Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
41/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi mielestä oot seksikä. Onpa kauheeta.

Raiskarityypin mielestä kaikenlaista saa tehdä toiselle vastoin toisen tahtoa, jos se uhri on raiskarin mielestä seksikäs.👍

Vierailija
42/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se mullekin on olla hipeltämättä, kun puoliso keikistelee alasti. Nyt tosin ero tulossa, mutta eri syystä :(

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin susta on kauheeta että miehesi vielä haluaa sua?

Vierailija
44/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan tässä on se, että aikuinen mies tahallaan ja jatkuvasti tekee jotain, mistä puoliso ei pidä. Miksi tällaista käytöstä puolustellaan? Keskenkasvuinen tyyppi.

Teoriassa nainenkin voisi ajattelemattomasti läpsäyttää miestä ihoon, joska se läpsyy kivasti. Mutta oikeasti se voi aiheuttaa aina ihoreaktion ja olla epämiellyttävää. Jos toinen ei tykkää, se on hyvä huomata.

Vierailija
45/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tällä palstalla ovat oksettavinta paskaa mitä on. Puolustavat milloin raiskaajia, hyväksikäyttäjiä tai tässä tapauksessa vaimon läpsimistä

Puolustamme aina oikeuden toteutumista.

Vierailija
46/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadismin muoto, pitää sinua pilkkanaan. Jatkaa sitä niin kauan kun suhtaudut avuttomasti, eli nyt luu kurkkuun kunnolla ja niin että tukka pölisee.

Vierailija
47/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonpa myös, ettei tämä ole ainoa asia missä miehen kiusaaminen ilmenee.

Vierailija
48/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puristaa tissistä, vaikka en olisi alasti. Olen saanut sen loppumaan selittämällä, että tuo tuntuu alentavalta. Jätetään nuo touhut petipuuhiin.

Vierailija
49/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonpa myös, ettei tämä ole ainoa asia missä miehen kiusaaminen ilmenee.

Ei varmasti. AP todennäköisesti kiusaa miestään myös pihtaamalla ja lahnailemalla.

Vierailija
50/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa tosiaan tulee olo, että naisten pitäisi olla paljon ilkeämpiä miehille.

Vierailija
51/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea sinäkin läimäyttelemään miestäsi pehvalle aina kun se kulkee ohi.

Vierailija
52/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin miehelleni. Olen yrittänyt lopettaa sitä mutta se on todella hankalaa, koska läpsäisy tulee jostain selkäytimestä, ja vasta jälkeenpäin huomaa taaaas tehneensä niin. Nyt olenkin ottanut rinnalle silittämisen, ja se toimii paremmin kuin totaalikielto. Eli kun olekn läpsäisemässä, niin silitänkin sen sijasta. Tästä olen saanut hyvä palautetta. Silti läpsäisy tulee vielä sillolin tällöin.

Vierailija
53/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS on selkeästi ainoa vaihtoehto. Syynkin voi kirjata eropapereihin, tulee virallistettua sillä tavalla.

Vierailija
54/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea sinäkin läimäyttelemään miestäsi pehvalle aina kun se kulkee ohi.

Suosittelen. Miehetkin pitävät kosketuksesta ja siitä että heitä huomioidaan!

Vierailija
55/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaminen pitäisi osoittaa läpsimällä? Varsinkin, jos odottaa saavansa halulleen jotain vastakaikua, niin eikö kannattaisi osoittaa se niin että toinenkin tykkää?

Minun mies tulee halailemaan ja pussailemaan ja se johtaa yleensä seksiin. Jos tulisi läpsimään niin se johtaisi luultavasti riitaan. 

Miehet monesti valittaa seksittömyyttä mutta seksiä saadakseen voivat tehdä vain kuten itse haluavat. Seksiin tarvitaan kaksi, joten se toinenkin pitäisi ottaa huomioon. 

Vierailija
56/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaminen pitäisi osoittaa läpsimällä?

Miksi ylipäätään kukaan tekee mitään.

Vierailija
57/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mies naistaan aina välillä läimii.

Vierailija
58/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpsäise sitä kalsareillaan olevaa miestä perseestä oikein hellästi äläkä jää odottamaan reaktiota, vaan kivahda heti perään, että näin paljon tää sattuu

Korjasin vastaamaan totuutta.

Nätisti sanottuna miehillä ei ole riittävää hienomotoriikkaa pehmeään taputukseen.

Jos 80 kg mies taputtaa 60 kg naisen pyllyä kuin 1500 kg auton peltikattoa niin jumankauta se ei ole hellää. Naisen pitää läimäyttää miestä kärpäslätkällä, ennen kuin saa lämäistyä samalla voimalla.

Jos miehen hienomotoriikka riittää sormeilemaan naiselle neljä perättäistä orgasmia, niin eiköhän siitä myös yksi pyllyn taputus onnistu.

Vierailija
59/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen noin miehelleni. Olen yrittänyt lopettaa sitä mutta se on todella hankalaa, koska läpsäisy tulee jostain selkäytimestä, ja vasta jälkeenpäin huomaa taaaas tehneensä niin. Nyt olenkin ottanut rinnalle silittämisen, ja se toimii paremmin kuin totaalikielto. Eli kun olekn läpsäisemässä, niin silitänkin sen sijasta. Tästä olen saanut hyvä palautetta. Silti läpsäisy tulee vielä sillolin tällöin.

Sori mutta pidän kyllä vähän vajaana ihmistä joka ei muka pysty hillitsemään kättään/ylipäätään tekojaan. Jos sinulla ei ole Touretten tyyppistä diagnosoitua sairautta, tuo on vain tekosyy että läpsäisy muka vaan tapahtuu etkä voi sille mitään. En seurustelisi kovin kauaa henkilön kanssa joka ei kunnioittaisi rajojani ja toiveitani.

Vierailija
60/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suihkussa käynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi