jos todella kaipaa nopeaa toimintaa.

Vierailija
1408/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä suuresti mainostettu ja leipähampaana myös tunnettu Orgiat tapahtuma kenties muuttanut käytäntöään keitä sinne valitaan paneskelemaan?

Muiden alustojen tietojen mukaan näin ei ole toimittu mutta syvissä vaikeuksissa he kyllä ovat valitsemansa linjauksen myötä!!??

Vierailija
1409/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on päivän selvää vian täytyy olla muissa kuin teissä.

Vierailija
1410/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä järjestän miitin ja ilmoitan siitä XU:ssa, ei se muutu XU:n järjestämäksi tapahtumaksi. Se on edelleen minun järjestämä miitti. Monissa tapahtumissa näkee osallistujia, jotka nöpöttävät yksinään jossain syrjässä, eivätkä ota kontaktia muihin. Ei se ihme ole jos tuntee olonsa yksinäiseksi. Reippaasti vaan juttelemaan ja luomaan niitä kontaksteja ja tutustumaan ihmisiin. Niin se toimii muissakin sosiaalisissa tapahtumissa.

Vierailija
1411/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään parina Rotkossa ja aftereilla. Jos nähdään meitä kiinnostavia ihmisiä niin mennään juttelemaan. Jos kukaan ei kiinnosta seksikumppanina niin sitten löpötellään vieressä istuvien kanssa.

"Moi, me ollaan nimimerkki se-ja-se, ketäs te olette?"   Jos tää ei onnistu, niin sitten on ainoa toivo, että joku tulee seinäruusut poimimaan. Ei tää ihan rakettitiedettä ole.

Toi on normaalia kanssa käymistä yhteisön tapahtumissa. Tavan ravintolassa helposti katsotaan kieroon, että mitäs nyt meistä halutaan. XU-laiset useimmat mielellään juttelevat aiheista myös niiden kanssa, joiden kanssa eivtät suoraltaan halua seksiä.

Vierailija
1412/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pari vuotta tuolla mieheni kanssa oltu. Asumme myös pienellä paikkakunnalla ja samat mietinnät oli kuin aloittajalla. Paikkakunnan voi tosiaan laittaa jonkun muun, kunhan on lähellä sitä jossa asutte. Kuvat voivat olla juuri sellaisia kuin haluatte, ei siis mitenkäön pakollista alastomuus yms. Porukkaa on tosiaan laidasta laitaan. Meille ei ole mitään ikävää osunut kohfalle, ja bileet yms on ollut kyllä mahtavia. Jäsenaikaa saa myös tapahtumista, sopimalla teeffejä yms toisten käyttäjien kanssa. Tuolla järjestetään monessa kaupungissa lähes viikottain matalan kynnyksen miittejä, afterworkkeja jossa pääsee tutustumaan ja jutustelemaan muiden käyttäjien kanssa.

Itse olen ollut XU:ssa silloin tällöin jäsenenä. Ei kiinnosta kyllä lainkaan jutustella muiden kanssa jossain afterworkissa. Löydän ystäväni ihan muista ympyröistä.

Vierailija
1413/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä suuresti mainostettu ja leipähampaana myös tunnettu Orgiat tapahtuma kenties muuttanut käytäntöään keitä sinne valitaan paneskelemaan?

Muiden alustojen tietojen mukaan näin ei ole toimittu mutta syvissä vaikeuksissa he kyllä ovat valitsemansa linjauksen myötä!!??

Ei ole muuttanut käytäntöään. Orgioihin ei haluta ihmisiä, joilla ei ole valtavasti todennuksia ja kavereita - eli seksiaddikteja.

Vierailija
1414/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on taloudellisesti nyt tiukkaa. Joku kertoi, että kulttuurisetelitkin käyvät maksuvälineiksi näissä tapahtumissa. 

Siinä tapauksessa varmaan maksullisella käynninkin voi maksaa kulttuuriedulla. Eli ei pidä paikkaansa.

Vierailija
1415/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kalsarihemmo tilastoi yhä?

Vierailija
1416/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pari vuotta tuolla mieheni kanssa oltu. Asumme myös pienellä paikkakunnalla ja samat mietinnät oli kuin aloittajalla. Paikkakunnan voi tosiaan laittaa jonkun muun, kunhan on lähellä sitä jossa asutte. Kuvat voivat olla juuri sellaisia kuin haluatte, ei siis mitenkäön pakollista alastomuus yms. Porukkaa on tosiaan laidasta laitaan. Meille ei ole mitään ikävää osunut kohfalle, ja bileet yms on ollut kyllä mahtavia. Jäsenaikaa saa myös tapahtumista, sopimalla teeffejä yms toisten käyttäjien kanssa. Tuolla järjestetään monessa kaupungissa lähes viikottain matalan kynnyksen miittejä, afterworkkeja jossa pääsee tutustumaan ja jutustelemaan muiden käyttäjien kanssa.

Itse olen ollut XU:ssa silloin tällöin jäsenenä. Ei kiinnosta kyllä lainkaan jutustella muiden kanssa jossain afterworkissa. Löydän ystäväni ihan muista ympyröistä.

Kaikesta päätellen sun ei sitten kannata käydä afterworkeissa. Mikä sulla on tässä ongelma? Se, että joistain on kiva käydä niissä?

Itse viihdymme niissäkin, näkee aina jotain profiileja livenä ja voi sitten päättää haluaako lähestyä ja missä mielessä. Ja ystäväpariskuntien kanssa emme keskustele tästä itseämme monipuolisesti kiinnostavasta elämänalueesta.

Vierailija
1417/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nämä negatiiviset känättäjät punkee tänne purkamaan traumojaan. Pysykää v#ttu pois sieltä sitten, jos on niin vaikeaa.

Vierailija
1418/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sivusto mennyt huomattavasti huonompaan suuntaan. Okei, itse liikun sinkkumiehenä, joka nykyään on suunnilleen alinta kastia. Silti alkujaan ei ollut noin, vaan yhteisö oli aidosti vapaamielinen ja kannustava.

Toinen juttu myös, eli bi-miehiä tuolla ei todellakaan katsota hyvällä. Se siitä vapaamielisyydestä. Kokonaan oma lukunsa on vielä algoritmit, jotka päättää nykyään täysin, näkyykö profiilisi muille ja kenelle se näkyy. 

Kuten täällä useista viesteistä huokuu, myöskään minkäänlaista kritiikkiä ei ole suotavaa enää esittää sivustoa ja yhteisöä kohtaan, siihen vastataan poikkeuksetta hyvin aggressiivisesti. 

Olen ollut mukana menossa niin sanotusti jo 15 vuoden ajan. XU ei ole ollut olemassa ihan niin pitkään, mutta kyllä sieltä on aika suuri kato käynyt aktiivijäsenissä viimeisen viiden vuoden aikana. Homma lähti menemään pieleen siinä vaiheessa, kun tuota alettiin tekemään puhtaasti bisnesmielessä. 

Vierailija
1419/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen juttu myös, eli bi-miehiä tuolla ei todellakaan katsota hyvällä. Se siitä vapaamielisyydestä. Kokonaan oma lukunsa on vielä algoritmit, jotka päättää nykyään täysin, näkyykö profiilisi muille ja kenelle se näkyy. "

Eilen Rotkon bileissä oli reilu parisataa osallistujaa. Puolella kiinnostuksen kohteissa listattuna bi-mies tai bi-utelias mies. Jos bi-mies inhottaisi syystä tai toisesta, niin ei kai kukaan tuollaista ruksisi.

Vierailija
1420/3244 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saattaisi kastua kyllä ;) T: m 26 v

Niinkö, miten se tapahtuisi? 🤭😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme