Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kysehän ei ole nyt siitä kuka palstalainen tai kenen palstalaisen puoliso tykkää läpsyistä peppuun, vaan siitä kunnioituksesta. Oli kyseessä mikä tahansa, josta toinen ei pidä, niin sitä ei tehdä. Varsinkin jos siitä on sanottu. Sillä ei ole merkitystä tykkääkö tekijä niin tehdä ja sairasta on jos saa siitä nautintoa kun tietää että toinen ei nauti.
On ehdotettu että läpsii takaisin, mutta sehän olisi mistä mies pitää. Jos on tosi luupää niin pitää tehdä jotain mistä mies ei varmana pidä esim puristaa kynsillä kiveksistä ja sanoa samat perusteet kuin hän itse. Jotkut tarvii äärimmäiset kokemukset, että ymmärtää sen toisen osapuolen kokemuksen.
Joku sanoi että naisten pitäisi olla ilkeämpiä ja näkisin että tämä on nyt sellainen missä pitää olla ilkeä kun ei normaalit sivistyneet keinot tehoa
Pitäiskö hänen läpsäistä aina munille?
Kyllä se varmaan on perustavaa laatua oleva kunnioituksen puute. Se ei pelkällä läpsyttelyn lopettamisella tai kostolla parane.
Vierailija kirjoitti:
Myös meillä mies saattaa koskettaa minua tavalla, josta en pidä.
Hän työntää sormeaan edestakaisin sormenhankaani tai muuhun vastaavaan paikkaan.
Koen eleen halventavana, ja olen kertonut sen.
Asiaa ei paranna se, että koen miehen muutenkin kohtelevan minua lähinnä tarpeittensa tyydytysvälineenä. Koen olevani patja tai reikä.
Seksi meillä sinänsä sujuu. Mutta ajatuksia tai ajattelukykyä minulla ei saisi olla.
Eroa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on takapuolen yläpuolella sellainen alaselän läskinen kohta, suvun naisilla on sellainen, joka näyttää että mun takapuoli vaan ylettyisi hieman korkeammalle. Mun mies läpsäisee siihen aina, vaikka olen tuhat kertaa sanonut, että usko jo se on mun selkää. Ja se sattuu. Mutta ei vaan opi.
"Mutta ei vaan opi".
Sama viesti sinulle kuin toiselle kommentoijalle: Mutta ei vaan HALUA oppia. Ei huvita. On kivempaa läpsiä kuin ottaa sinun tuntemukset ja kipu huomioon. Jos mies ei tällaista osaisi, hän olisi lukkojen takana hoidossa, koska hän ei kykenisi oppimaan yhteiskunnallisia, lakiin kirjattuja sääntöjä, vaan olisi noudattamatta niitä.
Miehet eivät ole mitään alkuameeboja, jotka eivät muka opi jotain. Älkää antako niiden luisia alkuameeboiksi, vaan pistäkää rajat pystyyn ja niitä noudattamaan. Muuten ero.
Harmi, kun nämä keskustelut ovat aina jossain vaiheessa muotoa, jossa AP sanoo, ettei pidä tästä tai tuosta, johon paikalle ryntää kasa ihmisiä sanomaan, että "Minä rakastan tuota! Meillä on tätä suhteessa! Se on mahtavaa, mitä sä nyt kitiset?" ja toinen puoli juoksee uhriintumaan, että "Yhyy, eikö tässä saa enää tehdä asiaa X (yhteisymmärryksessä toisen kanssa)?"
apn pitää etsiä seuraavaksi uhrikseen mies joka EI puhu ei pussaa eikä läpsi nusasee vaan ja poistuu
Maan vetovoima takaa sen, että pyllylle läpsyttely loppuu. Silloin sitä saattaa jopa kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nipistelen miestä aina perseestä, jos kulkee alasti.
Mä meen aina vessaan yökkimään, jos mies kulkee alasti. Saunassa sen vielä sietää, mutta ei muuten.
Oletko homo?
Mies on varmaankin löytänyt kiinteämmät pakarat ja vertaa niitä läpsyttelemällä sinun väsähtänyttä ahteria. Kannattaisi pitää vaatteet päällä, jos läpsyttely ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaimo yrittää kosketella mua. Ole sanonut että se on asiatonta enkä halua sitä. Otti aivan hirveät kilarit.
Älä hyvä mies pilaa suhdettasi kuten tiukkapipoisimmat feministit.
"Miehen ruumis ei ole hänen omassa vallassaan, vaan vaimon. Samoin vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan, vaan miehen".
Siinä Raamatun yksi ohjenuora avioliittoon. Tekisi hyvää erityisesti tiukkapipoille. Ja turha selittää mistään raiskauksista, sillä "mies rakastakoon vaimoaan ja vaimo kunnioittakoon miestään". "Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa".
Taitaa olla tekemätön paikka monille femmareille, ja parisuhteensa muotoutuvat joksikin valtataisteluiksi.
Minä ainakin tykkäisin. Se mikä on kauhistus ja seksuaalista häirintää parisuhteen ulkopuolella, voi parisuhteessa olla oikein hauskaa.
Vaimo suihkussa. Istun paskalla ja on jo kolme isoa pötkyä tullu ja vieläki mahassa kiertää..
Varmaan ne eilisillan kyljykset tuottaa kaasua..tuli muutama vedettyä..
Haju on saatanallinen ja muutenkin tunnelma kireä...
Ap
Ota se positiivisesti,,,, olet yhä kiinnostava.
Ja sitten ihmettelette miksi miehenne pettävät teitä. Mikäli se et ole sinä, jonka peppua läpsii, niin viimeistään jonkun muun ja kaikkea muuta. Se on miehen tapa osoittaa rakkautta. Ole onnellinen, ettei nyrkki heilu. Hän selvästikin rakastaa sun peppua ja sun muotoja. Mikäli eivälittäisi, niin joko hakkasi tai ei koskisi ollenkaan.
Toinen yrittää osoittaa sinulle huomiota ja rakkauttaan.
Älä vaadi liikaa. Ole iloinen ja nauti.
Jos mä olen suihkussa niin sinne ei kellään ole asiaa.
Enkä myöskään hillu alasti ympäri asuntoa.
Ihan oma vikasi koko homma.
Katsokaas naiset, me miehet olemme vähemmän jalostuneita olioita. Emme osaa näyttää niitä tunteita aina oikein.
Mutta jos pitkän liiton jälkeen puristelemme pyllystä ja jaksamme olla innostuneita teidän ehkä ei enää sellaisesta teiniahterinne, niin ottakaas tämä yritys positiivisesti.
Yleensä se on tarkoitettu jonkinlaiseksi hellyyden ja kiintymyksen osoitukseksi. Onko tämä niin paha?
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla ihan mukava olla yhdessä suihkussa varsinkin, jos on aikomus jatkaa seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Useat naiset ilmeisesti pitää vartaloaan niin epäseksikkäänä, että heille on yllätys, että se nostattaa miehessä tunteita?
Muuten en käsitä tätä uutta ideaa, että naisen pitää saada kulkea missä vain puolialastomana, mutta mies ei saisi katsoa. (Puhun nyt yleisemmin, en tästä keissistä.)
Tämäkään ap-nainen ei tajua, millaisia tuntemuksia hänen paljas suihkunraikas takapuolensa miehessä herättää. Samoin aika moni nainen lenkkeiee seitinohuisissa urheilupöksyissä eteen päin perslihat tutisten eikä tajua, että takanaolevat kyllä silmäilevät pyllyn linjat tarkkaan. Kun kerran mahdollisuus on.
Tämä!
Vaimoni alkoi hinkuttaa itseään minua vasten kun olimme menossa nukkumaan. Huusin hänelle että NYT RIITTÄÄ ja käsin hänet sohvalle nukkumaan sängystämme.
Toivottavasti otti opikseen.