N. 30v mies, pidätkö ikäisiäsi naisia viehättävinä?
Viime aikoina olen huomannut, että katseita tulee eniten keski-ikäisiltä miehiltä, ehkä noin nelikymppisiltä. Onko niin, että samanikäinen nainen on ensisijainen valinta lähinnä parikymppisille miehille?
Kommentit (97)
18-28 näytin tietysti erityisen hyvälle, mutta seksuaalisesti olen aktiivisimmillani ja parhaimmillani nyt, 45v. Hyvälle näytän edelleen vaik en kakskymppinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kyllä mutta valitettavasti naisilla rupeaa ikä näkymään naamasta siinä 3kympin jälkeen.
Öööh, alkaahan se näkyä miehilläkin? Vain harvat nörttimäiset miehet säilyy aikakapselissa pikkupoikina, muut vanhenee silmissä.
Ja se on vain median luoma / kulttuurillinen "päätös", että miehillä vanheneminen = "hyvä", naisella samat merkit = "huono". Mies ei ole oikeasti sen enempää viini kuin nainenkaan.
Ei se ole mikään median luoma juttu vaan ihan biologiaan perustuva ja tutkitusti paikkansa pitävä. Biologinen viehätys perustuu pitkälti suvunjatkamisviettiin ja mies on kykenevä jatkamaan sukuaan pidempään kuin nainen.
No selitätkö, miksi joku George Clooney = hot, mutta joku saman ikäinen naisnäyttelijä = not? Vaikka molemmilla on iän tuomia merkkejä ja kumpikaan ei ole lapsia hankkimassa. Biologialla ei tässä pitäisi olla mitään väliä. Tämä oli mun pointti enempi, ei se, missä iässä nainen on hedelmällisimmän näköinen.
Ei George Cloney ole kuin mummojen mielestä hot.
No osaatko laittaa George Clooneyn tilalle jonkun muun "kuuman" +50 miehen ja kertoa, miksi ne elämän ja iän jäljet on sillä äijällä hot ja samat merkit saman ikäisellä naisella on rupumummo? Vai pystyykö sun kanssa keskustella tästä asiasta vai ei.
Kun ei ole hot, vain sinun mielestäsi se on hot. Kun et ole heteroseksuaali.
Selvä, me voidaan siis olla yhtä mieltä siitä, että ikääntymisen merkit alkavat näkyä niin naisilla kuin miehillä yhtä armottomasti.
Miehen peak eli huippu on 26-31v.
Kuvassa erittäin komea 28v mies
https://biographymask.com/wp-content/uploads/2019/12/Ian-Somerhalder-AC…
Vierailija kirjoitti:
Only on Vauva: naiset väittää, että miehet ei oikeasti viehäty itseään nuoremmista kun ikää tulee sen enempää kuin naisetkaan 😄
Miehet taas väittää ettei ne välitä +30 ikäisistä, vaikka jahtaavat kaikkia hyvännäköisiä alle eläkeikäisiä. Ja vanhemmille ne eläkeikäisetkin kelpaa. Mä en usko teidän juttuja, vaan annan kokemuksen puhua puolestaan. Mua on tultu iskemään 4 kertaa 2 päivän aikana. N35
Minua katsoo ja lähestyy erityisesti nuoremmat miehet haitarilla 28-35. Ikää itsellä 42.
Jos tehtäisiin koe missä otetaan randomilla 5 miestä ja 5 naista, kaikki 30 vuotiaita. Sitten kuvat näytetään 100 ihmiselle jotka arvaavat henkilöiden iät. Väitän, että naisia luultaisiin vanhemmiksi kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only on Vauva: naiset väittää, että miehet ei oikeasti viehäty itseään nuoremmista kun ikää tulee sen enempää kuin naisetkaan 😄
Miehet taas väittää ettei ne välitä +30 ikäisistä, vaikka jahtaavat kaikkia hyvännäköisiä alle eläkeikäisiä. Ja vanhemmille ne eläkeikäisetkin kelpaa. Mä en usko teidän juttuja, vaan annan kokemuksen puhua puolestaan. Mua on tultu iskemään 4 kertaa 2 päivän aikana. N35
Se onkin fiksun ihmisen merkki kun pitää omaa kokemusta edustavampana kuin kollektiivinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Jos tehtäisiin koe missä otetaan randomilla 5 miestä ja 5 naista, kaikki 30 vuotiaita. Sitten kuvat näytetään 100 ihmiselle jotka arvaavat henkilöiden iät. Väitän, että naisia luultaisiin vanhemmiksi kuin miehiä.
Miten edes liittyi aiheeseen?
Ei voisi vähempää kiinnostaa yli 27 vuotiaat naiset. M27
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa yli 27 vuotiaat naiset. M27
Harmi olen 30v neitsyt tyttö ja tuollainen M27 voisi varmaan opastaa minua seksissä.
Kyllähän miehet tilastollisesti pitävät viehättävimpänä nuoria, mutta pariutuvat kuitenkin suunnilleen saman ikäisen kanssa kaikissa ikäluokissa. N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet tilastollisesti pitävät viehättävimpänä nuoria, mutta pariutuvat kuitenkin suunnilleen saman ikäisen kanssa kaikissa ikäluokissa. N.
Kaikki maailman ihmiset pitävät nuoria viehättävinä, koska nuoret ovat viehättävän näköisiä. En kuitenkaan etsi lasteni ikäisiä miehiä, vaikka he toki komeita ovatkin.
Yleensä ihmiset pitävät viehättäviä ihmisiä viehättävinä. Kysykää 5 vuotiaalta lapselta. Sen ikäiset kertovat totuuden.
kaikki tietää että meikki korjaa kun mies näkee yli kolmekymppisen naisen ilman meikkiä niin tottakai hän oksentaa. Söisitkö itse täysin homeista leipää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset pitävät viehättäviä ihmisiä viehättävinä. Kysykää 5 vuotiaalta lapselta. Sen ikäiset kertovat totuuden.
Mä luulen että viisivuotias ei osaa kertoa totuutta siitä, pitääkö 30v miehet ikäisiään viehättävinä, koska niillä ei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nainen on vanha ja epäviehättävä kolmekymppisenä, joten en tiedä ketkä tuota pian nelikymppistä Sannaa ihastelevat. Ehkä jotkut viisikymppiset
Hänhän on hyvinkin hyvässä kuosissa ikäisekseen ja miehet tunnetusti viehättyy hoikasta ja timmistä.
Toki naiset sitä eniten palvoo ja ihastelee.
Vierailija kirjoitti:
Minua katsoo ja lähestyy erityisesti nuoremmat miehet haitarilla 28-35. Ikää itsellä 42.
Ja ekana sitten keskustelette iästä ihan vuoden tarkkuudella vaikka sillä ei omasta mielestäsi ole mitään merkitystä.
Just.
Kolmikymppiset naiset voimme ottaa nämä kommentit kohteliaisuutena. Emme ole voittaneet miestä ulkonäöllä vaan muilla avuilla!
(joo kyllä oikeasti olisin mieluummin se kuumin ikuisesti mutta antakaa mun pitää lohtuni)
Ja luiuletko että me naiset pidämme 50v setiä viehättävimpinä? XD