Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
21/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laardi hytkyy minuutin sen jälkeen. Tuntuu alleissa asti.

Vierailija
22/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nipistelen miestä aina perseestä, jos kulkee alasti.

Mä meen aina vessaan yökkimään, jos mies kulkee alasti. Saunassa sen vielä sietää, mutta ei muuten.

miksi olet oksettavan miehen kanssa?

ai niin. tietenkin rahan takia.

Miksi sä kuvittelet, että joku on rahan takia miehen kanssa? Meillä on 27 vuotta yhteistä elämää takana ja jos ulkonäkö on vuosien aikana muuttunut joiltakin osin äklöttäväksi, niin ei se tarkoita, että sen takia pitäisi erota. Sitä vaan tulee iän myötä yliherkäksi joillekin asioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seksiä harrastettaessa on miehen asiallista läpsäytellä naista pakaroihin. Muulloin ei.

Vierailija
24/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyillä on oikeus turvalliseen tilaan.

Vierailija
25/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tietää ettei naiset AINA halua että lääpitään. Ei se nyt niin paha ole välillä olla läpsimättä. Kyllä siihen tottuu.

Tuon miesnäkökulmaa tässä näin.

Vierailija
26/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta. Kehtaakin koskea puolisoon.

Miksi on pakko koskea sellaisella tavalla josta toinen ei pidä? Todennäköisesti kuitenkin on myös olemassa kosketustapoja joista ap tykkää.

Itse asiassa se on AP:n tekstin perusteella hyvin epätodennäköistä. Todennäköistä on, että AP on frigidi aseksuaali lievillä mies-ongelmilla.

Vierailija
27/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii erota, 10 kg kuluttua siirtyy läpsimään naapurin Liisan peppua, tulee se ero siinä sitten itsestään.

Vierailija
28/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää. Yhdistän kaiken tuollaisen peffaan/tisseihin/genitaaleihin kohdistuvan koskettelun seksiin. Jos toinen tekee sitä tilanteessa missä hyvässä, niin siitä joko tulee aivan merkityksetöntä tai sitten tuntuu että toinen ehdottaa koko ajan seksiä. Ja seksistä kyllä pidän paljon ja usein, mutta elämään kuuluu kumminkin muutakin. 

Lisäksi myös parisuhteessa ja yhdessä asuttaessa ihmisellä säilyy oikeus koskemattomuuteen ja yksityisyyteen, joten vähän voisi haistella ilmapiiriä ennen kuin tulee läpsimään tai muuten seksuaalisessa mielessä koskettelemaan. 

Sori sekava sepustus...

Vierailija
29/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vaimoni?

T: Läpsijä, mahd. tuleva ex?

Jos ero tulee, ota yhteyttä. Olen alustavasti kiinnostunut.

T. Nainen, jonka mies ei koskaan läpsi

Et tainnut ymmärtää, mistä aloituksessa on kyse. Ap:n mies läpsii, koska tietää, että ap ei pidä siitä ja on pyytänyt olemaan läpsimättä.

Jos sinä haluaisit tulla läpsityksi ja seurustelisit tuon miehen kanssa, hän ei läpsisi sinua, eikä koskisi varmaan muutenkaan. Hän toimii tahallaan toisin kuin mitä nainen haluaa, koska se on hänelle vallankäyttöä.

Vierailija
30/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sinulla erityisherkkä pylly?

että mä vihaan noita erityisherkkiä.

Ei kun se on se yiherkkä iskiashermo. Sitä ei ymmärrä, jos ei kärsi iskiasvaivoista.

Vierailija
31/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua vetävänä. Kummallinen syy miettiä eroa. Voisit vähän keimailla miehellesi ja vilauttaa pyllyä pyyhkeen alta ja sitten laittaa pyyhe tiukasti kiinni sanoen että katsoa saa mutta ei koskea ja jos on kiltti poika ja osaa pitää näppinsä erossa niin sitten saattaa päästä kokeilemaan vähän muutakin.

Vierailija
32/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran lataset täysillä nyrkillä leegoihin niin loppuu se vittuilu.

Söpöä. Luulet että nainen osaa lyödä nyrkillä 🤣

Ja osaa hiljentää myös pillittävän ukkopahan kipakalla potkulla otsalohkoon.

Juuei 🤣🤣🤣

Vierailija
33/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa näköjään vääntää vitsiä. Mutta ihan tosissaan, helvetin iso punanen lippu. Täytyy ymmärtää, että toiseen ei kosketa ilman lupaa eikä varsinkaan, jos toinen on sen kieltänyt. Mies rikkoo sun rajoja ja itsemääräämisoikeutta hyvin räikeästi ja pitää omia mielitekojaan sun turvallisuutta ja oikeutta omaan kehoon tärkeämpänä. Ihan syystäkin tekee mieli erota

Vierailija
34/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtihan tässä on se, että aikuinen mies tahallaan ja jatkuvasti tekee jotain, mistä puoliso ei pidä. Miksi tällaista käytöstä puolustellaan? Keskenkasvuinen tyyppi.

Vierailija
35/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi mielestä oot seksikä. Onpa kauheeta.

Vierailija
36/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun mies läpsii pepulle kotona.

MUTTA jos ap on sanonut miehelleen ettei halua, että häneen kosketaan noin, ja mies silti tekee sitä, niin se on ongelma. Kyse on toisen rajojen ja kehon kunnioittamisesta. Kotona pitää saada olla rauhassa eikä epämiellyttävää kosketusta peläten.

Miehet ymmärtävät tämän kyllä, he eivät ole aivottomia kuitenkaan. Jos mies kaikesta huolimatta laittaa oman huvinsa sinun kehorauhasi edelle, JSS!

Vierailija
37/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei kato edes päin kun olen alasti. Vedäppä siitä huumoria. Mua sais kyllä vähän läpsiäkkin.

Vierailija
38/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on, että nämä miehet EIVÄT väännä vitsiä, vaan ovat ihan tosissaan siinä, että jos nainen on kotonaan alasti, häntä saa pahoinpidellä.

Vierailija
39/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö sanoo, että häntä ei saa koskea, niin silloin häntä ei saa koskea. Erityisesti juuri takamus, sukuelimet ja naisella rinnat ovat niitä paikkoja, joihin ei saa ilman lupaa koskea. Kyllä sen pitäisi jo lapsenkin tajuta, jos hänelle se tarpeeksi aikaisin opetetaan.

Vierailija
40/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on, että nämä miehet EIVÄT väännä vitsiä, vaan ovat ihan tosissaan siinä, että jos nainen on kotonaan alasti, häntä saa pahoinpidellä.

Ei, vaan hyvänäpidellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä