Ihmiset jotka matkustaa esim. Kaliforniaan ja New Yorkiin
Ja suurin haave on päästä poseeraamaan Hollywood-kyltin eteen. Tai jonnekin Grand Canyonille.
Aika tusinatouhua. Tylsää ja persoonatonta. Mikä tuossa muka kiinnostaa?
Kommentit (56)
No meneehän ne ihmiset Tuuriinkin lomalle kyläkaupalle tai suomalaisten keskuudessa Kanaria ja Thaimaa on suositumpia kuin Jenkkilä ja sinne vielä ryhmämatkalle. Voisin kyllä sanoa, että niihin verrattuna yllä mainitut ovat huomattavsti persoonallisempia matkakohteita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin road tripillä Los Angeles - Las Vegas - San Fransisco. Vuokralla 100 000 euroa maksava gangstamaasturi. 10 000 euroa paloi. Ei siellä muita suomalaisia näkynyt paitsi ne, jotka tunsin jo entuudestaan.
Oliks jännää? Elvistelitkö?
Vierailija kirjoitti:
Grand Canyon ei ole Kaliforniassa eika Route 66 ole enaa mikaan valtatie.
Mikä vika ä-kirjaimessa? Toimii myös USAssa...
Vierailija kirjoitti:
Kävin road tripillä Los Angeles - Las Vegas - San Fransisco. Vuokralla 100 000 euroa maksava gangstamaasturi. 10 000 euroa paloi. Ei siellä muita suomalaisia näkynyt paitsi ne, jotka tunsin jo entuudestaan.
Oli varmaan jokin iso Cadillac.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grand Canyon ei ole Kaliforniassa eika Route 66 ole enaa mikaan valtatie.
Mikä vika ä-kirjaimessa? Toimii myös USAssa...
Sita ei tarvita amerikkalaisessa lapparissa. Onko muuta valittamista tai neuvomista?
New Yorkiin on helpompaa matkustaa kuin johonkin Utahin suolatasangoille. New Yorkissa voi myös olla jokseenkin enemmän tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on muutaman kerran kaynyt niin etta kaupassa on suomalainen turistipariskunta ja voi sita ihmettelyn maaraa ja miten kaikki on hullua ja omituista. On siina naurussa piteleminen kun ymmartaa joka sanan.
Suomalaisia ei valttamatta "nae".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Escalade.
joskus vaan tekee mieli mennä nykiin malibuun cape codiin tai minne vaan muualle kuin tuppukylään
Niin, en minäkään ole koskaan ymmärtänyt mitä jännää siinä on että pääsee seisomaan jollekin eri pituus- tai leveysasteelle kuin missä seisoo tyypillisesti. Mutta kukin nauttii mistä nauttii.
helvetin tuliinko säästätte fyffenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Escalade.
On siinä autolla kokoa ja näköä, mutta...
Olen käynyt molemmissa. Tosin Kaliforniassa olin San Franciscossa, enkä Losissa. Hienoja paikkoja, paljon nähtävää. Lisäksi olen ollut muutaman päivän New Orleansissa. Voin suositella. Jatkossa kiinnostaisi joku erilainen, esim. Alaska.
Onhan se hienoa nähdä elokuvista tuttuja paikkoja.
Sitä voi mieli muuttua. Itse en erityisemmin halunnut nuorena mennä niihin tyypillisiin etelän lomakohteisiin, kinusin jotain Sri Lankan ja Malediivien matkoja, mutta löhinnä rahan takia vanhemmat vei "vain" Eurooppaan.
Kauhistus olisi ollut joku Kanariansaaret, jossa jossain kulmassa "Masan lihapullat" kuppila.
Kun kuulin kerran erään junaretkestä Siperian halki Mongoliaan, olin ihan et voidaanko mekin. Olin 11v.
No sitten kun oli omia lapsia päädyin Kanariansaarille, Playa Del Inglesiin. Nyt jo 2 x Kanariansaarilla.
Vierailija kirjoitti:
helvetin tuliinko säästätte fyffenne?
Koska ainoa mahdollinen matkakohde on tusinakohteet jenkeissä? :D
Joo, ja Moskova on Venäjällä eikä Suomessa. Opettele lukemaan. Näytä kohta, jossa joku on väittänyt päinvastaista.