N. 30v mies, pidätkö ikäisiäsi naisia viehättävinä?
Viime aikoina olen huomannut, että katseita tulee eniten keski-ikäisiltä miehiltä, ehkä noin nelikymppisiltä. Onko niin, että samanikäinen nainen on ensisijainen valinta lähinnä parikymppisille miehille?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
No, tuo pätee ihan miehiinkin. Onhan miehetkin parhaimmillaan seksiä ajatellen n. 20-23 vuotiaina...uuh. Kuumaa.
No eiväthän ole, ellei vaan satu olemaan sellainen preferenssi (ja sit hopeaketuista tykkäävä sanoo et 50v).
Tuon ikäiset on monesti vielä melko kokemattomia sängyssä ja kestävyydessäkin parantamista. 30-40v miehet parhaita kunhan eivät ole ehtineet hankkia mitään hirveää ylipainoa tai muuten vahingoittaneet seksuaalista kyvykkyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuo pätee ihan miehiinkin. Onhan miehetkin parhaimmillaan seksiä ajatellen n. 20-23 vuotiaina...uuh. Kuumaa.
No eiväthän ole, ellei vaan satu olemaan sellainen preferenssi (ja sit hopeaketuista tykkäävä sanoo et 50v).
Tuon ikäiset on monesti vielä melko kokemattomia sängyssä ja kestävyydessäkin parantamista. 30-40v miehet parhaita kunhan eivät ole ehtineet hankkia mitään hirveää ylipainoa tai muuten vahingoittaneet seksuaalista kyvykkyyttään.
26v-31v mies huipussaan. Siitä lähtee sit alamäki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kyllä mutta valitettavasti naisilla rupeaa ikä näkymään naamasta siinä 3kympin jälkeen.
Haluatko kuminuken mikä ei vanhene? Vai mikä oli pointtisi?
En, vaan nuoren naisen. Ja kun se vanhenee, voi ottaa tilalle uuden nuoren naisen. Mikä tuossa oli vaikea ymmärtää?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kyllä mutta valitettavasti naisilla rupeaa ikä näkymään naamasta siinä 3kympin jälkeen.
En, vaan nuoren naisen. Ja kun se vanhenee, voi ottaa tilalle uuden nuoren naisen. Mikä tuossa oli vaikea ymmärtää?
- eri
Ei kukaan normaali ihminen vaihtele kumppaneita 5 vuoden välein. Kumppaniin kiinnytään. Kuulostat hieman pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en. 30 on raja. Ja siinä iässä naiset ovat jo ylittäneet parhaat vuotensa jo aikoja sitten. Naiset, voitte aloittaa alapeukutuksen, mutta moni muukin mies ajattelee kuten minä.
Ok, kertoisitko tarkemmin, mikä naisessa on pilalla 30 ikävuoden jälkeen? Siis kyllähän mä tajuan, että ei kolmekymppinen enää mistään teinistä mene, mutta ei minusta kolmekymppinen vielä nyt mitenkään ikääntyneenkään näköinen ole normaalisti.
Näyttävät vanhemmilta. Sohvi Blörf on noin 3kymppinen ja näyttää 4kymppiseltä.
Jos ovat hyvässä kunnossa niin kyllä. Saatan kuulostaa pinnalliselta, kyllä, mutta itse olen kuitenkin urheillut koko ikäni pitäen kropastani hyvin huolta joten vaadin vähän samaa myös kumppanilta.
Aiotteko siis vaihtaa naista aina, kun edellinen tulee 30v. ikään vai miten tuo asia sitten hoituu?
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko siis vaihtaa naista aina, kun edellinen tulee 30v. ikään vai miten tuo asia sitten hoituu?
Ei ne ole miettineet niin pitkälle vaikka miesten piti olla niitä loogisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Ei kukaan normaali ihminen vaihtele kumppaneita 5 vuoden välein. Kumppaniin kiinnytään. Kuulostat hieman pelottavalta.
Aika moni normaali ihminen kyllä vaihtaa.
Mulla on sama ku Leo DiCapriolla: yli 25v ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aika moni normaali ihminen kyllä vaihtaa.
Kumppanin kanssa mennään yhteen koska ihastutaan, ja sitten rakastutaan ja rakastumisesta seuraa kiintymys. Olisi hieman outoa jos jollain ei ole tunteita ja on kumppaninsa kanssa vain koska hälläväliä, ei tuntisi mitän häntä kohtaan. " Ai joo, mä vaihdan sut sit 5 vuoden päästä". Se on heippa!
Itse olen pian 33 ja järjestän minusta kiinnostuvat n. 25-vuotiaat miehet. Harvemmin vanhemmat. Tosin olen itse n. 25-vuotiaan näköinen ja varsin pieni, joten siitä voi löytyä syy. Tällä hetkellä tapailukumppanini on 25-vuotias. Edellinen oli myös.
Ainoastaan normaalipainoisia hoikkia eli timmin sporttisia. Silloin iällä ei niin ole merkitystäkään vaan 35-vuotiaskin on viehättävä kunhan vaan on pitänyt painonsa kurissa sekä viihtynyt lenkkipoluilla ja jumpissa.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, alkaahan se näkyä miehilläkin? Vain harvat nörttimäiset miehet säilyy aikakapselissa pikkupoikina, muut vanhenee silmissä.
Ja se on vain median luoma / kulttuurillinen "päätös", että miehillä vanheneminen = "hyvä", naisella samat merkit = "huono". Mies ei ole oikeasti sen enempää viini kuin nainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllähän sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Riippunee miehestä. Mua lähestyy noin 25-50v miehet ja olen 35. Useimmiten samanikäiset.
No joo, olen nainen ja itse kyllä vaihdan tapailumiehet säännöllisesti nuorempiin koska pidän nuorista ja viriileistä, useilla keski-ikäistyvillä on monenlaista elämäntaakkaa ja myös erektio-ongelmia, jämähtäneitä tapoja ja henkistä jäykkyyttä (jäykkyys poistunut alapäästä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh, alkaahan se näkyä miehilläkin? Vain harvat nörttimäiset miehet säilyy aikakapselissa pikkupoikina, muut vanhenee silmissä.
Ja se on vain median luoma / kulttuurillinen "päätös", että miehillä vanheneminen = "hyvä", naisella samat merkit = "huono". Mies ei ole oikeasti sen enempää viini kuin nainenkaan.
Ei se ole mikään median luoma juttu vaan ihan biologiaan perustuva ja tutkitusti paikkansa pitävä. Biologinen viehätys perustuu pitkälti suvunjatkamisviettiin ja mies on kykenevä jatkamaan sukuaan pidempään kuin nainen.