Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Miehet tällä palstalla ovat oksettavinta paskaa mitä on. Puolustavat milloin raiskaajia, hyväksikäyttäjiä tai tässä tapauksessa vaimon läpsimistä
No kyllä minä ainakin olen tässäkin ketjussa sanonut, että mitä helvettiä. En vain koe tarpeelliseksi allekirjoittaa jokaista viestiäni sanalla "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäise sitä kalsareillaan olevaa miestä perseestä oikein hellästi äläkä jää odottamaan reaktiota, vaan kivahda heti perään, että näin paljon tää sattuu
Korjasin vastaamaan totuutta.
Nätisti sanottuna miehillä ei ole riittävää hienomotoriikkaa pehmeään taputukseen.
Jos 80 kg mies taputtaa 60 kg naisen pyllyä kuin 1500 kg auton peltikattoa niin jumankauta se ei ole hellää. Naisen pitää läimäyttää miestä kärpäslätkällä, ennen kuin saa lämäistyä samalla voimalla.
Jos miehen hienomotoriikka riittää sormeilemaan naiselle neljä perättäistä orgasmia, niin eiköhän siitä myös yksi pyllyn taputus onnistu.
Eipä tuollaisia miehiä ole, joten voidaan sopia että lyömisten sijasta jätetään rauhaan tai edes silitellään.
Totta kai on.
Ymmärrän sinua hyvin. Minun ex-mies oli samanlainen, myös tisseihin kävi aina kiinni. Sanoin että en pidä siitä. Vastaus oli sama, että enää ei saa koskeakaan. Jotenkin teki kaiken koskemisen kourimalla, niin että sattui.
Aloin laittamaan oven lukkoon kun kävin suihkussa, ja muutenkin välttelin esim vaatteiden vaihtoa jos hän oli lähettyvillä. Saunassa käymisenkin lopetin.
No, suhde lopppui ja hyvä niin.
Hommaa miehellesi piiska ja pyydä vetelemään sillä.
Muutto pois makuuhuoneesta, olohuoneen sisustaminen omaksi huoneeksi ja kaikenlainen kanssakäymisen välttely vedoten siihen, että väkivalta on väkivaltaa myös parisuhteessa auttaa useissa tapauksissa. Jos mies haluaa lyödä, niin etsiköön jonkun, jolle se on toimiva osa kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea sinäkin läimäyttelemään miestäsi pehvalle aina kun se kulkee ohi.
Suosittelen ennemmin tökkäämään sormella pers*reikää, suurin osa miehistä ei pidä siitä. Meillä ei tarvinnut tehdä kuin kahdesti niin tajusi että epämiellyttävä koskettelu on... no, epämiellyttävää.
Nimenomaan heti läpsäisyn perään tämä että sulle kans sitten kun kerta tälle osastolle halusit lähteä. Ai mitä, etkö tykkää? No lopeta se ei-toivottu läpsiminen niin minäkin lopetan persreiän tökkimisen. Kosketellaan mieluummin niin että kumpikin siitä tykkää, oisko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua hyvin. Minun ex-mies oli samanlainen, myös tisseihin kävi aina kiinni. Sanoin että en pidä siitä. Vastaus oli sama, että enää ei saa koskeakaan. Jotenkin teki kaiken koskemisen kourimalla, niin että sattui.
Aloin laittamaan oven lukkoon kun kävin suihkussa, ja muutenkin välttelin esim vaatteiden vaihtoa jos hän oli lähettyvillä. Saunassa käymisenkin lopetin.
No, suhde lopppui ja hyvä niin.
No todellakin oli hyvä että loppui - miehen puolesta siis.
Kyllä se on naisille hankalaa kaikki. Siinä ensihuumassa jos naista panettaa niin saa läpsiä mennen tullen ja ottaa takaapäin tiskipöytää vasten ja nainen valuu reisilleen kiimasta. Kun kiima-aika on ohi niin sitten pitää miehen olla kohtelias. Jos tulisi ero ja nainen rakastuisi uuteen mieheen niin taas mies saisi läpsiä puolisen vuotta ja vetää tukasta samalla kun panee naista. Se on todellakin niin että rakastuminen on ainoa oikea rakkaus jossa hormonimyrskyt sekoittaa ihmisen pään ja kestää keskimäärin 0.5-2v ja sen jälkeen suhde on kiintymystä tai parhaimmillaankin vain läheistä intiimiä ystävyyttä. Tuossa kohtaa moni nainen alkaa sitten vaatimaan kaikenlaisia sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.
En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.
Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.
Eli kun mies lyö sinulta silmän mustaksi, niin käännät toisen posken ja toteat, että lyö lisää - koska kiukuttelusta eli lyömisen kieltämisestä saa palkakseen nihkeyttä?
Vierailija kirjoitti:
Muutto pois makuuhuoneesta, olohuoneen sisustaminen omaksi huoneeksi ja kaikenlainen kanssakäymisen välttely vedoten siihen, että väkivalta on väkivaltaa myös parisuhteessa auttaa useissa tapauksissa. Jos mies haluaa lyödä, niin etsiköön jonkun, jolle se on toimiva osa kommunikointia.
Niin että perus kodista määräily ja pillulla kiristäminen kehiin vai?
Anukseen tökkääminen sormella kalsareiden läpi on sopiva vastine.
Sano, että tökkiminen ilahduttaa sinua.
Jauhot suuhun ukolle.
Olet loppuikäsi kynnysmatto jos et tee rajanvetoa.
Ekan läpsäisyn jälkeen kielsin ja sanoin, että tuo ei tunnu mukavalta. Toisen läpsäisyn jälkeen purskahdin katkeraan itkuun, jolle ei tullut loppua, itkun lomassa puin vaatteet päälle, otin avaimet ja lompakon ja lähdin. Mies jäi seisomaan ovelle, hän ei käsittänyt, mistä oli kyse. Ensin yritti huumorilla, että eihän tuo edes sattunut ja sitten uhmalla, että pienestäpä otit nokkiisi ja lopulta ihmeissään, että mikä nyt on. Mies soitti minulle koko illan, soitti kavereille ja vanhemmilleni eikä kukaan tiennyt, missä olin.
Keskustelimme puhelimessa viikkoa myöhemmin ja kerroin, että en palaa väkivaltaisen miehen luokse, minua ei lyödä. Se ei ole kosketus, se on väkivaltaa ja koska mies ei tätä usko, että uskalla jäädä luokseen. Sitä matelun määrää, joka tuosta seurasi! Ja tilanteen kieltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Anukseen tökkääminen sormella kalsareiden läpi on sopiva vastine.
Sano, että tökkiminen ilahduttaa sinua.
Jauhot suuhun ukolle.
Olet loppuikäsi kynnysmatto jos et tee rajanvetoa.
Näin miehenä sanoisin tuohon vaan että "oon hei niin mieshóro että tykkään tuosta, alkaa stondaan". Mitä oikeasti alkaiskin :)
M41
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.
En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.
Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.
Mitähän helvettiä mä just luin? Siis kun puoliso pyynnöstä huolimatta jatkaa epämiellyttävää koskettelua, siitä pahastuminen on kiukuttelua? Ja tämän kiukuttelun sijaan pitää mennä tarjoamaan sitä peppua oikein lautasella kosketeltavaksi? Ja tämä on mielestäsi rakentavaa, vaikka puolisohan nimenomaan ei ole ottanut huomioon palautetta siitä mikä koskettelu on inhottavaa ja mikä kivaa? Ei luoja.
Ymmärrän aloittajaa. Itsellä miesystävä joka tuijottaa ja koskettelee jos ollaan suihkussa/saunassa/tulossa sieltä tai muuten vaihtamassa vaatteita. Joka kerta pitää jotain sanoa tai tunkea iholle. Jossain vaiheessa kuvitteli että vessaan saa tulla vaikka se on varattu. Olen myös alkanut napasauttamaan oven lukkoon. Saunomisen aikana minulla oli isompi asia vessaan, hän pokkana ehdotti että menee saunan puolelle, ei haittaa vaikka minä ostin pöntöllä. Huhhuh. Luulin et laskee leikkiä mutta ei. Tosissaan oli. Viime yönä lähti ovet paukkuen keskellä yötä omaan kotiinsa kun en halunnut halailla nukkumaan käydessä sängyssä vaikka hän olisi halunnut. Alkoi huutamaan ja paiskoi ovet kiinni perässään. Tässä siis joskus saattaa olla muustakin kyse kuin vain pyllyn läpsimisestä. Siinä voi olla kyse toisen tuntemusten vähättelystä. Vallasta. Kuvitelmasta että toiselle saa tehdä mitä vain koska ollaan yhdessä. Itsekkyyttä mielestäni jos toinen nimenomaan sanoo että alasti ollessa ei läpsitä. Itse myös harkitsen eroa tästä miehestä. Syitä on paljon ja rajattomuus on yksi niistä.
Mä puristan aina mun miehen persettä kun se kävelee ohi. Sillä on hyvä pylly 😂
N31
Vierailija kirjoitti:
Siis parisuhteessa miehellä ei muka ole oikeutta lápsiä naisensa tákapuolta? Oletteko fémakot seonneet lopullisesti? Onneksi oma naiseni on normaali nainen joka tykkää pyllýnläpsäisyistä!
M36
Toivottavasti olet provo, mutta vastaan silti. Kenellekään ei ole oikeutta koskea toiseen tavalla josta tämä ei pidä. Itseäni ei pieni läppäisy haittaisi, mutta kutittamiselle on nollatoleranssi. Vihaan sitä ja se saa kroppani johonkin hätätilaan, vaikka tietäisin että kutittaja vitsailee.
Tämä johtuu lapsuuden traumoista kun aikuiset miehet ovat pitäneet kiinni ja kutittaneet väkisin. Eli ei kiinnosta onko se leikkiä, flirttiä vai mitä - kumppanini ei saa kutittaa minua koskaan. Ensimmäinen kerta voi olla vahinko, mutta selitykseni ja pyyntöni jälkeen yksikin seuraava kerta on ilkeyttä, itsekkyyttä, vallankäyttöä.