Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic mistä ja miten?

Epätoivoinen
12.08.2022 |

Mulle on moni tätä lääkettä laihduttamiseen suositellut, mutta kaikki ovat saaneet sen työterveyden kautta jota minulla ei ole. Eli yksityiselle siis.
BMI on 33 joten tarvetta olisi. Olen kokeillut kaikki mahdolliset dieetit Ketosta , keittopusseihin ja nälkädietteihin. Mikään ei tunnu toimivan. Ehkäisykapselin jälkeen lihoin siis 30kiloa ja vaikka se nyt poistettiin niin paino on tässä ja piste.

Kävin jo Puhti verikokeissa valmiiksi jotta on veriarvot tiedossa kun lääkäriin pääsen, mutta mille lääkärille aika olisi hyvä varata? Ykeislääkäri? Voiko laihdutusklinikoiden etälääkärit näitä määrätä?
Miten ise sait ko lääkkeet? Ja onko toimineet?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tellepo kirjoitti:

Garcinia Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. 

Tuo ei ole lääke vaan lisäravinne. 

Vierailija
62/83 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tohtorit osaa kirjoitti:

Keksikää nyt juma.. uta lääke joka laihduttaa, vaikka syö suklaata ja pihvejä.

No on keksitty. Siinä on vaan se, että lihavuus ei johdu kaikilla samasta syystä. Olen saanut omaan syyhyni toimivan lääkkeen ja syön suklaata ja pihvejä ja laihdun. Ihan samalla tavalla lihoin vaivatta, nyt laihdun vaivatta. Ei tarvitse pahemmin tehdä mitään asiantilan eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsus on tablettimuoto ozembicista. Sitä löytyy apteekeista helpommin

Vierailija
64/83 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa kehoa teillä paino on lähtenyt eniten? 

Vierailija
65/83 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMI 27,9 eikä ylipainon aiheuttamia sairauksia. Luuletteko että työterveyslääkäri nauraa mut ulos vastaanotolta jos kysyn lihavuuden lääkehoidon aloittamisesta tai ozempicista? 

Vierailija
66/83 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mistä kohtaa Omakannasta voi merkitä maan? Eli että voisi ostaa Tallinnasta, kun täältä ei saa mistään...?

Vierailija
67/83 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta onko kukaan saanut enää laihdutukseen Ozempiciä? Kannattaako käydä yksityisellä maksattamassa 150e+ siitä, että tulee ulos ilman reseptiä?

Ainakaan täällä ei työterveys määrännyt vaikka ylipaino on ajamassa kohti sairaslomaa.

Vierailija
68/83 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/83 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:

Viime vuonna Harvardin yliopiston tutkimuksessa havaittiin, että lääkettä tyypin 2 diabetekseen käyttävillä oli muita koehenkilöitä neljä kertaa suurempi todennäköisyys sairastua NAION-silmäsairauteen. Niillä, jotka käyttivät lääkettä liikalihavuuden hoitoon, riski oli seitsenkertainen.

Vierailija
70/83 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mutta sokea.

Vierailija
71/83 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tahdonvoimaakin nykyään pillereihin pakattuna?

Kyse on suolistohormoneista. Lääke saa ne osalla toimimaan samalla tavalla, kuten tavallisilla normaalipainoisilla ihmisillä. Jos Ozempic tai Saxenda ei toimi, ei ole vikaa suolistohormoneissa. Sitten kannattaa kokeilla Mysimbaa. 

Vierailija
72/83 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään reseptini Mediluxista verkkovastaanoton kautta. Varasin ajan eilen illalla, ja aamulla minut jo otettiin vastaan. Lääkärinä toimi tämä henkilö: https://medilux.fi/doctors/. Hän löytyy Googlesta, ja halutessaan hänelle voi varata ajan lähivastaanotolle Mehiläiseen. Sinne voi mennä paikan päälle ja itse varmistaa asian, jos jollakulla on epäilyksiä.

Vierailija
73/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on BMI 27,9 eikä ylipainon aiheuttamia sairauksia. Luuletteko että työterveyslääkäri nauraa mut ulos vastaanotolta jos kysyn lihavuuden lääkehoidon aloittamisesta tai ozempicista? 

Tuskin nauraa, mutta et täytä kriteerejä. BMI 30, tai 27 ja liitännäissairrauksia. Sain Ozempikin indeksillä 28, mutta minulla on uniapnea ja esidiabetes. Kävin yksityisellä, mutta uskon että työterveyskin olisi voinut sen kirjoittaa.

Vierailija
74/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Vanha ketju, mutta onko kukaan saanut enää laihdutukseen Ozempiciä? Kannattaako käydä yksityisellä maksattamassa 150e+ siitä, että tulee ulos ilman reseptiä? Ainakaan täällä ei työterveys määrännyt vaikka ylipaino on ajamassa kohti sairaslomaa.

Kannattaa. Kysy jotain muuta valmistetta, ei Ozempic ole ainoa vaihtoehto. Se on vain ollut otsikoissa.

Vierailija
75/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ihmelääke ole. Toisilla auttaa toisilla ei. Varaudu siihen ettei se toimi sinulla.

Vierailija
76/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa kehoa teillä paino on lähtenyt eniten? 

Tasaisesti joka puolelta, kuten laihduttaessa tapahtuu. 

Vierailija
77/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään ihmelääke ole. Toisilla auttaa toisilla ei. Varaudu siihen ettei se toimi sinulla.

Ei olekaan, mutta ei se kokeilematta selviä. Faktaa on sekin, että jos vikaa on elämäntavoissa, ei lääke auta jos ei niitä muuta. 

Vierailija
78/83 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic on tarkoitettu diabeteksen hoitoon.

Vierailija
79/83 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja ytimekkäästi, suoraan asiaan. Kyllä, yleislääkärit voivat määrätä tätä lääkettä, ja ymmärtääkseni terveydentilasi on hyvin samanlainen kuin minulla. Sain reseptin viime viikolla täältä: https://medilux.fi/lihavuuden-laakehoito/ Se maksoi 80 euroa, minua ei lähetetty testeihin eikä tehty mitään tutkimuksia. Minulla on vain lihavuus, BMI 32,7, joten minulla oli oikeus saada tämä lääkitys kuten myös sinulla. Ensimmäisestä pistoksesta on kohta viikko, eikä toistaiseksi ole ollut mitään haittavaikutuksia. Onnea matkaan!

Vierailija
80/83 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan, mutta ei se kokeilematta selviä. Faktaa on sekin, että jos vikaa on elämäntavoissa, ei lääke auta jos ei niitä muuta. 

Juuri ton takia moni pettyy kun pitäisi kuitenkin tehdä ruokaremontti samalla ,pelkkä lääke ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä